Drogba 135K, Gervinho 39K, Tiote 27, Toure 85, andere toure 80, Ya Konan 19 (want is eigenlijk striker, dus hoop kaarten) en de rest is niet zo duur, al proberen ze die silvers flink te pricefixenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Leuk team, wat heeft dit ongeveer gekost. Ik zelf vindt de laatste tijd landen teams ook veel leuker om te maken. Ik had jou Mexico team even nageaapt en natuurlijk mijn Colombia team, en ga nu denk ik een Belgenteam maken. Leuke spelers hebben die!
Alle belgen zijn een paar paginas terug allemaal opgenoemdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Leuk team, wat heeft dit ongeveer gekost. Ik zelf vindt de laatste tijd landen teams ook veel leuker om te maken. Ik had jou Mexico team even nageaapt en natuurlijk mijn Colombia team, en ga nu denk ik een Belgenteam maken. Leuke spelers hebben die!
Liga Portugese..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, omdat er toch nog ff niemand voor clubs is mijn hele team maar is in de verkoop gegooid. Heb denk ik 500k als alles verkocht is. Iemand nog ideeen voor een leuk team ofzo wat ik daarvan kan maken?
Hij staat er op voor 2.000.000 . FC Burger Kingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst, kan je Oduro online gooien voor 500k ofzo, kan ik je een tradeoffer sturen
Tradeoffer gestuurd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hij staat er op voor 2.000.000 . FC Burger King
Wanneer komt ie, wat zijn de belangrijkste nieuwe dingen? Misschien een link of video?quote:
Het is wel grappig maar het blijft een loterij of je in een aardig teampje komtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef mash_ het volgende:
ik ging net dat 11 tegen 11 spelen met je vp. Wat een chaos is dat zeg
wel een hattrick gescoord
Vind het wel meevallen eigenlijk, mijn russen zijn meer 'pace whores'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Bronzen pacewhores!
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fdsyogMgba37h
maar jouw russen zijn gold toch? Voor bronzen spelers is dit echt idioot snel, die zijn doorgaans allemaal rond de 70 qua pacequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk, mijn russen zijn meer 'pace whores'
Net een match gehad met 98% pass accuracy![]()
Potje doen tegen mn koreanen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar jouw russen zijn gold toch? Voor bronzen spelers is dit echt idioot snel, die zijn doorgaans allemaal rond de 70 qua pace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |