Net niet illegaal..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik, moet verspreid worden etc.
'hjb' schelden vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij niet, lees even terug.. niet gelijk schelden..
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Die schrobmachine was echt kut, ik reed altijd tegen palen aan.
Dat lijkt me k*t ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet je hoe smal die gangpaden waren. Ik werkte maar in een kleine AH.
Als vrouwen al niet met schrobmachines kunnen rijden, laat staan met auto's.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Die schrobmachine was echt kut, ik reed altijd tegen palen aan.
Zo hoort het. Ik met twee jaar ook nooit.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Beatles het volgende:
Ik werk al 3 jaar bij mijn supermarkt en ik heb nog nooit met de schrobmachine gereden.
Woorden censureren.quote:
Precies.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ik met twee jaar ook nooit.
Schrobbers.
Ik heb mijn rijbewijs en kan perfect rijden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
[..]
Als vrouwen al niet met schrobmachines kunnen rijden, laat staan met auto's.
Welterusten!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. Doei EzellKikkertje
Jordy
KB
Koek
Suzanne
Mis ik nog iemand?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
Flitskikker, wat moet ik nu met je Facebook doen? Ik zie een hippie.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whehehe, ben zo vaak tegen het bier aangereden hè.
Ik zie je Hyves.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welterusten!
[..]
Woonplaats staat vast openbaar () dus dan kan je me ook op Hyves vinden.
Dan challenge completed.
Dat vind ik netter staan.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog steeds niet bij de slechtste chauffeur van Nederland.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
God, die kerel die net zijn rijbewijs had en dwars over de rotonde heen reed.
Luister hem zo.quote:
Oh ok thx.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Krijg nou wat. Pino is een dag later jarig dan ik.Ook van '93.
Rijd wel altijd over de stenen heenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
God, die kerel die net zijn rijbewijs had en dwars over de rotonde heen reed.
Zie je wel, je bent wel een doorzetterquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie je Hyves.
[..]
Dat vind ik netter staan.
Ik heb het niet eens gezienquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zat echt met grote ogen en open mond te staren.
Ja, maar dat doen wel meer mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rijd wel altijd over de stenen heen
Zal wel op youtube staan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezienmaar het klinkt komisch ja
hoiquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef yosander het volgende:
Homo's. Net wtf-moment op 't werk
. Maar nu eerst wat zaken regelen
![]()
Ik rijd soms tegen de stoepranden aan..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rijd wel altijd over de stenen heen
Van '(500) Days of Summer' toch?quote:
Baaaaaasquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Krijg nou wat. Pino is een dag later jarig dan ik.Ook van '93.
Beste Beatles,quote:
Echt nog nooit in mijn leven tegen een stoeprand aangereden, lijkt me ook doodengquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik rijd soms tegen de stoepranden aan..Maar ja, dat mag nu nog. Ik heb nog niet zo heel veel lessen gehad.
Gewoon interesse tonen toch.quote:
Goed opgemerkt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beste Beatles,
Je UI botst niet meer.
Hartelijke groeten,
Dastan.
klinkt vrolijk ja, leukquote:
Ik toen ik moest keren op de weg.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Echt nog nooit in mijn leven tegen een stoeprand aangereden, lijkt me ook doodeng
Een klein beetje hoor.. Ik rij soms nog iets te dicht bij de rand en dan krijg je dit gedoe.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Echt nog nooit in mijn leven tegen een stoeprand aangereden, lijkt me ook doodeng
Negeer je me nu Ezell?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent wel een doorzetter
SPOILER: Ezolll kijkkkkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Beatles het volgende:
ik keek ookSPOILER: Ezolll kijkkkkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Stiekem wil ik mijn motorrijbewijs ook nog.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Beatles het volgende:
Gaaf.SPOILER: Ezolll kijkkkkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ben nog geen 18.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik heb er geen geld voor.
Verkapte kijk mij mod zijn op GTA-forum postquote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Tevens:
http://www.gtaforum.nl/topic/120656-wtc7-en-bewijzen/!
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij mod zijn op GTA-forum post
Nee. Linkdump zodat iedereen keihard de TS van dat topic kan uitlachen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik vind deze toch wel leuker van drquote:
Wanneer word je 21 ?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jullie moeten allemaal naar mij luisteren.
Nee, Benidorm Bastard.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jullie moeten allemaal naar mij luisteren.
Oke. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Gewoon interesse tonen toch.
[..]
Goed opgemerkt.
Ik ook. Wilde ik eerst voor gaan, maar nu betalen m'n ouders toch m'n autorijbewijs. Dus die heb ik over een maandje als 't goed isquote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Stiekem wil ik mijn motorrijbewijs ook nog.
Vet kicken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yea, op mijn scootmobiel door de stad.
Geil.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kijk hier staat alesquote:
Ja, dertien dagen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dan ben ik nog wel iets ouder dan jou.
16 juli Free Festivalquote:
Ja, wist je dat nietquote:
Is koelquote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij moeten nog even kijken met kaartjes en vervoer en shit fiksen enzo
Bij dezen dan.quote:
Excuses.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Guys weten jullie nog toffe muziek? Ik luister zelfs Blue nu.
KB en ik hebben net heel wat liedjes gepostquote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Chef'Specialquote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Van wat voor soort muziek houd je?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu weet ik de datum.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Quatorze juillet, moet iedereen weten.
Die oude blue-liefde kwam bij mij ook weer na boven na dat ESF.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
JA bij mij ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Die oude blue-liefde kwam bij mij ook weer na boven na dat ESF.
Ik moet echt denken aan blije jaren 90 muziek hierbij.quote:
Technoboyquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vroeger was ik veel kieskeuriger dan nu merk ik.
Video die je postte = Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Radio Edit). Dat is de commerciële versie.quote:
Ja, dat weet ik dat dat Zombie Nation is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Video die je postte = Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Radio Edit). Dat is de commerciële versie.
DJ Gius = Technoboy =
Technoboy op Decibelquote:
Die ken ik uit mijn hoofd.quote:
quote:
quote:
Maar het is de remix van DJ Gius. En DJ Gius is Technoboy.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dat dat Zombie Nation is.
Eckte kenner hierquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar het is de remix van DJ Gius. En DJ Gius is Technoboy.
Ja, Emma Stone. Easy A.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nieuwe UI en alles emma stone en alles
Die heb ik al zo lang niet meer gehoord. Die meiden wilden toch gaan trouwen als zij het Eurovisie Songfestival zouden winnen?quote:
Geen ideequote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik al zo lang niet meer gehoord. Die meiden wilden toch gaan trouwen als zij het Eurovisie Songfestival zouden winnen?
Ik nog steedsquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
[..]
Die vond ik eerder vet leuk!
Ik wist trouwens niet meer van wie het was, dus googlede ik op: russian girls kissing, toen kreeg ik me toch watquote:
Wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet meer van wie het was, dus googlede ik op: russian girls kissing, toen kreeg ik me toch wattoen had ik maar music video bij gezet
What. The. Fuck.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
Oja, over mijn wtf-moment op het werk vandaag: kerel kwam al vaag de winkel in lopen, leek een beetje van de kaart. Praatte half Engels/Nederlands. Vroeg om B&J-ijs, ik zeg: 'dat is dan 2 euro 75'. Die kerel doet een stap naar achter, gaat op de grond zitten, rolt om, gaat weer zitten, pakt 5 euro uit z'n portemonnee, staat op en geeft dat aan mij. WTF
Dan had jij leuke jongens in de klas.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Hierbij gingen vroeger de jongens in de soos op de tafel staan en het dansje nadoen.![]()
Wtf?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
Oja, over mijn wtf-moment op het werk vandaag: kerel kwam al vaag de winkel in lopen, leek een beetje van de kaart. Praatte half Engels/Nederlands. Vroeg om B&J-ijs, ik zeg: 'dat is dan 2 euro 75'. Die kerel doet een stap naar achter, gaat op de grond zitten, rolt om, gaat weer zitten, pakt 5 euro uit z'n portemonnee, staat op en geeft dat aan mij. WTF
Nouja, soos was niet echt met de klas, maar gewoon met de buurt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dan had jij leuke jongens in de klas.
CRACK COCAINquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
Slechte zoekwoorden..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kijk maar ze geven en kusje op 1:20
Die ken ik.quote:
XTC?!quote:
Ohja dat bedoelde ik. Ik las weer eens wat anders.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, soos was niet echt met de klas, maar gewoon met de buurt.Maar was inderdaad altijd fun ja.
Altijd stoer met de meiden in de wc staan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ohja dat bedoelde ik. Ik las weer eens wat anders.
Heroinequote:
quote:
Deze joh:quote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Ezell het volgende:
Deze videoclip keek ik echt ALTIJD als ik hem op tv zag.
Ik oooook, ik was zoveel ook alweer vergeten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG ik kom weer helemaal in mijn fase van vroeger hahahaha, gister ook al met mijn nederhop shizzle.
Lemon Tree is baas.quote:
Tsjill.quote:
SOWIESO EN SOMEWHERE I BELONG ALLESquote:
Ik weet nog betere shit:quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
SOWIESO EN SOMEWHERE I BELONG ALLESik was een grote lp fan vroeger jwz
Hahaha ik ookquote:
achja, talloze van deze bands nuquote:
Ook best wel chill.quote:
ga je kijken?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Hahaha ik ook:@:@
en dit jaar komen ze ook op LL
Ja, al is song 2 beter bekendquote:
Starsquote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb echt de meest geweldige jeugd ooit gehad.![]()
OPGESLAGENquote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, al is song 2 beter bekend
SONG 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daarom. Nou als het tegelijkertijd is met andere dingen die me niet zoveel boeien, dan ga ik wel even kijken denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik ook nog nietik vind 85% van wat op LL komt vet dus
Ik ook uiteraardquote:Op maandag 20 juni 2011 22:54 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, daarom. Nou als het tegelijkertijd is met andere dingen die me niet zoveel boeien, dan ga ik wel even kijken denk ik.
Dit is pas überquote:
JAAAAAAA.quote:
BAZENNUMMERquote:
Berlijn herinneringen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |