Begin niet te moeilijk. Lees wat boeken van Stephen King, die zijn heel goed behapbaar en met veel kwaliteit. Of Harry Potter. Geweldige boeken zijn datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben er nu mee bezig om weer te leren lezen, 10 jaar na de middelbare ofzo, ik mis het wel, maar de aversie is zo enorm.
Speciaal voor jou deze, Amsterdamse vriendquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze, Amsterdamse vriend
Uiltjeknap zuh...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, ik ga een uiltje knappen.
Later
Schatje ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
Later
Het is zo, als ik een boek lees, kan ik er me geen voorstelling bij nemen... Echt raar, terwijl ik me wel in een film van dik 5 uur kan inleven...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Zokunen het volgende:
Arendsoog, snelle jelle, de kameleon, alles van k. norel etc had ik al gelezen (alles van deze dus).
In slaap vallen met happy hardcore en een boek in je handen, heerlijk.
laterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
Later
de kameleon dat is echt basis materiaal, goddamn net zoals alle boeken van roald dahl ik heb echt een paar honderd boeken opgevreten vroegahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is zo, als ik een boek lees, kan ik er me geen voorstelling bij nemen... Echt raar, terwijl ik me wel in een film van dik 5 uur kan inleven...
Ik had je hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kameleon dat is echt basis materiaal, goddamn net zoals alle boeken van roald dahl ik heb echt een paar honderd boeken opgevreten vroegah
Net onder gemiddeld.quote:
Sweet dreams manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef humorduck28 het volgende:
Het is genoeg geweest, ik ga slapen..Doei all en slaap lekker. .
laters ouwe pikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef humorduck28 het volgende:
Het is genoeg geweest, ik ga slapen..Doei all en slaap lekker. .
FOK! kan ook leerzaam zijn. Al is dit dan wellicht niet het beste subforumquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis een feit op fok word je alleen maar dommer
ja ik heb hier wel wel wat dingetjes geleerd, maar je hebt er niet veel aan in het echte levenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FOK! kan ook leerzaam zijn. Al is dit dan wellicht niet het beste subforum.
Hoe sta jij als ras-Amsterdammer eigenlijk tegenover al die Volendamse artiesten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb hier wel wel wat dingetjes geleerd, maar je hebt er niet veel aan in het echte leven
ik heb veel contact met de Volendamse medemens. bij de belastingdienst waar ik een jaar werkzaam was werkte veel Volendammers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe sta jij als ras-Amsterdammer eigenlijk tegenover al die Volendamse artiesten?
slaap lekker ouwequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga ff doen alsof ik dood ben...
Slapen dus
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel contact met de Volendamse medemens. bij de belastingdienst waar ik een jaar werkzaam was werkte veel Volendammers.
En in elke viswinkel werken Volendammers,
Het zijn hardwerkende mensen en lekkere meiden, maja ze kunnen niet niet op tegen de grote bek van de Amsterdammer
die gasten maken geldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammers
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammers
zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?
stokkie die Volendammers leven op een goud mijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?
Wij hebben alleen antihelden zoals Lee Towers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:08 schreef Karzai het volgende:
Welke Rotterdamse artiest is momenteel populair?
Lee Towers, tjongequote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben alleen antihelden zoals Lee Towers.
André van Duin?
in rotterdam moet je een hoge opleiding hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, veel rappers zoals Uniq en Sluipschutters zijn het allemaal net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |