Een ziektekosten/zorg verzekering is verplicht in Nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
willen nog niet. Een wil niet stilzitten, ander is hervormd en mag van zijn geloof geen ziektekostenverzekering dus kan beter wat geld bij elkaar sprokkelen. Stom geloof, wie heeft zoiets oenigs verzonnen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een ziektekosten verzekering is verplicht in Nederland.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
dat zal ik tegen em zeggen, misschien helpt dat. misschien helpt het ook als ik zeg dat ie van staren blind wordt agressief uitzaaiende oogkanker krijgt en naar de hel gaat.
Precies. Vooral ook omdat ie dan niet meer kan werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
En zonder ziektekosten verzekering wordt het ook financieel vervelend.
ik kreeg net buikpijn van t lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik nomineer FF's bedrijf voor 'leukste bedrijf om voor te werken 2011' in de Intermediair ofzo
Fijn dat je nog kan werken, want ik was in jouw bedrijf echt horendol gewordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg net buikpijn van t lachen
Ja, want als ze er achter komen dan mag je ALLE PREMIES van al die jaren dat je niet betaalde met terugwerkende kracht betalenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
En zonder ziektekosten verzekering wordt het ook financieel vervelend.
Terecht ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want als ze er achter komen dan mag je ALLE PREMIES van al die jaren dat je niet betaalde met terugwerkende kracht betalen![]()
![]()
thnxquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je nog kan werken, want ik was in jouw bedrijf echt horendol geworden![]()
En die tennisvriendinnen van jou zijn zelf trutten
Ik begrijp weer eens geen snars van wat je postquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef borisz het volgende:
Pff BSOD. Bad pool caller..
*gaat eens googelen
Blue screen of Deathquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik begrijp weer eens geen snars van wat je post
Ik kreeg een blauw scherm met de melding Bad Pool Caller, waarna de laptop opnieuw ging starten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Computer is vastgelopen en vertoont een blauw scherm waar je verder niks mee kan behalve op ctrl-alt-del drukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Computer is vastgelopen en vertoont een blauw scherm waar je verder niks mee kan behalve op ctrl-alt-del drukken
maar kun je niet kiezen voor geen verzekering en zelf betalen als je ziek word? Daar kiest 'opa' dus voorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als ze er achter komen dan mag je ALLE PREMIES van al die jaren dat je niet betaalde met terugwerkende kracht betalen![]()
![]()
Zwaar terecht. En van mij mogen ze ook nog de medische kosten daar bovenop verhalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Terecht ookWij brave mensen betalen genoeg premie
Ja dat snap ik ook niet. Vandaar dat ik dat probeer op te zoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Nu snap ik het. Maar wat is dan dat Bad Pool Caller?
Nee. Dat zou niet mogen. Je hebt geen keus. Iedereen is het verplicht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar kun je niet kiezen voor geen verzekering en zelf betalen als je ziek word? Daar kiest 'opa' dus voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |