Vraagje hoe kan je een filmpje uploaden van een online match?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef Rijstbal het volgende:
Eerste Koreaanse goal. Toch knap ingeschoten voor een Bronze.![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78930984
na de wedstrijd naar hoogtepunten van de wedstrijd en dan driehoekje of Yquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Vraagje hoe kan je een filmpje uploaden van een online match?
Goede scheidsquote:
Nope, ik log al sinds jaar en dag in met dezelfde PSN account en ik ben ook 'ingelogd' op mijn eigen PS account. (je weet wel verschillende PS3 gebruikers bij opstarten van ps3)quote:
FUTinfo player database en dan zoeken met pace ingevuldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
die is echt ziek
Ik ga denk ik een paceteam maken
Is dat wel een Ghanees?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
er is een bronzen RB met 92 pace Marvell Wynne van de Colarado Rapids
die kaarten verkopen voor rond de 10k
Ik gokte dat het om de pace gingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Is dat wel een Ghanees?Ik kan hem niet vinden op FUT11info
slim, Omni's TopTip of the Dayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FUTinfo player database en dan zoeken met pace ingevuld
Ik heb gezocht op ea sports en ea.com maar ik kan nergens geen telefoonnummer/emailadres/contactformulier vinden, heb je een link?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef Dudeweiser het volgende:
heel erg vreemd, ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met EA.
Ik heb geluk. in de verdediging en op het middenveld heb ik 2 MLS spelers staanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik gokte dat het om de pace ging. Zijn 2 bronze met meer dan 90 pace.. die van jou en Wynne.
Er zijn 2 RB's en 1 RWB voor Ghana
hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op ea sports en ea.com maar ik kan nergens geen telefoonnummer/emailadres/contactformulier vinden, heb je een link?
lm-lw kost je ook weinigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Vreemd dat TOTY Mata kaarten op de markt allemaal LM zijn ipv LW, terwijl het oorspronkelijk toch een LW kaart was (volgens fut11info).
edit. ah nu staat er wel een LW op de markt, maar ik heb maar 1 bid token.. dus dat zal wel niet lukken![]()
Je mag mijne wel overnemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
M'n Paceteam is bijna klaar, ik post wel een link als ie af is
nu nog hopen dat mn tradeoffer voor Oduro geaccepteerd is
ik heb wel een IF Lenhart trouwens, die >25K waard zou zijn...quote:
Dan geef ik je gelijk ook die RB. Is wel een redelijke ruil tochquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel een IF Lenhart trouwens, die >25K waard zou zijn...
maar dat is een beetje overdreven, voor 20K wil niemand hem hebben
zou je hem eventueel voor me vast kunnen houden, 8K kan ik misschien wel bijeenschrapen als ik wat goedkopere spelers verkoop
Ik heb nog een IF Hamsik 87 te koopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Santello het volgende:
Mehh, hoe ga ik 100k sparen voordat fifa12 uit is voor Hamsik 87 IF
Ze hebben alleen geen spitsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:30 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand hier al es een keer een Belgisch team gehad? Volgens mij kan je daar best leuk mee voetballen, voor zeer weinig coins.
M'n tijdelijke(coins op) BBVA team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jLKnPyd4ba3Yu
Reyes -> IF Diego Castro
Valdes -> IF Diego Lopez
Navas -> IF Joaquin
Je hebt ook IF en TOTY Kompanyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
3 man achterin zou ik ook zeggen, met SIF Vertonghen, Kompany en Vermaelen
Dan zou je naast Fellaini en Witsel nog 2 man in t midden missen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
3 man achterin zou ik ook zeggen, met SIF Vertonghen, Kompany en Vermaelen
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst, ik heb bijna 8k, nog maar 2 te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |