Dat is meestal wel genoeg, naast de salades, stokbrood etc.quote:
Bij de slager rekenen ze 4,5 stuks de man.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Yaros het volgende:
[..]
Dat is meestal wel genoeg, naast de salades, stokbrood etc.
Ik reken op vooral veel vrouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij de slager rekenen ze 4,5 stuks de man.
Het is voor een studentenorganisatie om mensen te trekken, het kan dan niet zo zijn dat het op is... Onbeperkt eten kan dan uit de hand lopen en bonnetjes vind ik weer te streng..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef Naamah het volgende:
Waarom wil je grote eters beperken? Er staan vast wel weer kleine eters tegenover. Zorg dat er gewoon genoeg is en op = op.
Het gaat er juist om dat we genoeg hebben en waarschijnlijk houden we geen vlees overquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Wat een zeiksnor ben jij lol
Donder het vol, wat je overhoud vries je in en kun je nog lang genoeg op teren.
Als je mensen uitnodigt voor een bbq, maar ze worden beperkt in hoeveel ze mogen eten, dan is dat wel een beetje een aparte manier van omgaan met 'genoeg'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:20 schreef Yaros het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat we genoeg hebben en waarschijnlijk houden we geen vlees over
Nee joh, doe je ook gewoon met bonnetjes! Twee pp, méér dan genoeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:24 schreef CarltonBanks het volgende:
ik zou me meer zorgen maken om de hoeveelheid bier
Dat bedoel ik, niet erg gastvrij, daarom zoek ik een "tussenoplossing"..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
Als je mensen uitnodigt voor een bbq, maar ze worden beperkt in hoeveel ze mogen eten, dan is dat wel een beetje een aparte manier van omgaan met 'genoeg'Ik vind het niet erg gastvrij overkomen, maar als jij denkt dat er misbruik gemaakt wordt van je barbecue, dan snap ik het ook wel. Alleen vind ik niet dat iemand die misschien wel vier of vijf stukjes vlees nodig heeft om genoeg te eten misbruik maakt, maargoed.
frikandellen op de BBQ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef Piles het volgende:
Haal gewoon nog een paar pakken frikandellen en diepvrieshamburgers als reserve
De winkels zijn dan nog open, dan kunnen we altijd nog extra vlees halen...quote:
Ik ook niet. Studenten zijn wel de laatsten die daar wakker van liggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:20 schreef Joachim het volgende:
Als het voor studenten is vind ik een bonnetjes systeem helemaal niet zo raar.
Tuurlijk, studenten klagen overal en om alles.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Studenten zijn wel de laatsten die daar wakker van liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |