Best lekker met hagelslag.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ik heb nog wel pindakaas. Maar die gaat gewoon solo op brood.
Niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Pindakaas en honing? Dat is een combo die ik nog nooit geprobeerd heb(en dat wil wat zeggen
).
Ik zit hier alleen in mijn kamer zonder katten op schoot. Jij hebt het beter hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind mezelf nu zielig omdat ik met twee katten op schoot lig en mezelf een oude vrijster vind![]()
![]()
In mijn familie is zo combineren niet zo gebruikelijk. Ik ben de comboprobeerderquote:Op maandag 20 juni 2011 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?![]()
Je mist er echt wat aan.![]()
Is hier toch al een redelijk oude combo. Binnen mijn familie al enkele decennia een zeer geliefde combinatie en ik ken ook nog wel een aantal Belgen en Zeeuwen die er al sinds der kindertijd weg van zijn.
Ouch, Haring met chocoladevlokken?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Haring met chocoladevlokken was een eenmalig uitprobeersel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Nee, dat is gewoon een beetje oefening, haring eten is een kunst.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo uit de hand, dan druppelen die haringuitjes zo je kraag in,
Handen gaan niet stinken van haring.quote:je handen gaan stinken, misère!
Nu al?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu ook zin in haring. Ik ga maar slapen, dan is het sneller ontbijttijd
. Niet dat ik dan haring heb maar goed
.
Niet vergeten he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Honing heb ik niet, die ga ik morgen halen. Met boter.
Ik vind van nietquote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen in mijn kamer zonder katten op schoot. Jij hebt het beter hoor.
Niet?quote:
Erik heeft jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Jij hebt liever ook geen katten op schoot?
Maar niet op schoot.quote:
Zeg 'm straks dat ie veel water moet drinkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef tombolafan het volgende:
ik heb een fanatieke conducteur in de trein, hij is al 6x komen controleren
Het is inderdaad een hele lange dag...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Oh, en vandaag is de langste dag en het begin van de zomer.![]()
Om precies te zijn, de zomerwende is om 19:16![]()
Zekerquote:
Helemaal klaar nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker
Laatste bijeenkomst voor school gehad net
En mn auto moet vóór 1 juli gekeurdIk wilde het laten doen terwijl ik in Londen was maar daar ga ik dus 3 juli heen
AAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal klaar nu?![]()
![]()
Dan breng je je auto toch de 1e heen en haal je hem weer op als je uit Londen komt?
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gaaaaaaaaaaf! Gefeliciteeeeeeerd![]()
Wat een heerlijk gevoel he?
quote:
Geen idee preciesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En wat is nu verder je bedoeling als je klaar bent met blij zijn enzo?
Toch nog doorleren of werk zoeken mbv dit diploma?
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee precies![]()
Ga wel rondkijken naar werk wat met dit diploma kan, maar wil ook wel versneld de pabo gaan doen en dan voor de klas
Maar eerst even een (half) jaartje niet leren en alleen werken
Ja daaromquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
En wie weet wat je tegen gaat komen binnen nu en een half jaar
Eh, waarbuiten?quote:
Ja hoor, bij anderen thuis mag ookquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef tombolafan het volgende:
Gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon klaar!
En niemand neemt de telefoon op nu![]()
![]()
Tombo!!! Gefeliciteerd!!!!quote:
Feel free to insult me.
Zie het al helemaal voor me, jij vanavond: "Ik heb boter, pindakaas en honing, maar geen brood!"quote:
Nee, niet echt idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zal je vast niet verbazen dat me dat wel is overkomen.
quote:Allemaal lekkere ontbijtdingen en dan niets om het op te doen.
quote:Of toen ik hier net woonde, wel een lekker stuk kaas gekocht, maar dan nog geen kaasschaaf hebben.
quote:Of willen koken, maar niets hebben om het gas mee aan te stekenen dus wel per se terug moeten naar de winkels
.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn oog valt toch steeds op je driehoekje
Ik heb het over je avaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Ok, om de een of andere reden klinkt dat een beetje fout.![]()
Dank je aan een mierenlokdoosje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zal je vast niet verbazen dat me dat wel is overkomen.Allemaal lekkere ontbijtdingen en dan niets om het op te doen
. Of toen ik hier net woonde, wel een lekker stuk kaas gekocht, maar dan nog geen kaasschaaf hebben
. Of willen koken, maar niets hebben om het gas mee aan te steken
en dus wel per se terug moeten naar de winkels
.
Ja, dat kan best te danken zijn aan een mierenlokdoosje ja, als je daar aan likt wordt je vergeetachtigquote:
Kat op schoot = imperfectie in typen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan best te danken zijn aan een mierenlokdoosje ja, als je daar aan likt wordt je vergeetachtig
Niet helemaal perfect nee, maar voor een typende kat toch heel aardig.quote:
Ik ben ook trots op haar, maar Tombo snapt dat niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal perfect nee, maar voor een typende kat toch heel aardig.![]()
Raad es?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook trots op haar, maar Tombo snapt dat niet.
Mijn konijn kan niet eens klokkijken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat. Ik zou ook heel trots zijn.
![]()
Mijn kat komt niet veel verder dan klok kijken, maar alleen als het haar uitkomt natuurlijk.
Als ik 's ochtends niet netjes om 8 uur naar beneden kom, komt ze me halen.![]()
's Avonds ook. Om 19:15 uur, als ik gegeten heb, krijgt ze wat blikvlees. Als ik om wat voor reden dan ook wat later ben staat ze om 19:20 uur met een boze kop voor me.![]()
Oh, en omrollen, doet ze ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
Tombo
Whoehoeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend gefeliciteerd *
Die hapjes die je nog overhad komen wel opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat wordt een diplomafeestje dus binnenkort
Hadden ze niet bij de AH.quote:
Niet nog ff bij een andere winkel naar binnen gestapt?quote:
Dan iets minder cheezy graag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat wordt een diplomafeestje dus binnenkort
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat. Ik zou ook heel trots zijn.
![]()
Mijn kat komt niet veel verder dan klok kijken, maar alleen als het haar uitkomt natuurlijk.
Als ik 's ochtends niet netjes om 8 uur naar beneden kom, komt ze me halen.![]()
's Avonds ook. Om 19:15 uur, als ik gegeten heb, krijgt ze wat blikvlees. Als ik om wat voor reden dan ook wat later ben staat ze om 19:20 uur met een boze kop voor me.![]()
Oh, en omrollen, doet ze ook.
Geen aardbeien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb er wel naar gezocht. En boter en honing en brood mee. En bananen. En eieren.
Dat doet zij ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Hilarisch wordt het als hij al gapende miAUAUAUAUAUwt.![]()
Oh god, dat wordt vanavond weer: "Ik heb trek in iets lekkers, maar ik ben de aardbeien vergeten!"quote:
Aardbeien waren poepduur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen aardbeien?![]()
Ik heb vandaag de allerlaatste asperges van het jaar gekocht.![]()
Na 5 uur zijn de winkels hier dichtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet nog ff bij een andere winkel naar binnen gestapt?
Kruidvat heeft ze vaak wel.
Anders kruidnagels gebruiken.
Oh, hier vaak om half zes.quote:
Ja! Die.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat doet zij ook.![]()
Dan begint ze met een mauw en die wordt steeds hoger en zachter terwijl hij in een geeuw overgaat.
En die ja.quote:[..]
Oh god, dat wordt vanavond weer: "Ik heb trek in iets lekkers, maar ik ben de aardbeien vergeten!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Komt ze nu mee.quote:
Ik heb geen kruidnagel op voorraad neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, hier vaak om half zes.
Kruidnagels heb je niet?
Schijnen ze een enorme hekel aan te hebben, paar neerleggen op de plek waar ze binnen komen.
Watte? Of ik dat gekocht heb? Neequote:
'Lollers' is hier wel toepasselijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Watte? Of ik dat gekocht heb? Nee! Ik moet vanavond teren op water en thee. Was vergeten dat mijn aanmaaklimonade ook op was
.
Ik had chips en olijven en kruidenboter en aioliquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Watte? Of ik dat gekocht heb? Nee! Ik moet vanavond teren op water en thee. Was vergeten dat mijn aanmaaklimonade ook op was
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waarrrr was die chips?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had chips en olijven en kruidenboter en aioli
Muizelll!quote:
Ik vind hem mooi. Serieus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dag niets vergeten is een dag niet geleefd. Denk dat het mijn nieuwe motto is.
Nu in mijn buikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarrrr was die chips?![]()
De aioli en kruidenboter was welen de roomkaas vonden Sjef en ik ook prima te eten.
quote:
Hij is gesignatuurd!quote:
quote:
Hij is mooi.quote:
Ik geef mijn poezen eten voor ik ga koken. Rust in huis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij is mooi.![]()
en past ook bij je![]()
Nou, ik ga maar eens koken. Anders eet ik weer te laat en wordt poes boos.
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar bakjes staan in de keuken en ze haat "kookgeluiden"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef mijn poezen eten voor ik ga koken. Rust in huis.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Alsof jij je niet in alle bochten wrong om Sawyer te aaien.quote:
WAT?!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd op zoek, ik wil van de mudkipz af.![]()
Het jaarabonnement is niet automatisch verlengdquote:
Jij hebt bericht gehad.quote:
En je had zoiets lekkers gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Toch een beetje jammer als je een perfect bordje eten hebt klaargemaakt en je lekker op de bank nestelt om het op te eten... dat dan de telefoon gaat. En je een kwartier later een bijna koud prakkie moet opeten.
Ja.quote:
Ik neem dan soms gewoon niet op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Toch een beetje jammer als je een perfect bordje eten hebt klaargemaakt en je lekker op de bank nestelt om het op te eten... dat dan de telefoon gaat. En je een kwartier later een bijna koud prakkie moet opeten.
*Legt telefoon weer terug*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En nou niet allemaal voor de lol me gaan bellen, ik houd namelijk niet van bellen.
Feel free to insult me.
Ik las 'ik hou niet van billen'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En nou niet allemaal voor de lol me gaan bellen, ik houd namelijk niet van bellen.
Oef, gelukkig nooit gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest wel oppakken, heb bereikbaarheidsdienst.![]()
Oh, dus ik mag Roger niet je nummer geven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dat zou sowieso al niet zo'n tof plan zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag Roger niet je nummer geven?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat zou sowieso al niet zo'n tof plan zijn, natuurlijk.
Viel ook écht niet op Tombolalalalaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dit is een omweg om voor elkaar te krijgen dat ik Erik's nummer mag geven aan Roger
Sms'en is geen probleem! Slechts bellen haat ik.quote:
Pfew! Gelukkig dat je me dan aan zag komen en dat ik niet hoefde te bellen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sms'en is geen probleem! Slechts bellen haat ik.
Ik gun Erik en Roger gewoon gelukquote:
Ja, ik hield het parkeervak ook goed in de gaten daarom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pfew! Gelukkig dat je me dan aan zag komen en dat ik niet hoefde te bellen!
Ik gun ze ook geluk hoor, maar dat zullen ze vast al zijn/ooit worden. Relaaaaaaxquote:
Kan niet snel genoeg gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik gun ze ook geluk hoor, maar dat zullen ze vast al zijn/ooit worden. Relaaaaaax
En dat werkt door afdwingen en pushenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard. Want na jouw geboorte.quote:
Het liedjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het liedje of dat je het niet wist?
Go Sjef!quote:
Ingepingelingringding!quote:
Ja cool he, dat doet Sjefke echt heel vaak, Sawyer met een heupworp over de kop gooienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Sjef!Zie die Sawyer daar in het begin geheupworpd worden.
![]()
En nog steeds kan hij er niet genoeg van krijgen.
Die techniek heeft Sawyer hier bij ome Naard ontwikkeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja cool he, dat doet Sjefke echt heel vaak, Sawyer met een heupworp over de kop gooienEn op het eind ging Sawyer echt zielig piepen, dan laat Sjefke los en dan 2 tellen later springt Sawyer weer in zn nek
En ik krijg net zo eentje als jij....dan zijn we samen hip ende snellllquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Is het nu voor het eerst dat filmpjes bij mij sneller laden dan bij de rest?
Jakkesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)16-jarig-meisje.html
IEUW
Hm, ik ben helemaal niet zo tegen leeftijdsverschil, maar dit is wel buiten mijn boekje zeg maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
IEUW
Is die knul 51?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
IEUW
Ik vind hem altijd al zo'n engerd ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, ik ben helemaal niet zo tegen leeftijdsverschil, maar dit is wel buiten mijn boekje zeg maar.
Ga je ook voor de Aasjusch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik krijg net zo eentje als jij....dan zijn we samen hip ende snellll
Meneer I. heeft een nieuwe hobby; laptops waar iets aan mankeert weer opbouwen. Op de achtertafelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je ook voor de Aasjusch?![]()
Samen met MSubtle uitgezocht?
Hipseflips op de achtertafel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft een nieuwe hobby; laptops waar iets aan mankeert weer opbouwen. Op de achtertafel
En van de week kwam ie met die Asus idd, heeft ie zelf ook.
Nieuw scherm en nieuwe dvd en Ing kan spotgoedkoop weer hip laptoppen
Als ie de mijne klaar heeft, stuur ik hem naar bovenquote:
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Die ouders ruiken geld volgens mij, of ze sporen gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat komt omdat het van god niet mag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan zeggen mensen dat het homo's die willen trouwen het huwelijk beschamen!!!
![]()
Hoewel ik natuurlijk al vaker beredeneerd heb dat dat niet klopt, maar naar mij luisteren Amerikanen niet.
Feel free to insult me.
Ik had zaterdag een MrSubtle overhempie anquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je ook voor de Aasjusch?![]()
Samen met MSubtle uitgezocht?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een MrSubtle overhempie an![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Das best nog een subtiele manier van zeggen dat mn overhemd stom was
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Das best nog een subtiele manier van zeggen dat mn overhemd stom was
En dat van mij?quote:
Schitterend, oogverblindend enzoquote:
Had jij haar?quote:
Dat is dan wel riskant bij Cat in de autoquote:
Je zat rechts van me dus ik kon het hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is dan wel riskant bij Cat in de auto!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als liefde zoveel jaar kan duuuuuuuuuuurennnnnnn, dan moet het echt wel liefde zijnnnnnnnnnnn.
Iets verkeerds gegeten?quote:
Altijd een goed idee.quote:
Feel free to insult me.
Peuk! Die kan niet weg rennen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil gezelschap maar de katten rennen steeds weg
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd een goed idee.
Hoezo niet slapen? Ik heb speciale avondtheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:
Ah, ik dacht aan die Engelse.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo niet slapen? Ik heb speciale avondthee.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
En alsof jij het erg vind als ik laat ga slapen!
Feel free to insult me.
Die vind ik niet zo lekker.quote:
quote:[..]
Dan neem ik koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Earl Grey dan?quote:
quote:Dan neem ik koffie.
Ceylon is ook lekker, blijf je ook wakker van.quote:
Feel free to insult me.
Hoe ik me hierbij voel? Zo ongeveer:quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Kaas-honing. Ook lekker op een tosti
. Maar dan liever met brie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, een vriend van me zweert bij pindakaas met sambal en komkommer.![]()
Ik heb het nog nooit geproefd, maar ga het morgen proberen. Heb het nu toch alle drie in huis. Ben benieuwd.
Feel free to insult me.
Ik ga ook zo, ben al bijna uit mijn stoel gezakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch slapen, Roger. Mijn ogen willen dicht.
Heetquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Temperaturen gezien voor volgende week?![]()
[ afbeelding ]
Feel free to insult me.
Heb je katten op schoot?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef tombolafan het volgende:
kut iid van het weer... Misschien een babyaadje met water in de tuin zetten voor bink?
Ja, zou hij dat niet lekker vinden? Beetje spetteren om af te koelen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef tombolafan het volgende:
kut iid van het weer... Misschien een babyaadje met water in de tuin zetten voor bink?
Waar laat jij die uitlaat-slang dan zeg maar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hier werkt die mobiele airco trouwens prima.
Een ijsbeer zou het nog steeds te warm vinden, maar als het zo extreem heet is weet ie een ruimte wel rond de 22 graden te krijgen en da's prima te harden
Ja dat vindt ze zalig, hebben we ook, een opblaasbadjequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zou hij dat niet lekker vinden? Beetje spetteren om af te koelen?
Door het uitzetraam en dan de lamellen dicht of een handdoek er voor langs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar laat jij die uitlaat-slang dan zeg maar?
En een uitzetraam is dan zo'n kiepkantelding?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Door het uitzetraam en dan de lamellen dicht of een handdoek er voor langs.
Nee, gewoon eentje met een pennetje en uitzetding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En een uitzetraam is dan zo'n kiepkantelding?
Want die heb ik ook boven idd. Alleen da's een enorm raamMaar misschien met een badhanddoek idd ofzo. Heb ik er wel drie nodig denk ik om de bovenkant en de zijkanten af te dekken een beetje.
Owquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, gewoon eentje met een pennetje en uitzetding.
Die we in de woonkamert ook hebben
Oh, dan is het lastig idd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Die heb ik niet boven. Daar zitten van die achterlijk grote ramen die je niet 'een beetje' open kunt zetten
Ja zo'n ding dat je in een hotel vaak ziet he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dan is het lastig idd.
Wij gaan wrs wel een vaste unit kopen, die je op de muur zet met de afvoer buiten.
Zijn niet eens zo duur meer....zou zoiets bij jullie niet passen?
Kun je niet een soort van constructie maken met piepschuim wat je in het open raam klemt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Die heb ik niet boven. Daar zitten van die achterlijk grote ramen die je niet 'een beetje' open kunt zetten
Ga even naar DE en zoek wat topics over global warming.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo'n ding dat je in een hotel vaak ziet he?
Daar zat ik ook al naar te kijken. Maar ik ben bang dat S dat een beetje onzin vindt voor die drie dagen echt warm weer per jaar in Nederland
Een mobiele kost zo'n 200 euro en zo'n unit het dubbele, dus zo gek duur is het niet eens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo'n ding dat je in een hotel vaak ziet he?
Daar zat ik ook al naar te kijken. Maar ik ben bang dat S dat een beetje onzin vindt voor die drie dagen echt warm weer per jaar in Nederland
In DE roept men in dat topic ook dat het volgende week 30+ graden (ruim!) wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga even naar DE en zoek wat topics over global warming.
Ik zag een mobiele op kieskeurig.nl die goed uit de tests kwam en die was 499quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een mobiele kost zo'n 200 euro en zo'n unit het dubbele, dus zo gek duur is het niet eens.
En 3 dagen....volgens mij hebben wij dat ding al heel wat uurtjes aan gehad
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
Al genoemd?
Vechtpartij ontaardt in TROS Muziekfeest
Nou jaaaa zeg!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
Al genoemd?
Een paar vechtersbazen die zich heerlijk aan het uitleven waren tijdens de Grootste Veldslag van Nederland, riepen nog: "Dit kan niet meer misgaan!" ... Maar opeens klonken de onheilspellende klanken van Sieneke...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou jaaaa zeg!![]()
Je kan dus niet eens meer naar een fatsoenlijke vechtpartij zonder dat de TROS het komt verpesten. Commentaar werd zeker gegeven door Jan Smit?![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar vechtersbazen die zich heerlijk aan het uitleven waren, riepen nog: "Dit kan niet meer misgaan!" ... Maar opeens klonken de onheilspellende klanken van Sieneke...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar vechtersbazen die zich heerlijk aan het uitleven waren tijdens de Grootste Veldslag van Nederland, riepen nog: "Dit kan niet meer misgaan!" ... Maar opeens klonken de onheilspellende klanken van Sieneke...
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
Al genoemd?
Vast niet. Want anders had ze allang gereageerd op mijn pm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |