Niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik hield er in mn tiener jaren ook niet van hoor
Ik heb ze nooit leuk gevonden want lage bloeddruk, dus ik ging er KO vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik was als kind helemaal bezeten van attractieparken. Was zo er dat als we ergens naar toe gingen dat ik pas die ochtend kreeg te horen. Want als ze van tevoren zeiden kon ik gewoon niet slapen van de adrenaline.
Herkenbaar. Ik heb dat nog, alleen nu kan ik wel slapenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik was als kind helemaal bezeten van attractieparken. Was zo er dat als we ergens naar toe gingen dat ik pas die ochtend kreeg te horen. Want als ze van tevoren zeiden kon ik gewoon niet slapen van de adrenaline.
Blijft leuk niewaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat nog, alleen nu kan ik wel slapen
Neuh man ik kan niet tegen snelle dingen waar ik zelf geen controle over heb... Das eng enzo...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik was als kind helemaal bezeten van attractieparken. Was zo erg dat als we ergens naar toe gingen dat ik pas die ochtend kreeg te horen. Want als ze van tevoren zeiden kon ik gewoon niet slapen van de adrenaline.
Kan ik me voorstellen, ik houd daar ook niet zo vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe mja hij had fanmail van een vent en dat vond ie maar niets
Heb je nu nog last van lage bloeddruk ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit leuk gevonden want lage bloeddruk, dus ik ging er KO van
Daarom ga ik nogsteeds niet in achtbanenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb je nu nog last van lage bloeddruk ?
Maar mijn muzieksmaak is zo breed als maar zijn kan, dus inclusief spul dat dansbaar is en naar Homo 100 neigtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En net zegt ie dat hij van de vrouwen liefde is....![]()
Ja, geweldigquote:
maar hoe komt dat dan, dat je bloeddruk laag is zeg maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom ga ik nogsteeds niet in achtbanen
Watjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom ga ik nogsteeds niet in achtbanen
Hehehe ik zou t wel tof vinden hoor. Boeit mij t nou of t een man is of een vrouw t is maar een fan mailtjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik houd daar ook niet zo vanAfhankelijk van de inhoud
Geen idee, altijd al gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe komt dat dan, dat je bloeddruk laag is zeg maar?
maar ben je echt zo'n labiel mannetje dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wordt er liever niet door de EHBO uit gevist
Het ging me meer om je beschrijving. Niet om t nummer dat je had aangevraagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar mijn muzieksmaak is zo breed als maar zijn kan, dus inclusief spul dat dansbaar is en naar Homo 100 neigt
Nou.. Ik kan 1 of 2 keer.. En daarna begint m'n neus te bloeden, dan moet ik ophouden..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ben je echt zo'n labiel mannetje dan?
is nie gezond ouwe..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik kan 1 of 2 keer.. En daarna begint m'n neus te bloeden, dan moet ik ophouden..
Ach, ik ben sowieso al een medisch speciaal gevalquote:
Achjah, je bent tenminste een aardige gastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben sowieso al een medisch speciaal geval![]()
Wel de euh.. symptomen van diabetes, maar niet de klachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |