SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vergezocht op 21-06-2011 01:02:16 ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:21 schreef rumiii het volgende:
ik heb wel eens een zwarte kat proberen te 'neuken' in mijn droom..![]()
ik kan het me inderdaad niet voorstellen
Ik hou ze gewoon voor mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef vergezocht het volgende:
..
Hebben jullie ook soms van dit soort fantasieën? Hoe ga je ermee om?![]()
..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat jij je zoiets niet kan voorstellen, moet het vergezocht zijn?
Dank je wel deelgenootquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef Adolecens het volgende:
omfg!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb precies dezelfde fantasie!!!
[..]
Ik hou ze gewoon voor me
Ik schaam me er voor jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Is het taboe dan om het door te vertellen? Moet je je schamen of zo?
Ja daar kan ik wel mee associëren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik schaam me er voor ja![]()
Het is niet iets waar je zomaar even over praat met vrienden of collegae..
En mijn vriendin moet al helemaal niks van kinky sex hebben
FOK! is niet zo onbekend hoor..!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja daar kan ik wel mee associëren.
Daarom doe ik het ook op een anonieme onbekenden forum zoals FoK.
Ik zou het ook niet vertellen aan mijn naasten. Niet omdat ik het verkeerd vind, ik vind anderen gewoon te bevooroordeeld.
En ik wil normaal gesproken nooit gearresteerd worden voor welke reden ook, dat is natuurlijk geen leuke ervaring, des te meer vond ik het een 'vreemde' fantasie.
huh? het zou advocate zijn eerst en vooral, en ten tweede gaat het om een politie agente.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef SpecialK het volgende:
De TS droomt van ellenlange gesprekken met z'n advocaat over geseponeerde aanklachten. GEIL!
Ja zie ik het ook. Misschien komen er toch van de serieuze mensen morgenochtend, dat kan wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Adolecens het volgende:
Dat bedoel ik...
Mensen maken je alleen maar belachelijk
Ik had het over dit stukje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef vergezocht het volgende:
[..]
huh? het zou advocate zijn eerst en vooral, en ten tweede gaat het om een politie agente.
..quote:Na afloop van tijd probeer ik de status van mijn arrestatie en de bijbehorende strafzaak te controleren maar kom er achter dat er helemaal geen aanklachten tegen mij zijn gemaakt.
Hoe snel is het uitgegaan met die vriendin? En wie had daarvoor gekozen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
FOK! is niet zo onbekend hoor..!![]()
Ik heb ooit eens een vriendinnetje verteld dat ik het wel spannend zou vinden als ze een politiepakje aan zou trekken.. Nou.. het gezicht wat ze trok zeg!![]()
Ze reageerde helemaal woest en waar of ik het lef vandaan had om dat voor te stellen, of ik haar anders niet meer leuk vond en alleen nog maar geil kon worden als ze haar zou kleden als een of andere slet.![]()
Sindsdien durf ik er niet meer over te praten.. Ik ben nu al 20, maar heb het gevoel dat ik mezelf niet meer kan zijn bij meisjes..
Na een half jaartje ofzo, toen had ik het idee dat we genoeg vertrouwen in elkaar en de relatie konden hebben. We hadden het al over onze toekomst samen en waar of we wilden gaan wonen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hoe snel is het uitgegaan met die vriendin? En wie had daarvoor gekozen?
Geef je gelijk je vertrouwen op in alle vrouwen hierdoor? Dat je zelfs niet de wateren wilt testen bij een andere vrouw?
Ik weet zelf (ik ben ook een stuk ouder -31) dat alle vrouwen verschillende fantasieen hebben, en daarom geef ik de strijd zeg maar nooit op.
Nou ik kan je gelukkig mededelen dat ik in dat 11 jaar leeftijdsverschil tussen jou en mij met zoveel vrouwen ben geweest intussen (sommige vaste relaties, andere one-night-stands) dat elk iedere vrouw maar net even anders kraait en op een gegeven moment ben je er toch wel doorheen. Om mijzelf door een enkele vrouw te laten tegenhouden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na een half jaartje ofzo, toen had ik het idee dat we genoeg vertrouwen in elkaar en de relatie konden hebben. We hadden het al over onze toekomst samen en waar of we wilden gaan wonen..
Toen ik het haar vertelde schold ze me dus de huid vol en daarna ging de relatie alleen maar bergafwaarts, tijdens of net na onze intieme momenten vroeg ze me dan weer met een scherpe toon of ik niet toevallig fantaseerde over politie agentes enzo.. Het werd niet meer leuk en ik kreeg steeds minder zin omdat ik bang was voor commentaar. Uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt.
Dat is nu 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog 1x een ander meisje gezoend in de discotheek, maar veel verder durfde ik niet te gaan, bang om weer afgewezen te worden..
Ik geloof niet meer zo in vrouwen, het meisje wat ik nu heb ken ik via vrienden van mijn ouders en is ook heel rustig..
Volgens mij willen ze het allemaal op hun eigen manier en als ik mijn eigen gevoel prijs geef word ik de grond in getrapt. Zo hoeft het voor mij niet!
Het topic gaat niet over perfect Nederlands.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Szura het volgende:
"Ik krijg onlangs" is geen goed Nederlands.
Nu scheer je ook wel alle meisjes over één kam en dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Net als je sex samen beleeft moet je ook de fantasie samen beleven en niet een spelletje zijn van één kant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na een half jaartje ofzo, toen had ik het idee dat we genoeg vertrouwen in elkaar en de relatie konden hebben. We hadden het al over onze toekomst samen en waar of we wilden gaan wonen..
Toen ik het haar vertelde schold ze me dus de huid vol en daarna ging de relatie alleen maar bergafwaarts, tijdens of net na onze intieme momenten vroeg ze me dan weer met een scherpe toon of ik niet toevallig fantaseerde over politie agentes enzo.. Het werd niet meer leuk en ik kreeg steeds minder zin omdat ik bang was voor commentaar. Uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt.
Dat is nu 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog 1x een ander meisje gezoend in de discotheek, maar veel verder durfde ik niet te gaan, bang om weer afgewezen te worden..
Ik geloof niet meer zo in vrouwen, het meisje wat ik nu heb ken ik via vrienden van mijn ouders en is ook heel rustig..
Volgens mij willen ze het allemaal op hun eigen manier en als ik mijn eigen gevoel prijs geef word ik de grond in getrapt. Zo hoeft het voor mij niet!
Precies. En vooral of ze over jouw fantasie beschikken. Zo makkelijk is het niet want de redenen van mensen om een relatie te zoeken met een ander en de redenen waarom relaties lukken zijn toch totaal anders dan de redenen waarom fantasieën lukken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nu scheer je ook wel alle meisjes over één kam en dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Net als je sex samen beleeft moet je ook de fantasie samen beleven en niet een spelletje zijn van één kant.
Als je leuk contact hebt met een meisje dan is de fantasie eerst om gewoon sex te hebben en pas later een gedeelde fantasie toepassen. Maar dan moet je ze eerst wel peilen of ze uberhaupt over fantasie beschikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |