Zoals ik zei, ligt eraan wat erin staat. Alleen 'Hoi, daten?' vind ik stomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehe ik zou t wel tof vinden hoor. Boeit mij t nou of t een man is of een vrouw t is maar een fan mailtje
"Hoi Samzz,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ligt eraan wat erin staat. Alleen 'Hoi, daten?' vind ik stom
En Knetter dan, dat was toch jou grootte idool?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Hoi Samzz,
Ik vind jou leuk posten en reageren, wil je een keertje een terrasje pakken en een filmpje?"
Knetter heb ik al een paar keer gemeetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En Knetter dan, dat was toch jou grootte idool?
JA ok maar das geen fan mail das spam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ligt eraan wat erin staat. Alleen 'Hoi, daten?' vind ik stom
Zit me meer af te vragen waarom je mij laatst uitmaakte voor hosselaar terwijl je zelf er ook op los hosseltquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter heb ik al een paar keer gemeet
En waarom zou dat bindend zijn?
Ja viel mij ook al op ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
Wat zijn we hier eigenlijk een hoop speciale gevalletjes bij elkaar he? Iedereen heeft wel medische en/of psychische klachten
Knetter valt niet te hosselen die hosselt zelfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zit me mee af te vragen waarom je mij laatst uitmaakte voor hosselaar terwijl je zelf er ook op los hosselt
Had je de zoutkorrels in je kraag niet opgemerkt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zit me meer af te vragen waarom je mij laatst uitmaakte voor hosselaar terwijl je zelf er ook op los hosselt
En dat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter valt niet te hosselen die hosselt zelf
Was gewoon om te lachen dus, oke dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je de zoutkorrels in je kraag niet opgemerkt?
Hadden we toch Spesjal Radio als naam moeten nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
Wat zijn we hier eigenlijk een hoop speciale gevalletjes bij elkaar he? Iedereen heeft wel medische en/of psychische klachten
Nee joh, we zijn toch geen Corky'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hadden we toch Spesjal Radio als naam moeten nemen
Staan er dacht ik nog veel meer in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heuj toch nog een dubbele gevonden in Gup.. Cartoons - Witchdoctor
Ik zie waarom.. want bij 1 staat het aan elkaar als witchdoctor, en de ander als witch doctorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Staan er dacht ik nog veel meer in.Ontdubbelen werkt nogal lastig.
Hierna 2 van mij!quote:
Precies. Zo is vaak ook t ene nummer langer dan de ander en al klopt de naam wel heb je ook grote kans dat t gezien wordt als een ander bestand omdat t op een andere lokatie op je hd staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie waarom.. want bij 1 staat het aan elkaar als witchdoctor, en de ander als witch doctor
Ohjee herrie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hierna 2 van mij!
Heuj, bij jou staat niet bij wie m gerequest heeft
Op mijn ogen na, ben ik helemaal gezond hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
Nee dit is Lil Wayne van zijn cd Rebirth ft Eminem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, dit is toch geen lil wayne maar Eminem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |