quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
God, die kerel die net zijn rijbewijs had en dwars over de rotonde heen reed.
Luister hem zo.quote:
Oh ok thx.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Krijg nou wat. Pino is een dag later jarig dan ik.Ook van '93.
Rijd wel altijd over de stenen heenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
God, die kerel die net zijn rijbewijs had en dwars over de rotonde heen reed.
Zie je wel, je bent wel een doorzetterquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie je Hyves.
[..]
Dat vind ik netter staan.
Ik heb het niet eens gezienquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zat echt met grote ogen en open mond te staren.
Ja, maar dat doen wel meer mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rijd wel altijd over de stenen heen
Zal wel op youtube staan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezienmaar het klinkt komisch ja
hoiquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef yosander het volgende:
Homo's. Net wtf-moment op 't werk
. Maar nu eerst wat zaken regelen
![]()
Ik rijd soms tegen de stoepranden aan..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rijd wel altijd over de stenen heen
Van '(500) Days of Summer' toch?quote:
Baaaaaasquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Krijg nou wat. Pino is een dag later jarig dan ik.Ook van '93.
Beste Beatles,quote:
Echt nog nooit in mijn leven tegen een stoeprand aangereden, lijkt me ook doodengquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik rijd soms tegen de stoepranden aan..Maar ja, dat mag nu nog. Ik heb nog niet zo heel veel lessen gehad.
Gewoon interesse tonen toch.quote:
Goed opgemerkt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beste Beatles,
Je UI botst niet meer.
Hartelijke groeten,
Dastan.
klinkt vrolijk ja, leukquote:
Ik toen ik moest keren op de weg.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Echt nog nooit in mijn leven tegen een stoeprand aangereden, lijkt me ook doodeng
Een klein beetje hoor.. Ik rij soms nog iets te dicht bij de rand en dan krijg je dit gedoe.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Echt nog nooit in mijn leven tegen een stoeprand aangereden, lijkt me ook doodeng
Negeer je me nu Ezell?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent wel een doorzetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |