Topickillerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Tip: Smulweb is een #watleesik wedstrijdje aan het houden op Twitter. Er worden hints weggegeven over een kookboek en wie als eerste het goede antwoord tweet wint het boek. Volgens mij gaan ze vijf boeken behandelen.
http://www.twitter.com/smulweb
Ik begrijp er niets vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Soms begrijp ik mensen echt niet.............nouja best vaak niet eigenlijk
En ik heb zelfs geen zin meer om hier uit te leggen hoe en wat precies ik moest gewoon even kwijt dat ik mensen niet begrijp grrrrrr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Je bent gek om steeds heen en weer te rijden. Laat die dochter het lekker doen
Zo goed zijn ze nou ook weer niet voor hun katten toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Waarom verbaast het me helemaal niets dat het over je sch.ouders gaat
Een week later kan nog wel hoor, beter dat dan helemaal niet.
Of over het werk, ook erg favoriet hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Okedan voel ik me nu weer iets minder verdrietig
En als iemand iets te klagen heeft gaat het toch altijd daar over
Das waarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of over het werk, ook erg favoriet hier
ja precies want ik heb geen schoonoudersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of over het werk, ook erg favoriet hier
Jij hebt danscollega's en tenniskrengen ter compensatiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ja precies want ik heb geen schoonouders
Nou het gaat over vacatures in de zorg e.d.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
...![]()
Bluezz, ik snap die website nietBrain malfunction
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]Ah ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets later kan ook.
Oh maar ik vind http://medivacature.nl/ makkelijkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Nou het gaat over vacatures in de zorg e.d.
En jij zit dan op die bootquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef LieLie het volgende:
Over vier weken, een dag, en een uur komt de boot aan op Sicilië!
Ik juichte te vroeg![]()
Dat hoop je maar hequote:
Bloemkoolsoepquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed! Eigenlijk wil ik iets lekkers eten vanavond, maar er liggen nog 2 halve bloemkolen in de koelkastIemand suggesties om iets met bloemkool klaar te maken? En gekookte bloemkool met een gehaktbal en een aardappel valt af
De tweede optie word het jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
BloemkoolsoepOf gewoon negeren en wat anders gaan eten?
Verstandigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De tweede optie word het jaEn ik ga een halve bloemkool aan de buurkonijnen geven denk ik
Ik zou alle bloemkool aan de konijnen gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De tweede optie word het jaEn ik ga een halve bloemkool aan de buurkonijnen geven denk ik
Me tooquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou alle bloemkool aan de konijnen geven.
Bloemkool
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Arrrgghhhh...... is het al vakantie??![]()
![]()
Bijna....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Arrrgghhhh...... is het al vakantie??![]()
![]()
quote:
Misschien gaat het beter als je die watjes uit hun oren haalt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
stuiterende kinderen met watjes in hun oren
Gooi er denk ik eind van de week maar gewoon een film tegenaan of zo..
spreekwoordelijke watjes ben ik bang.. maar ik denk dat ik wél echte in mijn oren ga doen, man wat kunnen die kinderen schreeuwen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien gaat het beter als je die watjes uit hun oren haalt?
nog 4,5 weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer krijgen ze bij jullie vakantie Sun?
Ik denk dat dat nog wel goed moet komen (ben ik bang)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
uhu.. ik hoop maar dat dit koele weer nog ff aanhoudt.. anders is het echt niet tof
ja gelukkig wel.. echt niet tof hoor om in een lokaal met 30 kinderen die aan vakantie toe zijn te moeten zitten waar het ook nog eens 30 graden of meer is.. Geheid allemaal koppijn en een kuthumeur..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel goed moet komen (ben ik bang)
We doen nog wat pogingen ja.. komende 1,5 week nog wat toetsen er door knallen voor het leerlingvolgsysteem en eigenlijk nog 1 hoofdstuk rekenen doorwerken. Verder is het een kwestie van dingen afmaken..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef AnneX het volgende:
Sunny, moeten die kinderen ook nog iets leren deze vier weken?
Lijkt mij toch nix: drukke kk. - warmte - en verstandig bezig zijn.
Hoe laat had je hem verwacht? Ik ga me dan altijd zorgen maken, zo stomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef AnneX het volgende:
correctie: mn. X is er nog steeds niet. Nou ja.
Die gaat af en toe ook vreemd met mij om...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |