Best lekker met hagelslag.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ik heb nog wel pindakaas. Maar die gaat gewoon solo op brood.
Niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Pindakaas en honing? Dat is een combo die ik nog nooit geprobeerd heb(en dat wil wat zeggen
).
Ik zit hier alleen in mijn kamer zonder katten op schoot. Jij hebt het beter hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind mezelf nu zielig omdat ik met twee katten op schoot lig en mezelf een oude vrijster vind![]()
![]()
In mijn familie is zo combineren niet zo gebruikelijk. Ik ben de comboprobeerderquote:Op maandag 20 juni 2011 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?![]()
Je mist er echt wat aan.![]()
Is hier toch al een redelijk oude combo. Binnen mijn familie al enkele decennia een zeer geliefde combinatie en ik ken ook nog wel een aantal Belgen en Zeeuwen die er al sinds der kindertijd weg van zijn.
Ouch, Haring met chocoladevlokken?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Haring met chocoladevlokken was een eenmalig uitprobeersel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, dat is gewoon een beetje oefening, haring eten is een kunst.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo uit de hand, dan druppelen die haringuitjes zo je kraag in,
Handen gaan niet stinken van haring.quote:je handen gaan stinken, misère!
Nu al?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu ook zin in haring. Ik ga maar slapen, dan is het sneller ontbijttijd
. Niet dat ik dan haring heb maar goed
.
Niet vergeten he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Honing heb ik niet, die ga ik morgen halen. Met boter.
Ik vind van nietquote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen in mijn kamer zonder katten op schoot. Jij hebt het beter hoor.
Niet?quote:
Erik heeft jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Jij hebt liever ook geen katten op schoot?
Maar niet op schoot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |