ik heb veel contact met de Volendamse medemens. bij de belastingdienst waar ik een jaar werkzaam was werkte veel Volendammers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe sta jij als ras-Amsterdammer eigenlijk tegenover al die Volendamse artiesten?
slaap lekker ouwequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga ff doen alsof ik dood ben...
Slapen dus
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel contact met de Volendamse medemens. bij de belastingdienst waar ik een jaar werkzaam was werkte veel Volendammers.
En in elke viswinkel werken Volendammers,
Het zijn hardwerkende mensen en lekkere meiden, maja ze kunnen niet niet op tegen de grote bek van de Amsterdammer
die gasten maken geldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammers
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammers
zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?
stokkie die Volendammers leven op een goud mijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?
Wij hebben alleen antihelden zoals Lee Towers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:08 schreef Karzai het volgende:
Welke Rotterdamse artiest is momenteel populair?
Lee Towers, tjongequote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben alleen antihelden zoals Lee Towers.
André van Duin?
in rotterdam moet je een hoge opleiding hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, veel rappers zoals Uniq en Sluipschutters zijn het allemaal net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |