Ik heb ook eens Ivoorkust gedaan, maar in 4-3-2-1 met Kalou LF, Doumbia Spits en Eboue RF. Geen succesquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook liever anders gezien, maar kan het wel begrijpen.
Gisteren met mijn Ivorianen gespeeld trouwens, lekker team. Merk wel dat mijn backs een stuk minder zijn en dat cross-spammers daar wel gebruik van kunnen maken, maar voorin heb ik zoveel kracht en snelheid. Kaloutje doet het ook verrassend goed met 7 goals in 8 wedstrijden. Drogba zit al op 16 uit 8
Van die 8 wedstrijden er 6 gewonnen en 2 verloren..die 4 sterrencup is in ieder geval in de pocket. Intussen is Zokora zijn plek achterin kwijt aan een silver en is Tiote zijn plek kwijt aan Romaric
Zo heb ik een tijdje geleden 150K verdiend ofzo toen ps3 offline was en je voor 2009 7consumables met 3 rare kon kopen. Toen gingen normale contrachten voor 600 weg en goude voor 1200quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Packs kopen is nu wel een goede manier om wat te cashen..non rare silver contracts zijn te verkopen voor 550 BIN..dan heb je al driekwart van je pakje terug puur uit contracts.
De keren dat ik Ivorianen zag speelden ze 4-2-3-1, met Drogba in de spits en op de CAM's gasten als IF Gervinho, IF Doumbia en SIF Ya Konan, maar omdat die nieuwe Gervinho RF is kon ik er ook mooi een 4-3-2-1 van maken. Eboue lijkt me niet zo'n fijne RFquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb ook eens Ivoorkust gedaan, maar in 4-3-2-1 met Kalou LF, Doumbia Spits en Eboue RF. Geen succes
Ik heb best wel een hekel aan dat ventje gekregen nu al eigenlijk, met zijn schwalbes, aso-gedrag tegen teamgenoten en zijn kapselquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Neymar niet bij FUT zit.. Beest is hij zeg
Over 3 jaar speelt hij ergens in Italië, ik gok Milaan..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan dat ventje gekregen nu al eigenlijk, met zijn schwalbes, aso-gedrag tegen teamgenoten en zijn kapsel
Ik voorspel een nieuwe Robinho, zogenaamd grootste talent ter wereld, maar overal toch net-niet.
Ik vind 5 verdedigers ook extreem rot om tegen te spelen.maar stel je eens voor dat hij het niet doet.waarschijnlijk loop je hem dan zo voorbij en slacht je hem af.dat is ook niet tof.hij neemt een tactiek waarbij hij hoopt dat jij het gat niet kan vinden en dan met een uitbraak scoort.met een andere tactiek verliest hij waarschijnlijk bij voorbaat al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef laucas het volgende:
... en natuurlijk weer 1-0 verliezen, zijn enige kansJE scoren![]()
Wat een anti-wedstrijden zijn dat tegen 5 verdedigers (en in de regen)
Heeft ook helemaal niks met spelplezier te maken, nee tegenstanders spelen om niet te verliezen. Kneuzen.
Stuurde 'm een berichtje dat ik zijn 5 verdedigers maar een beetje lafjes vond (voor begin van wedstrijd). Stuurd ie na de winst 'ja, maar ik win wel'. Het zijn ook allemaal dezelfde losers die niet weten wat voetbal is laat staan wat een attractieve wedstrijd uberhaupt is want dat kennen ze niet.
Met als tussenstation Real Madrid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 3 jaar speelt hij ergens in Italië, ik gok Milaan..
Uhm het zit zo, ze kijken naar 3 dingen:quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand mij mischien even iets uitleggen over chemistry? stel: ik heb op een flank ribery+evra. Spelen bij andere club enzo maar komen wel beiden uit frankrijk. Ze staan op goede positie en goede opstelling. In het midden van de verdediging/middenveld staat niemand met wie ze een link hebben. Hebben ze dan 9 chemistry?
Mijn vraag is dus eigenlijk meer: is een zon groen streepje voldoende of is moet je er meer hebben?
ik kan vanaaf na 10en wel.quote:
Haha ik moet nog een paar 4-3-3 kaarten maar die zijn ook neukend duur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Proletariaat het volgende:
De neuk, ik kan geen 4-3-2-1 kaarten meer vinden voor onder 2500
Ja inderdaad, ik ging juist 4-3-2-1 spelen omdat die wel betaalbaar waren maar nu zijn die ook fucking duur gewordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha ik moet nog een paar 4-3-3 kaarten maar die zijn ook neukend duur.
Die zit er goed in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan vanaaf na 10en wel.
Gister was ik mijn vp ana het trainen. Toen schoot ik deze er in: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78982128
Zolang er geen dode link omheen zit dan zit je sowieso goed. Als je bijvoorbeeld kijkt naar mijn LB en mijn RF: Allemaal donkergroene links, geen felgroen, maar toch 9 chem vanwege formatie en positie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand mij mischien even iets uitleggen over chemistry? stel: ik heb op een flank ribery+evra. Spelen bij andere club enzo maar komen wel beiden uit frankrijk. Ze staan op goede positie en goede opstelling. In het midden van de verdediging/middenveld staat niemand met wie ze een link hebben. Hebben ze dan 9 chemistry?
Mijn vraag is dus eigenlijk meer: is een zon groen streepje voldoende of is moet je er meer hebben?
Tering zeg, die zaten ook wel goed in de kruising hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die zit er goed in.
We kregen gister 2 van zulke goals tegen
Was wel een mooie wedstrijd. Komen met vet goed spel op een 2-0 voorsprong. Maakt hij 2 vrije trappen ... 2-2.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Tering zeg, die zaten ook wel goed in de kruising hoor
Heel erg bedankt alvast, maar nog een vraag. Stel naast jou LB staat iemand uit bijvoorbeeld frankrijk is dan dat ene linkje met je CM genoeg voor 9 chem of dat niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang er geen dode link omheen zit dan zit je sowieso goed. Als je bijvoorbeeld kijkt naar mijn LB en mijn RF: Allemaal donkergroene links, geen felgroen, maar toch 9 chem vanwege formatie en positie.
[ afbeelding ]
Moet alleen mijn CB nog een formatiekaart geven.
Re-release vrees ik..Dan is je oude Henry niet veel meer waard ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef laucas het volgende:
We begonnen uitstekend ja, maar na de 2-0 zakte het compleet in![]()
M'n pro reageert aan de bal zo traag he, onmogelijk om fatsoenlijk te kappen wat me in FUT met gemak lukt en ook heel vaak effectief is.
@TIM: toch wel henry dus! Maar hij was al 83 IF? ...
Nee, dan valt hij terug naar 7 chem (net even gekeken). Als er 1 felgroene link bij zit dan blijft hij wel op 9.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel erg bedankt alvast, maar nog een vraag. Stel naast jou LB staat iemand uit bijvoorbeeld frankrijk is dan dat ene linkje met je CM genoeg voor 9 chem of dat niet?
Met welke spelers ben je bezig precies, dan kan ik het evt nog wel checken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
Oke dankjeZal nog is even gaan kijken hoe ik dat nu ga doen dan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |