quote:
thnx, beide heb ik gezienquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Van FF zijn er al meerdere onderhand.
genre boeit mij vrij weinig, en alles met een rating meer dan ~4/10 ben ik bereid een kans te geven (al ben ik wel een sucker voor cliche liefdesverhalenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef BasOne het volgende:
Animatie/Anime ken ik genoeg.
In wat voor genre zoek je het?
Sci-fi?
Fantasy?
maakt je niet uit als het maar goed is?
In dat geval: 5 cm/s, echt prachtig. Zelf drie keer gezien onderhandquote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
thnx, beide heb ik gezien
[..]
genre boeit mij vrij weinig, en alles met een rating meer dan ~4/10 ben ik bereid een kans te geven (al ben ik wel een sucker voor cliche liefdesverhalen![]()
)
Akria heb ik gezien, maar vond ik niet zo...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef afro het volgende:
Mind game
Akira
vals im bashir
Mary and max
Fantastic mr fox
die kende ik nog niet, ga ik eens checken, thnxquote:
De FLDSMDFRquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Cloudy with a chance of meatballsleek me eerst te kinderachtig maar hij is verrassend leuk.
en Mary & Max idd, animatiefilm voor volwassenen. vrij dramatisch maar heel erg goed.
anastasia heb ik gezien, die was best leuk gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Sequencial het volgende:
Anastasia (Don Bluth, Fox Animation, inclusief liefdesverhaal)
Buitencategorie: Who Framed Roger Rabbit (live-action met animatie, inclusief Jessica Rabbit)
die heb ik gezien nadat ik Caroline in de bioscoop had gezien, briljantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik weet niet of je "Corpse Bride" kent, is wel in de bios geweest maar is volgens mij niet echt aangeslagen. Het is iig een briljante film!
2 heb ik gezien (Tales of earthsea, 5 cm/sec)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef Elegy het volgende:
* Dead Space
* Dead Space 2
* Dante's Inferno
* A Scanner Darkly (eigenlijk niet echt een animatie, meer cellshaded)
Als je van liefdesverhalen of wat droevige "slice of life" achtige films houdt kan ik je deze drie aanraden van Makato Shinkai:
* The Place Promised In Our Early Days
* 5 Centimeters per Second
* Voices of a Distant Star
* Halo: Legends
* Planet 51
* 9
* Beowulf
* Ultramarines: A Warhammer 40k movie
* Thor: Legends of Asgard
* Batman: Gotham Knight (enkele korte filmpjes)
* Batman: Under the Red Hood
* Fire & Ice
* Heavy Metal
* Heavy Metal: FAKK 2
* The Adventures of Mark Twain (claymation)
* Spawn Animated Series (serie, geen film)
* Tales of Earthsea
En gedeelte live actien en gedeeltelijk animatie is Mirrormask. Wel een vreemde film trouwens:
die heb ik dus al gezien, beetje vreemd maar wel mooie/leuke filmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef trancethrust het volgende:
[..]
In dat geval: 5 cm/s, echt prachtig. Zelf drie keer gezien onderhand.
hmmm... mwha.. vroeger heb ik dat gevolgd... toen was het wel leuk..quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:53 schreef Eenskijken het volgende:
Pokemon, zowel de serie als films(eerste 2 seizoenen zijn het best tho)
ik vind het een belediging voor pokemon als je dat vergelijkt met die andere series.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm... mwha.. vroeger heb ik dat gevolgd... toen was het wel leuk..
de films zijn wel aardig (niet allemaal gezien afaik)
maar nee.. die gaan em niet worden.. net als b.v. Digimon, beyblade, Yu-gi-Ho en medabots..
maar uiteraard bedankt,quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef MsMessy het volgende:
How to train your dragon - check
9 - check
The tale of despereaux - check
Megamind - check
Despicable Me - check
Dinosaur - check
James and the giant peach - check? (volgens mij ooit gezien)
Ferngully
Planet 51 - check
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind het een belediging voor pokemon als je dat vergelijkt met die andere series.
yup, en daarvan vond ik Rio leukerquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hebt Rio en Rango ook al gezien denk ik.
The Nightmare Before Christmas moet ik nog zien..quote:En de andere stop-motion films van Tim Burton?
mwha.. kwaliteit ligt bij allen rond ongeveer het zelfde niveau, tuurlijk zijn laatst genoemde grotendeels geinspireerd door pokemon, maar dat maakt niet dat pokemon goed genoemd kan worden....quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind het een belediging voor pokemon als je dat vergelijkt met die andere series.
bekend, pas binnengehaaldquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:35 schreef MsMessy het volgende:
Spirit: Stallion of the Cimarron (zal je ook wel bekend zijn)
eerste ken ik zo snel nietquote:Hoodwinked
An american tail
gezienquote:Howl's moving castle (ook een bekende)
Legend of the guardians
Over the hedge
added to downloadquote:The last unicorn
ik ben ze beide aan het downloaden, ik weet zeker dat ik er minimaal 1 eerder heb gezien.. maar das al zo lang terug dat ze best op herhaling mogenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:59 schreef MsMessy het volgende:
An american tail: fievel goes west. Die ook?
even een stukje op YT bekeken.. geen idee wat ik er van moet denken..quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Probeer "Tarzoon, Shame of the Jungle" eens.
De Dead Space, Dante's Inferno en Halo films zijn gebaseerd/verfilmingen van het spelquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:50 schreef mschol het volgende:
2 heb ik gezien (Tales of earthsea, 5 cm/sec)
en een aantal zijn spellen?![]()
thnx iigik ga ze nalopen en kijken of ze mij intressant genoeg lijken
The illusionist!quote:
Heavy Metal FAKK 2 is een game. Je bedoelt waarschijnlijk Heavy Metal 2000quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef Elegy het volgende:
* Dead Space
* Dead Space 2
* Dante's Inferno
* A Scanner Darkly (eigenlijk niet echt een animatie, meer cellshaded)
Als je van liefdesverhalen of wat droevige "slice of life" achtige films houdt kan ik je deze drie aanraden van Makato Shinkai:
* The Place Promised In Our Early Days
* 5 Centimeters per Second
* Voices of a Distant Star
* Halo: Legends
* Planet 51
* 9
* Beowulf
* Ultramarines: A Warhammer 40k movie
* Thor: Legends of Asgard
* Batman: Gotham Knight (enkele korte filmpjes)
* Batman: Under the Red Hood
* Fire & Ice
* Heavy Metal
* Heavy Metal: FAKK 2
* The Adventures of Mark Twain (claymation)
* Spawn Animated Series (serie, geen film)
* Tales of Earthsea
En gedeelte live actien en gedeeltelijk animatie is Mirrormask. Wel een vreemde film trouwens:
Die wou ik ook noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:12 schreef afro het volgende:
Paprika soort van inception maar dan 100x spacender.
28 films erbij,quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:11 schreef afro het volgende:
Volgens mij kan hij met deze films koment weekend doorkomen:p
ik en recensies zijn niet mijn ding..quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:31 schreef CaptainCab het volgende:
Kunnen we korte recensies verwachten in dit topic nadat je ze gezien hebt?
goeie film iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Spirited Away
Ik snap niet dat deze nog niet genoemd isFokking goede film. Een mooi verhaaltje wel.
Een 8,6: Geen dank
http://www.imdb.com/title/tt0245429/
Omdat TS aangeeft dat hij obscuurdere dingen zoekt dan de Ghibli filmsquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Spirited Away
Ik snap niet dat deze nog niet genoemd is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |