Nee, dat duurt wel erg lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef snetje het volgende:
ze hebben de blikken nog niet mag ik aannemen?
[ link | afbeelding ]
Nee, niemand heeft haar gezien. Vandaar al die geruchten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef akveor het volgende:
Is Jordan al gesignaleerd? Een van de laatste dingen die ik vannacht zag was dat ze bijna aan Salvatore moest beloven dat ze niet weg zou gaan. Het blijft een slecht idee om opstappers terug het huis in te laten.
ze mocht dus uitslapenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef akveor het volgende:
Geen paniek mensen.... ze laat haar billen zien en het is weer all good...![]()
[ afbeelding ]
Yup, dat wordt een Amandaatje.. kop kaal en een pruik erop!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef snetje het volgende:
dat komt niet meer goed ...
[ link | afbeelding ]
Ik ben ook blij dat ze opgerot is maar ik vind het wel oneerlijk t.o. Jasmin.quote:
Mooi... nou nu maar hopen dat Tegengas het niet te zwaar opneemt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
BB heeft net via een brief bekendgemaakt dat Jordan weg is en niet meer terugkomt.
Niemand is verbaasd.
Daar gaat zijn nachtstream. Arme Tegengas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef akveor het volgende:
Mooi... nou nu maar hopen dat Tegengas het niet te zwaar opneemt...
Owww neee... dat is niet leuk....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef snetje het volgende:
Tim heeft gehuild en Fabienne bij zich geroepen ....denk dat er wat ernstigs is gebeurd..
Ze hypert al. Wat een aanstelster.quote:
quote:
Ja maar waarom? Omdat er iets gebeurt is of even ze het op?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Als ik Steve goed begrijp zijn of willen Timmy en Fabi het huis verlaten.
Hier geen probleem met de streams.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Verse_Koffie het volgende:
Ik was weg alles gemist
Maar de streams haperen als een gek valt bijna niet te volgen op dit moment...
Geen idee, ik zit ook te wachten op een verklaring.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef akveor het volgende:
Ja maar waarom? Omdat er iets gebeurt is of even ze het op?
Ik krijg bijna het idee dat ze de boel lopen te chanteren... en dat dat ook een reden is waarom Jasmin weg moest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit ook te wachten op een verklaring.
Werken de links in de OP niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Verse_Koffie het volgende:
heeft iemand link voor mij? ik heb de boel leggegooit geschiedenis en cookies en derg nu ben ik alle links kwijt die ik had
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ze de boel lopen te chanteren... en dat dat ook een reden is waarom Jasmin weg moest.
Dat ze BB onder druk zetten ofzo. Dat Jordan verhaal is ook vreemd. Daarnaast Florian wil ook vertrekken.. tenzij er idd iets ergs gebeurd is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar wat heeft het een met het ander te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |