Ja en de ruiten van z'n huis waren ingekegeld enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:14 schreef Monopoly het volgende:
Die kerel was na de uitzending helemaal de tyfus ingeslagen, omdat hij op de tv openbaar maakte dat hij ontucht pleegde met die dochter van zijn vrouw.
En toen hebben ze de rest maar gecanceld.
Voor 28 euro een huurhuis per maandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
Whehe die plaatjes
Die van Scheveningen is ook mooi
Nee, maar serieus, in die reclame van KFC (:r): hij stelt zich echt op als een psycho en dan niet van de aantrekkelijke soortquote:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/gevraagd-poepsex-met-mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:13 schreef Absurditeit het volgende:
Nu lijkt me poep- of plasseks me sowieso een vrij onaangename onderneming, maar wie wil dat van zo'n trol weten?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:13 schreef Specularium het volgende:
Hey lieve mensen.Knappe man. Zijn liefdessappen wil ik wel diep in mij voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
No limit holdem cashgames, headsup, six max, full ring, alles daarvan tussen 2/4 en 5/10.quote:
Netjes geen tourney's?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
No limit holdem cashgames, headsup, six max, full ring, alles daarvan tussen 2/4 en 5/10.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En uiteindelijk was het één van de Dominicaanse Republiek
Ergens lijkt hij me vooral een enorm suf corpsballetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, in die reclame van KFC (:r): hij stelt zich echt op als een psycho en dan niet van de aantrekkelijke soort.
Nee, 0 toernooien.quote:
Wij mochten willen dat we is een keertje een meid versierden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ergens lijkt hij me vooral een enorm suf corpsballetje.
Toch als zij zich een beetje verzorgt en wat ouder is, kan ze best een leuke meid zijn. Ze heef in ieder geval al een goede mentaliteit.quote:
Waarom denk je dat ik dat neerzet?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oef, deze vrouw is creatief met taal. 'Paardenkut', ik was er niet opgekomen.
Google probleemwijken invullen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:19 schreef MajorTom. het volgende:
Waar halen jullie die plaatjes vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |