Oke, welke? Ik kan geen boek lezen, bij de derde bladzijde ben ik alweer vergeten wat er op de eerste stond... waarom weet ik niet, maar heb een hekel aan lezen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
Morgen als het mee zit voor het eerst in jaren weer een boek lezen, wel jammer dat het de Nederlandse vertaling is, maar kijk er toch wel naar uit
rustig lezen het zijn veel bladzijden zonder samenvattingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
Morgen als het mee zit voor het eerst in jaren weer een boek lezen, wel jammer dat het de Nederlandse vertaling is, maar kijk er toch wel naar uit
Lezen is belangrijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, welke? Ik kan geen boek lezen, bij de derde bladzijde ben ik alweer vergeten wat er op de eerste stond... waarom weet ik niet, maar heb een hekel aan lezen..
Ach bij mij waren boekverslagen van een boek van honderd bladzijden al een ramp, laat staan boeken van 500 bladzijden.... Ik heb daar echt een afwijking in...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig lezen het zijn veel bladzijden zonder samenvatting
Ik kan wel "lezen" ,maar dan moet het echt in mijn straatje liggen...quote:
Ik heb altijd veel en graag gelezen, tot de boekenlijst kwam, nu lees ik heel af en toe wat, 3 jaar geleden nog iets van 3000 paginas tijdens de vakantie, maar verder niet meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig lezen het zijn veel bladzijden zonder samenvatting
i know ik lees nu ook niet zo makkelijk meer een boek tis allemaal de schuld van de computerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach bij mij waren boekverslagen van een boek van honderd bladzijden al een ramp, laat staan boeken van 500 bladzijden.... Ik heb daar echt een afwijking in...
true,quote:
Heeft bij mij ook een flinke vertraging in mijn leesontwikkeling veroorzaakt. Echt schandalig slecht geregeld was dat altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
true,
Boekenlijst daarentegen![]()
![]()
![]()
Echt daardoor lees ik niet meer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
true,
Boekenlijst daarentegen![]()
![]()
![]()
Echt daardoor lees ik niet meer.
wat het ook is, je vocabulaire gaat erop vooruit met lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik kan wel "lezen" ,maar dan moet het echt in mijn straatje liggen...
Nou , niet helemaal, als er een grote lap tekst staat op een website, heb ik het al verdreten, dan denk ik gelijk al iets van: tl;dr...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
i know ik lees nu ook niet zo makkelijk meer een boek tis allemaal de schuld van de computer
Tja, hier ook. Las tot de middelbare echt alles wat los en vast zat. En dan heb ik het ook over volwassen boeken. Toen kwam de middelbare en moest ik echt worstelen om uberhaupt een boek uit te lezen. Gelukkig heb ik het vrij snel kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Zokunen het volgende:
Geforceerd kutboeken die je niet aanspreken moeten lezen
Ik las al voor ik naar groep 3 ging, na de HAVO las ik niet meer.
Mocht ik niet :Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boekenlijst wist ik altijd te omzeilen, ik kwam met andere boeken die ik wel leuk vond, en vroeg of het daar ook over mocht gaan.. dat mocht altijd
Bij mij niet... alhoewel dat al bijna 15 jaar geleden is, maar goed, ik heb nu een prachtbaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boekenlijst wist ik altijd te omzeilen, ik kwam met andere boeken die ik wel leuk vond, en vroeg of het daar ook over mocht gaan.. dat mocht altijd
Ik ben er nu mee bezig om weer te leren lezen, 10 jaar na de middelbare ofzo, ik mis het wel, maar de aversie is zo enorm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, hier ook. Las tot de middelbare echt alles wat los en vast zat. En dan heb ik het ook over volwassen boeken. Toen kwam de middelbare en moest ik echt worstelen om uberhaupt een boek uit te lezen. Gelukkig heb ik het vrij snel kunnen herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |