abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98443111
Ik heb onlangs van deze vreemde fantasieën.

Ik wil gearresteerd worden door een Nederlandse politievrouw die mij vervolgens boeit, en naar de cel neemt. Daar doet ze me strippen, en vervolgens al dan niet met handschoenen mijn hele lichaam doortast en fouilleert.

Eindelijk gaat ze weer weg maar met mijn kleren mee waardoor ik naakt moet blijven.

De komende uren en de hele nacht eigenlijk moet ik naakt in mijn cel zitten, en elke paar minuten komt de vrouw weer langs om door het ruit in de deur te kijken en op mij te 'checken'. Ik word hiervan stiekem geil en maak geen bezwaar.

Zo leuk is het dat ik zelfs een plasbeurtje dusdanig probeer te timen zodat ze tijdens haar volgende controle mij gewoon ziet plassen. Dat lukt ook aardig een paar keer, en het gezicht van de vrouw onthoud ik wel. Het is een ondeugende maar bijna onmerkbare glimlach.

Tijdens de hele ervaring is er helemaal geen politieman of andere collega te bekennen, en de volgende ochtend word ik gewoon weer vrijgelaten. Tot op het moment waar ik weer vrij op straat terechtkom heb ik helemaal geen andere persoon gezien behalve deze vrouw.

Na afloop van tijd probeer ik de status van mijn arrestatie en de bijbehorende strafzaak te controleren maar kom er achter dat er helemaal geen aanklachten tegen mij zijn gemaakt.

Ik werd dus lekker misbruikt door een vrouw maar waartegen ik geen enkele bezwaar heb.

Hebben jullie ook soms van dit soort fantasieën? Hoe ga je ermee om? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door vergezocht op 21-06-2011 01:02:16 ]
pi_98443295
vergezocht topic
pi_98443331
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef rumiii het volgende:
vergezocht topic
Omdat jij je zoiets niet kan voorstellen, moet het vergezocht zijn? :D
pi_98443366
ik heb wel eens een zwarte kat proberen te 'neuken' in mijn droom.. ;(
ik kan het me inderdaad niet voorstellen ;(
pi_98443418
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:21 schreef rumiii het volgende:
ik heb wel eens een zwarte kat proberen te 'neuken' in mijn droom.. ;(
ik kan het me inderdaad niet voorstellen ;(
:D
pi_98443456
omfg!!! :D :o *O*

Ik heb precies dezelfde fantasie!!! _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef vergezocht het volgende:
..
Hebben jullie ook soms van dit soort fantasieën? Hoe ga je ermee om? :+
..
Ik hou ze gewoon voor me :6
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_98443488
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Omdat jij je zoiets niet kan voorstellen, moet het vergezocht zijn? :D
:')
pi_98443549
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef Adolecens het volgende:

Ik heb precies dezelfde fantasie!!! _O_

[..]

Dank je wel deelgenoot :D

Ik denk er zelfs soms aan hoe ik dit realiteit mag maken. :*

Maar dan wel met een dominatrix ;) :9
pi_98443598
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef Adolecens het volgende:

Is het taboe dan om het door te vertellen? Moet je je schamen of zo?
pi_98443641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Is het taboe dan om het door te vertellen? Moet je je schamen of zo?
Ik schaam me er voor ja :@
Het is niet iets waar je zomaar even over praat met vrienden of collegae..

En mijn vriendin moet al helemaal niks van kinky sex hebben :{
pi_98443762
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik schaam me er voor ja :@
Het is niet iets waar je zomaar even over praat met vrienden of collegae..

En mijn vriendin moet al helemaal niks van kinky sex hebben :{
Ja daar kan ik wel mee associëren.

Daarom doe ik het ook op een anonieme onbekenden forum zoals FoK.

Ik zou het ook niet vertellen aan mijn naasten. Niet omdat ik het verkeerd vind, ik vind anderen gewoon te bevooroordeeld.

En ik wil normaal gesproken nooit gearresteerd worden voor welke reden ook, dat is natuurlijk geen leuke ervaring, des te meer vond ik het een 'vreemde' fantasie.
pi_98444041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ja daar kan ik wel mee associëren.

Daarom doe ik het ook op een anonieme onbekenden forum zoals FoK.

Ik zou het ook niet vertellen aan mijn naasten. Niet omdat ik het verkeerd vind, ik vind anderen gewoon te bevooroordeeld.

En ik wil normaal gesproken nooit gearresteerd worden voor welke reden ook, dat is natuurlijk geen leuke ervaring, des te meer vond ik het een 'vreemde' fantasie.
FOK! is niet zo onbekend hoor..! :o

Ik heb ooit eens een vriendinnetje verteld dat ik het wel spannend zou vinden als ze een politiepakje aan zou trekken.. Nou.. het gezicht wat ze trok zeg! :'(
Ze reageerde helemaal woest en waar of ik het lef vandaan had om dat voor te stellen, of ik haar anders niet meer leuk vond en alleen nog maar geil kon worden als ze haar zou kleden als een of andere slet. :{

Sindsdien durf ik er niet meer over te praten.. Ik ben nu al 20, maar heb het gevoel dat ik mezelf niet meer kan zijn bij meisjes.. -O-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:38:30 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98444051
De TS droomt van ellenlange gesprekken met z'n advocaat over geseponeerde aanklachten. GEIL!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_98444198
Dat bedoel ik...

Mensen maken je alleen maar belachelijk :{
pi_98444204
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef SpecialK het volgende:
De TS droomt van ellenlange gesprekken met z'n advocaat over geseponeerde aanklachten. GEIL!
huh? het zou advocate zijn eerst en vooral, en ten tweede gaat het om een politie agente. :{w
pi_98444243
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Adolecens het volgende:
Dat bedoel ik...

Ja zie ik het ook. Misschien komen er toch van de serieuze mensen morgenochtend, dat kan wel.

Ik houd het iig van nu af ook voor mezelf.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:43:47 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98444260
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef vergezocht het volgende:

[..]

huh? het zou advocate zijn eerst en vooral, en ten tweede gaat het om een politie agente. :{w
Ik had het over dit stukje.

quote:
Na afloop van tijd probeer ik de status van mijn arrestatie en de bijbehorende strafzaak te controleren maar kom er achter dat er helemaal geen aanklachten tegen mij zijn gemaakt.
..
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_98444314
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een vriendinnetje verteld dat ik het wel spannend zou vinden als ze een politiepakje aan zou trekken.. Nou.. het gezicht wat ze trok zeg! :'(
Ze reageerde helemaal woest en waar of ik het lef vandaan had om dat voor te stellen, of ik haar anders niet meer leuk vond en alleen nog maar geil kon worden als ze haar zou kleden als een of andere slet. :{

Sindsdien durf ik er niet meer over te praten.. Ik ben nu al 20, maar heb het gevoel dat ik mezelf niet meer kan zijn bij meisjes.. -O-
Hoe snel is het uitgegaan met die vriendin? En wie had daarvoor gekozen?

Geef je gelijk je vertrouwen op in alle vrouwen hierdoor? Dat je zelfs niet de wateren wilt testen bij een andere vrouw?

Ik weet zelf (ik ben ook een stuk ouder -31) dat alle vrouwen verschillende fantasieen hebben, en daarom geef ik de strijd zeg maar nooit op. :)
pi_98444381
TS
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_98444564
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Hoe snel is het uitgegaan met die vriendin? En wie had daarvoor gekozen?

Geef je gelijk je vertrouwen op in alle vrouwen hierdoor? Dat je zelfs niet de wateren wilt testen bij een andere vrouw?

Ik weet zelf (ik ben ook een stuk ouder -31) dat alle vrouwen verschillende fantasieen hebben, en daarom geef ik de strijd zeg maar nooit op. :)
Na een half jaartje ofzo, toen had ik het idee dat we genoeg vertrouwen in elkaar en de relatie konden hebben. We hadden het al over onze toekomst samen en waar of we wilden gaan wonen..

Toen ik het haar vertelde schold ze me dus de huid vol en daarna ging de relatie alleen maar bergafwaarts, tijdens of net na onze intieme momenten vroeg ze me dan weer met een scherpe toon of ik niet toevallig fantaseerde over politie agentes enzo.. Het werd niet meer leuk en ik kreeg steeds minder zin omdat ik bang was voor commentaar. Uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt.

Dat is nu 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog 1x een ander meisje gezoend in de discotheek, maar veel verder durfde ik niet te gaan, bang om weer afgewezen te worden..

Ik geloof niet meer zo in vrouwen, het meisje wat ik nu heb ken ik via vrienden van mijn ouders en is ook heel rustig..

Volgens mij willen ze het allemaal op hun eigen manier en als ik mijn eigen gevoel prijs geef word ik de grond in getrapt. Zo hoeft het voor mij niet!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:59:18 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_98444858
"Ik krijg onlangs" is geen goed Nederlands.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_98444880
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Na een half jaartje ofzo, toen had ik het idee dat we genoeg vertrouwen in elkaar en de relatie konden hebben. We hadden het al over onze toekomst samen en waar of we wilden gaan wonen..

Toen ik het haar vertelde schold ze me dus de huid vol en daarna ging de relatie alleen maar bergafwaarts, tijdens of net na onze intieme momenten vroeg ze me dan weer met een scherpe toon of ik niet toevallig fantaseerde over politie agentes enzo.. Het werd niet meer leuk en ik kreeg steeds minder zin omdat ik bang was voor commentaar. Uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt.

Dat is nu 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog 1x een ander meisje gezoend in de discotheek, maar veel verder durfde ik niet te gaan, bang om weer afgewezen te worden..

Ik geloof niet meer zo in vrouwen, het meisje wat ik nu heb ken ik via vrienden van mijn ouders en is ook heel rustig..

Volgens mij willen ze het allemaal op hun eigen manier en als ik mijn eigen gevoel prijs geef word ik de grond in getrapt. Zo hoeft het voor mij niet!
Nou ik kan je gelukkig mededelen dat ik in dat 11 jaar leeftijdsverschil tussen jou en mij met zoveel vrouwen ben geweest intussen (sommige vaste relaties, andere one-night-stands) dat elk iedere vrouw maar net even anders kraait en op een gegeven moment ben je er toch wel doorheen. Om mijzelf door een enkele vrouw te laten tegenhouden.
pi_98444908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Szura het volgende:
"Ik krijg onlangs" is geen goed Nederlands.
Het topic gaat niet over perfect Nederlands.
pi_98444934
quote:

[..]

Nu scheer je ook wel alle meisjes over één kam en dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Net als je sex samen beleeft moet je ook de fantasie samen beleven en niet een spelletje zijn van één kant.

Als je leuk contact hebt met een meisje dan is de fantasie eerst om gewoon sex te hebben en pas later een gedeelde fantasie toepassen. Maar dan moet je ze eerst wel peilen of ze uberhaupt over fantasie beschikken.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_98445141
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Nu scheer je ook wel alle meisjes over één kam en dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Net als je sex samen beleeft moet je ook de fantasie samen beleven en niet een spelletje zijn van één kant.

Als je leuk contact hebt met een meisje dan is de fantasie eerst om gewoon sex te hebben en pas later een gedeelde fantasie toepassen. Maar dan moet je ze eerst wel peilen of ze uberhaupt over fantasie beschikken.
Precies. En vooral of ze over jouw fantasie beschikken. Zo makkelijk is het niet want de redenen van mensen om een relatie te zoeken met een ander en de redenen waarom relaties lukken zijn toch totaal anders dan de redenen waarom fantasieën lukken.
pi_98445350
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Precies. En vooral of ze over jouw fantasie beschikken. Zo makkelijk is het niet want de redenen van mensen om een relatie te zoeken met een ander en de redenen waarom relaties lukken zijn toch totaal anders dan de redenen waarom fantasieën lukken.
Een goede relatie moet gebaseerd zijn op wederzijds respect en begrip. Als dat er is dan heb je ook een bodem om te gaan experimenteren met fantasieën. En dat houdt ook in dat je moet respecteren dat zij niet helemaal met jouw fantasie meegaat maar dat er vast wel een fantasie is die je samen kan delen . . . Plus je moet ook ruimte houden voor een eigen fantasie welke misschien binnen deze relatie nooit werkelijkheid zal worden maar je moet ook wat te dromen houden . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_98446911
Been there done that
juistja
pi_98447895
quote:

[..]

Onzekere vrouwen, altijd -1. :{w

Want ja, zo'n chick is gewoon onzeker en ervaart zo'n fantasie als een bedreiging - vandaar de vinnige reactie. Als je zelfverzekerd en openminded bent, kan je namelijk op z'n minst accepteren dat de ander bepaalde fantasieën heeft en dat die niets te maken hebben met hoe je verder zelf bent. Dan hoef je er nog niet eens perse iets mee te doen.
pi_98451586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nou ik kan je gelukkig mededelen dat ik in dat 11 jaar leeftijdsverschil tussen jou en mij met zoveel vrouwen ben geweest intussen (sommige vaste relaties, andere one-night-stands) dat elk iedere vrouw maar net even anders kraait en op een gegeven moment ben je er toch wel doorheen. Om mijzelf door een enkele vrouw te laten tegenhouden.
Ik ben niet zo'n player.. Ik had gehoopt en ook gedacht bij mijn exvriendin te blijven. Ik merk dat ik nieuwe meisjes die ik leer kennen steeds met haar vergelijk.

quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Is gewone sexs ook al een fantasie dan? En wat is dan een gedeelde fantasie? Mijn voorkeur was juist niet gedeeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dus je moet ze uitzoeken op de fantasie en of ze die delen :?
Ik denk niet dat ik het durf om zomaar aan een nieuw meisje te gaan vragen wat of haar fantassieen zijn en dan pas vragen hoe ze heet hoor! :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 03:39 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Want ja, zo'n chick is gewoon onzeker en ervaart zo'n fantasie als een bedreiging - vandaar de vinnige reactie. Als je zelfverzekerd en openminded bent, kan je namelijk op z'n minst accepteren dat de ander bepaalde fantasieën heeft en dat die niets te maken hebben met hoe je verder zelf bent. Dan hoef je er nog niet eens perse iets mee te doen.
Dus het ligt aan haar? :)
Mijn fantasie om zoiets te willen is wel gewoon normaal en als het meisje het niet wil mist ze zelfvertrouwen?
pi_98452175
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 03:39 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Mwoah,a ls je ze aandacht geeft en zelfvertrouwen aan kan praten, dan valt er veel mee te bereiken hoor.
Heb wel onzekere meisjes gehad die op het eerste gezicht niks zouden willen. Maar als ze zich eenmaal op hun gemak voelen en weten dat je ze niet veroordeeld komen er wel fantasieën los. In tegenstelling tot hun 'super zekere' sekse-genoten, die zichzelf te 'cool' vinden om 'vreemde seks' te hebben :9 .

Ach, en ergens is het toch ook wel weer leuk dat je van tevoren niet zal weten wat meisje X voor iemand zou zijn in bed.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98455711
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Adolecens het volgende:
Dat bedoel ik...

Daar zul je het wel naar gemaakt hebben dan. Smerige fetish van je, bah :{
:P
pi_98456405
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Daar zul je het wel naar gemaakt hebben dan. Smerige fetish van je, bah :{
:P
Dank je..
Jij hebt geen fantasieen of afwijkingen? :{
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:14:44 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98456511
Ado :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98457537
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dank je..
Jij hebt geen fantasieen of afwijkingen? :{
Oh jawel hoor, vooral over Fok!sters in verpleegsterpakjes :+.
En mijn afwijkingen, ach, die zijn veel te eng om hier te noemen :9
pi_98458134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]

Dus het ligt aan haar? :)
Mijn fantasie om zoiets te willen is wel gewoon normaal en als het meisje het niet wil mist ze zelfvertrouwen?
Dat is me ook weer wat te kort door de bocht, want ze kan ook andere redenen hebben om het uiteindelijk niet te willen (gewoon geen zin bijvoorbeeld). Dat moet ook gewoon kunnen, zoals jij je fantasie mag hebben, mag zij er op haar beurt weer niets mee hebben en dan houdt het gewoon op. Maar de manier waarop zij reageerde en het op haarzelf betrok duidt mi. wel op onzekerheid ja.

Maar dan nog hoeft het niet 100% aan haar te liggen, het kan ook dat jij het niet op de juiste manier bracht en met een andere aanpak meer had kunnen bereiken en haar meer zelfvertrouwen had kunnen geven, zoals Augustus_thijs ook zegt. Je lijkt er nu zelf namelijk ook wat onzeker over en dat is in ieder geval niet nodig. Er zijn genoeg vrouwen die zich niet direct aangevallen voelen als je zoiets voorstelt en wel voor van alles open staan.

Of het normaal is weet ik verder niet, dat vind ik ook niet zo'n relevante vraag. Wel weet ik dat bijna iedereen wel bepaalde fantasieën en fetishes heeft die afwijken van het standaard missionaris/vanillaseksplaatje.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:10:14 #36
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_98458652
Oeh vanilla :) een kenner van de duistere werelden van...... Mwoehahahahahaha......
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_98459184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef StormWarning het volgende:

Maar dan nog hoeft het niet 100% aan haar te liggen, het kan ook dat jij het niet op de juiste manier bracht en met een andere aanpak meer had kunnen bereiken en haar meer zelfvertrouwen had kunnen geven, zoals Augustus_thijs ook zegt. Je lijkt er nu zelf namelijk ook wat onzeker over en dat is in ieder geval niet nodig. Er zijn genoeg vrouwen die zich niet direct aangevallen voelen als je zoiets voorstelt en wel voor van alles open staan.

Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de leeftijd van Ado, op je 20e heb je nou eenmaal ook nog niet zoveel ervaring in hoe je je eigen fantasi"en moet overbrengen zonder dat nderen daar gek van opkijken.

Misschien dat je het over een aantal jaar wel beter kan vertellen, al doende leert men zeggen ze! :9
pi_98459211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:10 schreef Lon3 het volgende:
de duistere werelden van Lon3....
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:24:43 #39
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_98459264
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mmmmmmm.... Duitse dieren films :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:33:55 #40
346772 Deecktebawz
Verdubbelaar
pi_98459579
En je kleren dan? Liep je naakt naar huis? :')
pi_98460542
Lijkt me echt helemaal niks..
Maar als het je ding is go for it! :s)
pi_98461235
Ik heb weleens gedroomd over seks met mijn oom. Tijdens de droom vond ik het heel lekker, maar toen ik wakker werd voelde ik mij smerig. Dat was best een rare ervaring
pi_98461478
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ado :')
:*

quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de leeftijd van Ado, op je 20e heb je nou eenmaal ook nog niet zoveel ervaring in hoe je je eigen fantasi"en moet overbrengen zonder dat nderen daar gek van opkijken.

Misschien dat je het over een aantal jaar wel beter kan vertellen, al doende leert men zeggen ze! :9
Ach ja, misschien gaat het beter als ik meer ervaring ga krijgen.. :P
Nu nog een leuk meisje vinden die spannende dingen wil doen met mij dan! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:13 schreef Chicka2 het volgende:
Ik heb weleens gedroomd over seks met mijn oom. Tijdens de droom vond ik het heel lekker, maar toen ik wakker werd voelde ik mij smerig. Dat was best een rare ervaring
En heb je dat wel eens tegen iemand verteld?
pi_98461743
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef Adolecens het volgende:

Ach ja, misschien gaat het beter als ik meer ervaring ga krijgen.. :P
Nu nog een leuk meisje vinden die spannende dingen wil doen met mij dan! :D

Die zijn er vast wel, gewoon goed zoeken.. Dan kom je ooit wel de ware sle. ehm, liefde tegen..

Misschien moet je je eens aanmelden voor KEL, het schijnt dat daar meer mensen zijn met aparte ehm, wensen :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:30:56 #45
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_98461915
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Die zijn er vast wel, gewoon goed zoeken.. Dan kom je ooit wel de ware sle. ehm, liefde tegen..

Misschien moet je je eens aanmelden voor KEL, het schijnt dat daar meer mensen zijn met aparte ehm, wensen :)
Volgens mij zitten daar alleen maar rare mensen hoor... Ik zou het niet doen.
pi_98497892
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef Adolecens het volgende:

[..]

:*

[..]

[..]

En heb je dat wel eens tegen iemand verteld?
Ja mijn vriend. Die kon er (on)smakelijk om lachen. Hij pest mij er nog wel eens mee
pi_98504420
Vernederd willen worden door een vrouw. :')
pi_98509006
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb onlangs van deze vreemde fantasieën.

[knip= jij hebt gewoon een fetish voor dominante vrouwen in uniform :Y ]
:s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:47:18 #49
348656 Kelspride
geniet van het leven het duurt
pi_98516516
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn het zelfde hoor!'
En zo'n saai persoon is ook niet alles! je moet (alles) toch een keer geprobeerd hebben........
het is geven en nemen.....beter samen je fantasieën uitvoeren voor in zoverre dat kan dan bij of met een ander!beetje jammer dat je juist zo een grietje heb getroffen!
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:28:11 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98518082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:47 schreef Kelspride het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn het zelfde hoor!'
En zo'n saai persoon is ook niet alles! je moet (alles) toch een keer geprobeerd hebben........
het is geven en nemen.....beter samen je fantasieën uitvoeren voor in zoverre dat kan dan bij of met een ander!beetje jammer dat je juist zo een grietje heb getroffen!

Betere instelling ja. Sowieso een vrouw die je er dan belachelijk om maakt :') fijne vriendin heb je dan. Als ze de fantasie niet deelt oke, maar als ze je dan niet eens in je waarde kan laten, had je het beter zelf al veel eerder uit kunnen maken.

En TS geloof me, er zijn genoeg vrouwen die een veel openere kijk hebben op seks. Zorg gewoon dat je daar achter komt ruim voordat samenwonen tensprake komt ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')