abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98554513
Je moet gewoon niks zeggen. Helemaal niks. Maar ze wel aan blijven kijken!
Heerlijk om een vrouw over de rooie te zien gaan dan. Nog heerlijker om vervolgens niks te zeggen en ze NOG verder over de rooie gaat omdat het je blijkbaar niks interesseert? Owhhhhhhhhh en als ze dan eindelijk door hebben dat ze helemaal niks op je hebben dan klappen ze bijna uit elkaar van frustratie. Zelfs als jij de schuldige bent gaan ze dan nog zichzelf de schuld geven... Ze begrijpen de situatie gewoon niet meer.

Mijn ervaring hoor.
pi_98555982
Is ergens niet zo vreemd dat je die ex sloeg. Als ik zelf vreemd zou gaan, zou ik niet vreemd opkijken als ik een klap (of meerdere) zou krijgen.

Niet te schuldig over voelen. Het hoeft heus niet te betekenen dat je om het minste of geringste agressief kan worden. Maar sommige mensen (vooral vrouwen) kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen.

Slaan is absoluut niet de meest beheerste reactie, maar wel een heel logische. Zolang het beperkt blijft tot situaties waarin je uitzonderlijk boos bent, lijkt het me niet zo erg.
Slaan is een impuls en het is moeilijk die te beheersen. Voor je het weet heb je al geslagen.

(ik wil dat slaan niet helemaal relativeren. Tuurlijk is het niet goed, maar dat het 'ineens' uit pure woede een keer gebeurt, hoeft dat niet te betekenen dat je meteen een groot probleem hebt met het reguleren van je gevoel)

Edit: Nou ja, van deze post klopt niet zoveel. Zie nu dus staan dat het vreemdgaan slechts een voorbeeld was en dat je dus ook heel boos kunt worden van geflirt e.d.
Dat is wel een probleem lijkt me zo. Maar wel een moeilijk op te lossen. Misschien een vechtsport. Als je regelmatig je je frustraties er regelmatig uit slaat/schopt als sport, ben je vrijer van opgekropte irritaties. Dan is de kans kleiner dat je een volgende 'emotionele' situatie niet/moeilijk kunt handelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door pietkanarie op 23-06-2011 15:30:29 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:57:59 #93
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98653287
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef pietkanarie het volgende:
Maar sommige mensen (vooral vrouwen) kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen.
Absoluut. Vooral vrouwen onder elkaar kan verschrikkelijk zijn.

Maar TS, ik denk dat je enorm veel opgekropte woede hebt waar je hulp voor moet zoeken.

Ik ben ook wel eens geslagen door een man ... maar die man was dan ook volledig gestoord en hoorde niet vrij rond te lopen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98655068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zien de dames het hier eigenlijk als de vrouw de eerste tik uitdeelt, mag je als man zijnde dan wel terugslaan? Of is dat nog steeds not done?
Natuurlijk mag je dan terugslaan. Je laat jezelf toch niet slaan?
En nu heb ik het niet over een mep op je arm, maar als een vrouw jou echt slaat, vind ik dat je terug mag hoeken.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:26:19 #95
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_98656316
Inderdaad: als een vrouw de man slaat mag ie best terug slaan.
Zou ook raar zijn als dat niet zo was:

vrouw: *slaat*
man: *slaat terug*
vrouw: "je slaat me! Ik ben een vrouw hoor, je gaat toch geen vrouwen slaan :'( "

Oftewel... als je zelf gaat slaan moet je niet ineens zielig doen als je terug geslagen wordt.
I believe i can fly!
pi_98712679
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef pietkanarie het volgende:

vrouw: "je slaat me! Ik ben een vrouw hoor, je gaat toch geen vrouwen slaan :'( "

Oftewel... als je zelf gaat slaan moet je niet ineens zielig doen als je terug geslagen wordt.
nee precies, m'n vriendin en ik hadden een keer een ruzie, werd op een gegeven moment ook fysiek. Ze gaf me klappen (geen harde), en ik wilde niet terugslaan onder het mom van "ik ga geen vrouw slaan". Maar op een gegeven moment zette ze d'r nagels in m'n borst, en DIEP ook, en toen gaf ik d'r een klap om d'r weg te krijgen van me.
Nou.. alsof er sirene afging, helemaal hysterisch. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajehebtmegeslagenmonsterdatjebent whaaaaaaaaaaaa en whuuuuuuuuuuuuuuu minstends een half uur lange paniekerig gehuil.. en verwijten.. wat vergeten ze altijd hun eigen rol op dat moment :')

Ik heb nu NOG een litteken van die nagelbehandeling 2 jaar geleden, en eerlijk gezegd geen spijt dat ik d'r een tik gegeven heb op dat moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door Son-Goku op 27-06-2011 11:30:09 ]
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  maandag 27 juni 2011 @ 17:36:20 #97
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 27 juni 2011 @ 17:42:14 #98
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98727057
Was ze K.O.?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98728347
als ze liegt over vreemd gaan hoef je je daar iig geen zorgen over te maken :)
juistja
  maandag 27 juni 2011 @ 21:18:53 #100
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_98736749
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef Son-Goku het volgende:

[..]

nee precies, m'n vriendin en ik hadden een keer een ruzie, werd op een gegeven moment ook fysiek. Ze gaf me klappen (geen harde), en ik wilde niet terugslaan onder het mom van "ik ga geen vrouw slaan". Maar op een gegeven moment zette ze d'r nagels in m'n borst, en DIEP ook, en toen gaf ik d'r een klap om d'r weg te krijgen van me.
Nou.. alsof er sirene afging, helemaal hysterisch. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajehebtmegeslagenmonsterdatjebent whaaaaaaaaaaaa en whuuuuuuuuuuuuuuu minstends een half uur lange paniekerig gehuil.. en verwijten.. wat vergeten ze altijd hun eigen rol op dat moment :') Ik heb nu NOG een litteken van die nagelbehandeling 2 jaar geleden, en eerlijk gezegd geen spijt dat ik d'r een tik gegeven heb op dat moment.
Hier ben ik het helemaal mee eens!
I believe i can fly!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:16:43 #101
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892946
Als ze een andere roede bereden heeft moet je ze gewoon doodmeppen, if not, moet je misschien eens langs een psychiater.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:14:08 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98895875
Vrouwen slaan.

Sowieso slaan.....
pi_98896598
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef pietkanarie het volgende:

Precies. Er heerst hier zo'n sfeertje in Nederland dat alle vrouwen zwakke wezens zijn, en zielig en weet ik veel wat.

Maar ik heb wel eens een hysterische, krijsende en ronduit gewelddadige vrouw van dichtbij gezien. Met zulk gedrag moet je niet verwachten dat je als vrouw op je hoge troon mag blijven zitten.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98897294
Je vuist moet je ook niet daarvoor gebruiken ... :9
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:39:16 #105
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_98899427
Ik vind op zich dat als een vrouw je slaat (hard) of krabt met de nagels zoals op de vorige pagina, de man ook terug mag slaan om zich te verdedigen, of weg duwen is denk ik het verstandigst dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')