Bavaria is wel te drinken. Beter dan amstel iigquote:
Hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja zet er maar in 'mexicaantje is een schatje kusjes kanovinnie'
bavaria is waterquote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bavaria is wel te drinken. Beter dan amstel iig.
Niet geweldig, dat geef ik meteen toe hoor.
quote:
wil je erover praten?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Ja ja C1000 is goedkoper met een volle kar. FUCK OFF! Ik hou van de radio maar die reclames.
Ik was het niet!quote:
Daarom: StuBruquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Ja ja C1000 is goedkoper met een volle kar. FUCK OFF! Ik hou van de radio maar die reclames.
Dat kost meer tijd dan dat je al in je motor heb gestoken?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil die kitlens wel hebben, ga ik dit mee doen:
Bwhehehehequote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst lachen om je.
Mwah, dat kost niet meer dan een paar uurtjes. De uren die ik in de motor gestoken heb mag je in werkweken gaan tellen denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat kost meer tijd dan dat je al in je motor heb gestoken?..
Ik heb eens gelezen dat dat in Amerika is uitgevonden waarna een paar Nederlanders het merk hebben opgekocht? Klopt dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
m'n bak B&J is alweer bijna op ........................................
I don't give a fuck. It's goooood.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat dat in Amerika is uitgevonden waarna een paar Nederlanders het merk hebben opgekocht? Klopt dat?
Dat schiet mij ineens te binnen.
Dan is het vaak wel goed ja als je er misselijk van wordt. Al kan ik nooit zo ver gaan wat eten betreft.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I don't give a fuck. It's goooood.
En nu ben ik misselijk.
Try jellybeans...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
Reminds me of als kind een snoeppot helemaal leegvreten en daarna kotsmisselijk zijn.
Ik ook niet normaal gesproken maar als je dna weer een hap neemt is je misselijkheid even weg enzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan is het vaak wel goed ja als je er misselijk van wordt. Al kan ik nooit zo ver gaan wat eten betreft.
that suck.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef SP22 het volgende:
Ik vandaag mailen hoe laat mn afstudeer ceremonie begint de 15e juli. Krijg ik een mail terug dat de datum is veranderd naar 14 juli, zie mail van 16 feb. Ik heb toch echt een mail van 21 april die zegt dat het de 15e is.
Klote eraan is dat mn pa de 14e waarschijnlijk geen vrij kan krijgen en voor mij is dat ook nog maar de vraag. Studeer ik een keer af, heb je dit weer..
Dat is even mooi kut zegquote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef SP22 het volgende:
Ik vandaag mailen hoe laat mn afstudeer ceremonie begint de 15e juli. Krijg ik een mail terug dat de datum is veranderd naar 14 juli, zie mail van 16 feb. Ik heb toch echt een mail van 21 april die zegt dat het de 15e is.
Klote eraan is dat mn pa de 14e waarschijnlijk geen vrij kan krijgen en voor mij is dat ook nog maar de vraag. Studeer ik een keer af, heb je dit weer..
Tsssss.. jij bent ook bijna klaar!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
Dan kan je maar beter zoals ik doen en nooit afstuderen.
Pardon? Je studeert af, als iemand daar geen vrij voor wilt geven zou ik dat wel heel erg slecht vinden....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef SP22 het volgende:
... en voor mij is dat ook nog maar de vraag. Studeer ik een keer af, heb je dit weer..
Als hij dat verhaal aan zijn werkgever uitlegt kan hij wel vrij krijgen toch? Of hij moet naar het buitenland ofzo. Misschien kan ie een regeling treffen met een collega?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef SP22 het volgende:
Joah! Morgen gaat 't in productie dus wel ff spannend! Nog niet alles werk helemaal zoals ik 't zou willen maar goed.. in grote lijnen ben ik wel tevreden.quote:
Euh, ik heb de 350 vastgehouden. Ik vond het niet handig dat je de flap niet helemaal kan openvouwen, daarom heb ik een normale gekocht.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand ervaring met de Flipside 200 van Lowepro? Zoek een goede en handige tas.
Ik heb zo'n 3 weken geleden in allerlei tassen gegrabbeld en geplukt omdat ik al 2 jaar een goede tas wilde waarna ik er 1 gekocht heb. Het is iig een Lowepro maar wat voor een type weet ik niet eens. Hij voelde fijn aanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand ervaring met de Flipside 200 van Lowepro? Zoek een goede en handige tas.
Ik was in principe in maart al klaar en kan als ik wil dat diploma morgen ophalen. Dit is een ceremonie met toga's en rare hoedjes enzo.. En ik ben niet zozeer het probleem, dat moet idd wel lukken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pardon? Je studeert af, als iemand daar geen vrij voor wilt geven zou ik dat wel heel erg slecht vinden....
Vakantieperiode.... en er moet iemand op de afdeling zijn. Mn hoop is dat het nu zo laat mogelijk in de middag is zodat het maar om een paar uur vrijnemen gaat voor hem. (Komt voor hem ook reistijd bij) Mn broertje en zusje zijn niet eens in het land dus als hij niet kan heeft het voor mij ook weinig waarde.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als hij dat verhaal aan zijn werkgever uitlegt kan hij wel vrij krijgen toch? Of hij moet naar het buitenland ofzo. Misschien kan ie een regeling treffen met een collega?
Jij hebt een slingshot dacht ikquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 weken geleden in allerlei tassen gegrabbeld en geplukt omdat ik al 2 jaar een goede tas wilde waarna ik er 1 gekocht heb. Het is iig een Lowepro maar wat voor een type weet ik niet eens. Hij voelde fijn aan
Naar de winkel gaan en uitproberen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Andere tips dan? Niet al te duur. Slingshot perhaps
Laat het filmen door iemand anders?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik was in principe in maart al klaar en kan als ik wil dat diploma morgen ophalen. Dit is een ceremonie met toga's en rare hoedjes enzo.. En ik ben niet zozeer het probleem, dat moet idd wel lukken.
[..]
Vakantieperiode.... en er moet iemand op de afdeling zijn. Mn hoop is dat het nu zo laat mogelijk in de middag is zodat het maar om een paar uur vrijnemen gaat voor hem. (Komt voor hem ook reistijd bij) Mn broertje en zusje zijn niet eens in het land dus als hij niet kan heeft het voor mij ook weinig waarde.
Zou goed kunnen ja. Dat je hem niet als rugzak kan dragen vind ik alleen vervelend op de fiets omdat ie dan steeds naar 1 kant helt.quote:
Zou wel lullig zijn iig. Maar hoezo komen ze daar zo laat mee? Dan kunnen mensen er toch geen rekening meer mee houden.. damnquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik was in principe in maart al klaar en kan als ik wil dat diploma morgen ophalen. Dit is een ceremonie met toga's en rare hoedjes enzo.. En ik ben niet zozeer het probleem, dat moet idd wel lukken.
[..]
Vakantieperiode.... en er moet iemand op de afdeling zijn. Mn hoop is dat het nu zo laat mogelijk in de middag is zodat het maar om een paar uur vrijnemen gaat voor hem. (Komt voor hem ook reistijd bij) Mn broertje en zusje zijn niet eens in het land dus als hij niet kan heeft het voor mij ook weinig waarde.
Dan zit ik daar in mn uppie.. Dit is sowieso al niet mijn "klas" waarmee ik afstudeer omdat ik zoveel vertraging heb opgelopen. Dus als hij niet kan, houdt het voor mij ook op..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Laat het filmen door iemand anders?
Ik heb 21 april dus een mail gehad dat het de 15e zou zijn. En daar hebben we dus ook rekening mee gehouden. Nu mail ik dus vandaag voor de details (tijd en plaats) en nu is het ineens de 14e. Er wordt verwezen naar een mail uit februari! ( toen was het nog niet eens zeker of ik het zou halen!) Ik zal vast de enige niet zijn die in verwarring is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn iig. Maar hoezo komen ze daar zo laat mee? Dan kunnen mensen er toch geen rekening meer mee houden.. damn.
Ik ben sowieso te laat voor ceremoniedingen enzo.. zit er ook niet op te wachten, hier met dat papier en dan snel alle weggegooide jaren vergeten.
Daarom. Laat het filmen. Dan kun je dat als verrassing achteraf laten zien!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dan zit ik daar in mn uppie.. Dit is sowieso al niet mijn "klas" waarmee ik afstudeer omdat ik zoveel vertraging heb opgelopen. Dus als hij niet kan, houdt het voor mij ook op..
Dan nog zit ik daar alleen terwijl de rest allemaal familie om zich heen heeft. En ken niemand behalve een paar docenten. Dan heeft zo'n ceremonie geen waarde meer voor mij en haal ik dat papiertje wel op op kantoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daarom. Laat het filmen. Dan kun je dat als verrassing achteraf laten zien!
Zo ben ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn iig. Maar hoezo komen ze daar zo laat mee? Dan kunnen mensen er toch geen rekening meer mee houden.. damn.
Ik ben sowieso te laat voor ceremoniedingen enzo.. zit er ook niet op te wachten, hier met dat papier en dan snel alle weggegooide jaren vergeten.
Ok.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dan nog zit ik daar alleen terwijl de rest allemaal familie om zich heen heeft. En ken niemand behalve een paar docenten. Dan heeft zo'n ceremonie geen waarde meer voor mij en haal ik dat papiertje wel op op kantoor.
Vrienden?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dan nog zit ik daar alleen terwijl de rest allemaal familie om zich heen heeft. En ken niemand behalve een paar docenten. Dan heeft zo'n ceremonie geen waarde meer voor mij en haal ik dat papiertje wel op op kantoor.
Die moeten ook maar net vrij zien te krijgen.. allemaal geen student meer. 1tje kon de 15e niet, misschien dat hij de 14e kan.quote:
Mja, als ik het een leuke studie had gevonden misschien wel. Maar ik had eigenlijk al na het eerste jaar moeten stoppen.. en sindsdien ieder jaar: "was ik maar gestopt". Dan zit ik niet echt te wachten op ceremoniële grapjesquote:
Komt door de SOG.quote:
Remi gaillard stylequote:[..]
Jup. Zet het op Facebook maar dan per ongeluk niet privé.
Nou kom zeg. Niet zo depressief. Een beetje vrolijk zijn op de altijd fijne maandag avond waarna je nog vier volle 8 uur mag werken voordat het weekend is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef SP22 het volgende:
Ik heb de mail van 21 april even terug gemaild en gevraagd hoe het nou zit en dat er dus wel meer mensen in verwarring zullen zijn.
Probeer of je vader er dan bij kan zijn en anders haal 'm gewoon op?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef SP22 het volgende:
Wat een gezeur... vrees dat het toch een tranendal gaat worden.. mams not being there enzo..
3x8 en dan vakantie!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nou kom zeg. Niet zo depressief. Een beetje vrolijk zijn op de altijd fijne maandag avond waarna je nog vier volle 8 uur mag werken voordat het weekend is.
Nou kom zeg. Niet zo depressief.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nou kom zeg. Niet zo depressief. Een beetje vrolijk zijn op de altijd fijne maandag avond waarna je nog vier volle 8 uur mag werken voordat het weekend is.
4 volle 8 uur? Maak daar maar 4 volle 12 uur vanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef SP22 het volgende:
Wat een gezeur... vrees dat het toch een tranendal gaat worden.. mams not being there enzo..
Ik heb serieus echt zin om te werken deze week. Een oud collega is voor 2 weken terug omdat er een tekort is aan mankracht. Ik ken hem persoonlijk ook erg goed dus het voor mij weer even feest op de werkvloer zoals vanouds.quote:
Dat is inderdaad wel gezellig ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb serieus echt zin om te werken deze week. Een oud collega is voor 2 weken terug omdat er een tekort is aan mankracht. Ik ken hem persoonlijk ook erg goed dus het voor mij weer even feest op de werkvloer zoals vanouds.
Welke?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Merlijn het volgende:
* ligt dubbel van de wisselende TT iedere keer *
Zou verdomme tijd worden. Boks Kano.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Merlijn het volgende:
*tikt 'm aan*quote:
Ik ook niet hoor. En als ik 20 miljoen win koop ik die vlooienbunker om vervolgens bijna iedereen te ontslaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel gezellig ja!
Ik heb geen tegenzin om te gaan werken, maar als ik nu op vakantie mag zeg ik er geen nee tegen
niks van gemerktquote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. En als ik 20 miljoen win koop ik die vlooienbunker om vervolgens bijna iedereen te ontslaan.
Neuh. Niet volgens het logboek.quote:
Beginnen de jaartjes te tellen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld nee.. het lijken er alleen meer.
ontslagneemontwijkendgedrag ONOGquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Merlijn het volgende:
Pff which reminds me. Ik heb nog steeds niet opgezegd bij mijn huidige baan
Dat is wat anders dan 10 jaar jonger door mijn fiets.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
Door die motor ben ik ineens 20 jaar ouder.
Is daar een remedie tegen ? Klinkt eng...quote:
Hoek van Holland?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Merlijn het volgende:
Overigens zat ik me vannacht te bedenken ( don't ask ): Meet op het strand?
Wat don't ask? Ik denk zovaak aan de stranden hierzoquote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Merlijn het volgende:
Overigens zat ik me vannacht te bedenken ( don't ask ): Meet op het strand?
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat don't ask? Ik denk zovaak aan de stranden hierzo.. Ynske kwam een tijdje terug met een voorstel voor 't Zwin hier
..
In het buitenlandquote:Op maandag 20 juni 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb ooit eens een warme zomernacht op het strand geslapen. Serieus, dat was.
Nee, Nederland! Ik was in Katwijk en 't was nog laat heel warm en toen ineens "zullen we op 't strand slapen".. en gedaan en wasquote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
In het buitenland.. Ik vind onze stranden koud 'snachts, en ik ben er vele nachten geweest
..
Gaat mama niet nog een keer naar Terneuzenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Strand.Dat is serieus waar ik zin in heb. Strand. Liggen in de zon met een corona, een sigaret en strand. Hoeft het niet eens heel warm te zijn. Of de zon mag als het moet ook wegblijven. Maar ik wil dat zegmaar morge ngaan doen maar ik heb gen geld voor treinkaartje.
EN ik wil plannen maken voor volgend jaar. Halfjaar werken, motorrijbewijs halen, naar Amerika. Denk niet dat het doorgaat maar het zou leuk zijn.
niet zovaak en nu met d'r pols al helemaal nietquote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Timmos het volgende:
[..]
Gaat mama niet nog een keer naar Terneuzen?
Terneuzen heeft strandjes..quote:
Een kwartiertje rijden en je staat aan de Noordzee.. Maar in Terneuzen heb je rustige strandjes als je wilt relaxenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
Da's toch geen strand. Dan kan ik net zo goed aan de maas gaan liggen.
Sorry!
idd, zelfs t dagstrand hierow is groterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
Da's toch geen strand. Dan kan ik net zo goed aan de maas gaan liggen.
Sorry!
Hhehe op 't werk had ik die in full-screen bij de start-up gezet voor onze afdeling.quote:
met die balk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hhehe op 't werk had ik die in full-screen bij de start-up gezet voor onze afdeling.
Tadaaaaaa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef SP22 het volgende:
Voordat er weer ineens allemaal mensen opduiken (1.10u)..
Straks kan ze niet meer slapen met al die spinnen en muizen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het vandaag worden, denk je?
En jij ging net zo goed slapen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het vandaag worden, denk je?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
True, true.....
Heb je voor mij ook nog iets met konijntjes?
Nee daar liep hij te snel voor weg, maar hij zit in elk geval niet meer in m'n bed.quote:
That'll do.quote:
Je zal maar net wakker worden en dat beest kruipt nog rond in je mond..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nee daar liep hij te snel voor weg, maar hij zit in elk geval niet meer in m'n bed.
Ik sluit niet uit dat hij vannacht alsnog naar me toeloopt, in m'n mond kruipt en ik hem verorber, maar goed.
[..]
That'll do.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je voor mij iets van de diertjes?
Achjoh, wellicht merk je er niks van..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dat spinnenverhaal wordt er niet echt relaxter op nu.
Of alleen dat er bij het eerste ochtendhoestje nog even een pootje uitvliegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Achjoh, wellicht merk je er niks van..
Ik dacht ik youtube even spider eats mouse, maar die filmpjes kán ik hier echt niet plaatsenquote:
Zijn Troetelbeertjes een btje te liplezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geen geluid had, niet dat ik geen beeld had.
Holy crap.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik dacht ik youtube even spider eats mouse, maar die filmpjes kán ik hier echt niet plaatsen..
Niet geschikt voor de tere zieltjes hier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik dacht ik youtube even spider eats mouse, maar die filmpjes kán ik hier echt niet plaatsen..
Ik ben best een dierenliefhebber, dus als je dat ook bent..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:58 schreef SP22 het volgende:
[..]
Niet geschikt voor de tere zieltjes hier?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:00 schreef SP22 het volgende:
Troetelbeertjes STRAAAAAAALLL!!!!
And on that note.. laat ik jullie alleen.
echt waar![]()
Lekker! Geniet er van en een goede trip!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:53 schreef problematiQue het volgende:
Ik ben 3 weken weg - vakantie voordat ik terug naar huis ga.
Viel Spaß.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:53 schreef problematiQue het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren op het werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:23 schreef taxibabe het volgende:
mogguh! Eindelijk vandaag weer eens een normale werkdag!
Wat een moeite voor een lens die niet eens echt heel erg macro is. Dan kan je beter een FD Balg kopen met 50mm 1.8 FD lens, dan hoef die onzin niet eens te doen, en dan kan je tot 4x inzoomen. Nog meer trouwens als je gewoon een converter koopt zodat je de lens er achterstevoren op kan zetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil die kitlens wel hebben, ga ik dit mee doen:
Have fun.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:53 schreef problematiQue het volgende:
Vast te laat om te vragen, waar ga je heen? Maarre geniet ervan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:53 schreef problematiQue het volgende:
Gewoon goed schoonhouden met washandje met warm water.. Als het morgen niet beter wordt is het vroeg genoeg..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef Merlijn het volgende:
Met ogen geen risico nemen en even langs onkel doc!
En niemand heeft Administrator Rights?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
ICT afdeling spookt rond hier. Nieuwe schermen. En paniek want er heeft iemand verkeerde drivers geinstaleerd
Iedereen. Maar er stond 3 man aanwijzingen te geven. En degene met de muis was in lichte paniek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En niemand heeft Administrator Rights?
Neem je bij SC echt de moeite om bij te lezen?!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef tubacloud het volgende:
woh, even 10 pagina's bijlezengaat snel ineens
10? Er zijn maar 7 pagina's per topic hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef tubacloud het volgende:
woh, even 10 pagina's bijlezengaat snel ineens
Ik heb een hele dure sportBH gekregen van mijn moeder dus ik moet eigenlijk wel een keer naar de sportschool gaan...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:09 schreef Timmos het volgende:
Tering, wat heb ik een spierpijn van gisteren.. Wou vandaag ook weer fitnessen maar gaat 'm niet worden vrees ik
..
ja, maar ik heb ook een paar pagina's van het vorige topic gemistquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
10? Er zijn maar 7 pagina's per topic hoor!
of je gaat hardlopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een hele dure sportBH gekregen van mijn moeder dus ik moet eigenlijk wel een keer naar de sportschool gaan...
Ga je dat echt teruglezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ja, maar ik heb ook een paar pagina's van het vorige topic gemist
Kom je aanmelden zou ik zeggen, dan loopt er ook is een keer wat anders rond dan al dat oud velquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een hele dure sportBH gekregen van mijn moeder dus ik moet eigenlijk wel een keer naar de sportschool gaan...
Ik zit op de TU dinges aangemeld en da's nog ergerr want ik ben er ehmmm 5 keer geweest en dat betalen m'n ouders ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kom je aanmelden zou ik zeggen, dan loopt er ook is een keer wat anders rond dan al dat oud vel..
was ik eigenlijk niet van planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Puala het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om als een klein kind stampvoetend naar iemand toe te lopen terwijl het stoom uit mijn oren komt.![]()
Oh dat niet eens. Dat ligt de komende week helemaal stil zelfsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:44 schreef Merlijn het volgende:
Gaat er iets met de verhuizing niet goed?
Werkfrustraties?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Puala het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om als een klein kind stampvoetend naar iemand toe te lopen terwijl het stoom uit mijn oren komt.![]()
quote:
Met draadloze muizen smijten lucht op!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat niet eens. Dat ligt de komende week helemaal stil zelfs
't is @ werk
Het is gewoon een moment opname. Ik doe zo mijn best en voel me zo tegen gewerkt momenteel. En dan ga ik stuiteren/boos worden etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met draadloze muizen smijten lucht op!
Ja, die modus probeer ik nu aan te nemen. Maar met een "bak" waar ik als enige in werk met 25 calls kun je niet echt achterover leunen en rustig aan doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef Merlijn het volgende:
Je ging toch naar een nieuwe baan? Ga dan lekker de dagen aftellen met een /care modus...
Niet denken maar doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, die modus probeer ik nu aan te nemen. Maar met een "bak" waar ik als enige in werk met 25 calls kun je niet echt achterover leunen en rustig aan doen.
Althans, ik durf dat niet zo goed
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet denken maar doen.Voor jezelf kiezen enzo.
Ik heb zin om m'n laptop uit het raam te gooien.
Niet druk om maken, je kunt er toch maar 1 tegelijk behandelen. En wat willen ze doen: je ontslaan? Oh nee, wachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, die modus probeer ik nu aan te nemen. Maar met een "bak" waar ik als enige in werk met 25 calls kun je niet echt achterover leunen en rustig aan doen.
Althans, ik durf dat niet zo goed
Ontslaan zou eigenlijk best humor zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet druk om maken, je kunt er toch maar 1 tegelijk behandelen. En wat willen ze doen: je ontslaan? Oh nee, wacht
Ik ga gewoon selectief zijn in wat ik op pakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet denken maar doen.Voor jezelf kiezen enzo.
Ik heb zin om m'n laptop uit het raam te gooien.
Bij mij ging het net wel goed voor het eerst sinds euhmmmm vier weken, dat ik zoiets had van 'yeah komt goed' maar nu word ik weer tegengewerkt door mensen (of nouja, ze werken niet mee) en is het meteen BAM instorten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige waarbij het vandaag niet helemaal soepeltjes gaat, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:00 schreef Timmos het volgende:
*Zet zijn volle 2 meter onder Mexicaantje*
EN het was nog wel zo'n belangrijke dag!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige waarbij het vandaag niet helemaal soepeltjes gaat, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |