Liever iemand die realiseert dat het niet OK is en daar zich schuldig over voelt en het wil voorkomen dan een tokkie die elke dag zijn vrouw slaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Ik vind je gewoon een mietje. een watje die zijn vriendin slaat, en dan 1 keer en je daar ook nog zorgen over zitten maken, had je haar maar niet moeten hoeken kerel.
Je bent fysiek toch 9 van de 10 keer in het voordeel? Je kunt haar dan ook gewoon op afstand houden met je lichaam, in plaats van de knal terug te verkopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zien de dames het hier eigenlijk als de vrouw de eerste tik uitdeelt, mag je als man zijnde dan wel terugslaan? Of is dat nog steeds not done?
Als een vrouw je echt aanvalt? Met het doel je te beschadigen zeg maar? Uitschakelen. Of dat dan met een vuist in het gezicht is of door haar op de grond te gooien maakt voor mij niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zien de dames het hier eigenlijk als de vrouw de eerste tik uitdeelt, mag je als man zijnde dan wel terugslaan? Of is dat nog steeds not done?
Maar het is normaal een vuige zuighoer te zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef simmu het volgende:
geweld is fout. punt.
en dan zoals ts nu: "maar ik sloeg alleen maar omdat zij me het bloed onder de nagels vandaan haalde hoor" is dubbel fout.
jij haalde uit. maakt niet uit wat een ander zegt, jij bent gewelddadig geweest op dat momnet. zolang je niet erkent dat jij daar verantwoordelijk voor bent en niet zij, blijft er altijd de potentie dat je zoiets weer doet.
Genoeg situaties denkbaar waarin geweld gerechtvaardigd of zelfs nuttig is.quote:
niet binnen een relatie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Genoeg situaties denkbaar waarin geweld gerechtvaardigd of zelfs nuttig is.
Nee, maar de beste straf voor vuige zuighoeren is: negeren. Zeg: "Beste Anja, kijk mij de deur uitlopen".quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar het is normaal een vuige zuighoer te zijn?
Please don't go therequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Absoluut. Vooral vrouwen onder elkaar kan verschrikkelijk zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef pietkanarie het volgende:
Maar sommige mensen (vooral vrouwen) kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen.
Natuurlijk mag je dan terugslaan. Je laat jezelf toch niet slaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
nee precies, m'n vriendin en ik hadden een keer een ruzie, werd op een gegeven moment ook fysiek. Ze gaf me klappen (geen harde), en ik wilde niet terugslaan onder het mom van "ik ga geen vrouw slaan". Maar op een gegeven moment zette ze d'r nagels in m'n borst, en DIEP ook, en toen gaf ik d'r een klap om d'r weg te krijgen van me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef pietkanarie het volgende:
Inderdaad: als een vrouw de man slaat mag ie best terug slaan.
Zou ook raar zijn als dat niet zo was:
vrouw: *slaat*
man: *slaat terug*
vrouw: "je slaat me! Ik ben een vrouw hoor, je gaat toch geen vrouwen slaan"
Oftewel... als je zelf gaat slaan moet je niet ineens zielig doen als je terug geslagen wordt.
Hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
nee precies, m'n vriendin en ik hadden een keer een ruzie, werd op een gegeven moment ook fysiek. Ze gaf me klappen (geen harde), en ik wilde niet terugslaan onder het mom van "ik ga geen vrouw slaan". Maar op een gegeven moment zette ze d'r nagels in m'n borst, en DIEP ook, en toen gaf ik d'r een klap om d'r weg te krijgen van me.
Nou.. alsof er sirene afging, helemaal hysterisch. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajehebtmegeslagenmonsterdatjebent whaaaaaaaaaaaa en whuuuuuuuuuuuuuuu minstends een half uur lange paniekerig gehuil.. en verwijten.. wat vergeten ze altijd hun eigen rol op dat momentIk heb nu NOG een litteken van die nagelbehandeling 2 jaar geleden, en eerlijk gezegd geen spijt dat ik d'r een tik gegeven heb op dat moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |