abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98511120
Packs kopen is nu wel een goede manier om wat te cashen..non rare silver contracts zijn te verkopen voor 550 BIN..dan heb je al driekwart van je pakje terug puur uit contracts.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:38:07 #272
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98511245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, ik had het ook liever anders gezien, maar kan het wel begrijpen.

Gisteren met mijn Ivorianen gespeeld trouwens, lekker team. Merk wel dat mijn backs een stuk minder zijn en dat cross-spammers daar wel gebruik van kunnen maken, maar voorin heb ik zoveel kracht en snelheid. Kaloutje doet het ook verrassend goed met 7 goals in 8 wedstrijden. Drogba zit al op 16 uit 8 :D

Van die 8 wedstrijden er 6 gewonnen en 2 verloren..die 4 sterrencup is in ieder geval in de pocket. Intussen is Zokora zijn plek achterin kwijt aan een silver en is Tiote zijn plek kwijt aan Romaric :)
Ik heb ook eens Ivoorkust gedaan, maar in 4-3-2-1 met Kalou LF, Doumbia Spits en Eboue RF. Geen succes :')
pi_98511333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Packs kopen is nu wel een goede manier om wat te cashen..non rare silver contracts zijn te verkopen voor 550 BIN..dan heb je al driekwart van je pakje terug puur uit contracts.
Zo heb ik een tijdje geleden 150K verdiend ofzo toen ps3 offline was en je voor 2009 7consumables met 3 rare kon kopen. Toen gingen normale contrachten voor 600 weg en goude voor 1200 :P
pi_98511347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ik heb ook eens Ivoorkust gedaan, maar in 4-3-2-1 met Kalou LF, Doumbia Spits en Eboue RF. Geen succes :')
De keren dat ik Ivorianen zag speelden ze 4-2-3-1, met Drogba in de spits en op de CAM's gasten als IF Gervinho, IF Doumbia en SIF Ya Konan, maar omdat die nieuwe Gervinho RF is kon ik er ook mooi een 4-3-2-1 van maken. Eboue lijkt me niet zo'n fijne RF :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98511375
Jammer dat Neymar niet bij FUT zit.. Beest is hij zeg :o
pi_98511425
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Neymar niet bij FUT zit.. Beest is hij zeg :o
Ik heb best wel een hekel aan dat ventje gekregen nu al eigenlijk, met zijn schwalbes, aso-gedrag tegen teamgenoten en zijn kapsel :D

Ik voorspel een nieuwe Robinho, zogenaamd grootste talent ter wereld, maar overal toch net-niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98511508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb best wel een hekel aan dat ventje gekregen nu al eigenlijk, met zijn schwalbes, aso-gedrag tegen teamgenoten en zijn kapsel :D

Ik voorspel een nieuwe Robinho, zogenaamd grootste talent ter wereld, maar overal toch net-niet.
Over 3 jaar speelt hij ergens in Italië, ik gok Milaan.. :P
pi_98511646
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef laucas het volgende:
... en natuurlijk weer 1-0 verliezen, zijn enige kansJE scoren :')

Wat een anti-wedstrijden zijn dat tegen 5 verdedigers (en in de regen :r)

Heeft ook helemaal niks met spelplezier te maken, nee tegenstanders spelen om niet te verliezen. Kneuzen.

Stuurde 'm een berichtje dat ik zijn 5 verdedigers maar een beetje lafjes vond (voor begin van wedstrijd). Stuurd ie na de winst 'ja, maar ik win wel'. Het zijn ook allemaal dezelfde losers die niet weten wat voetbal is laat staan wat een attractieve wedstrijd uberhaupt is want dat kennen ze niet.
Ik vind 5 verdedigers ook extreem rot om tegen te spelen.maar stel je eens voor dat hij het niet doet.waarschijnlijk loop je hem dan zo voorbij en slacht je hem af.dat is ook niet tof.hij neemt een tactiek waarbij hij hoopt dat jij het gat niet kan vinden en dan met een uitbraak scoort.met een andere tactiek verliest hij waarschijnlijk bij voorbaat al.
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:47:44 #279
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98511695
Iemand zin in potje FUT op 360?
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:01:07 #280
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98512251
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Over 3 jaar speelt hij ergens in Italië, ik gok Milaan.. :P
Met als tussenstation Real Madrid.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_98512252
Kan iemand mij mischien even iets uitleggen over chemistry? stel: ik heb op een flank ribery+evra. Spelen bij andere club enzo maar komen wel beiden uit frankrijk. Ze staan op goede positie en goede opstelling. In het midden van de verdediging/middenveld staat niemand met wie ze een link hebben. Hebben ze dan 9 chemistry?

Mijn vraag is dus eigenlijk meer: is een zon groen streepje voldoende of is moet je er meer hebben?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:04:43 #282
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98512408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand mij mischien even iets uitleggen over chemistry? stel: ik heb op een flank ribery+evra. Spelen bij andere club enzo maar komen wel beiden uit frankrijk. Ze staan op goede positie en goede opstelling. In het midden van de verdediging/middenveld staat niemand met wie ze een link hebben. Hebben ze dan 9 chemistry?

Mijn vraag is dus eigenlijk meer: is een zon groen streepje voldoende of is moet je er meer hebben?
Uhm het zit zo, ze kijken naar 3 dingen:
Nationaliteit, competitie, team
Als je er 2 van de 3 hebt tussen de 2 spelers zit het wel snor.

Dus bijvoorbeeld een Nasri op CM en een Gallas CB is goede chemistry omdat ze allebei Frans zijn en in Premier League spelen.

Op zich is het niet erg om een paar voor donkergroenen streepjes ertussen te hebben zolang je chem maar 100 is.
pi_98512458
Wanneer gaan we weer clubs doen? :)
★★★
pi_98512614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer gaan we weer clubs doen? :)
ik kan vanaaf na 10en wel.

Gister was ik mijn vp ana het trainen. Toen schoot ik deze er in: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78982128 :D
pi_98512726
De neuk, ik kan geen 4-3-2-1 kaarten meer vinden voor onder 2500 :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:11:21 #286
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98512745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Proletariaat het volgende:
De neuk, ik kan geen 4-3-2-1 kaarten meer vinden voor onder 2500 :')
Haha ik moet nog een paar 4-3-3 kaarten maar die zijn ook neukend duur. :')
pi_98512780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Haha ik moet nog een paar 4-3-3 kaarten maar die zijn ook neukend duur. :')
Ja inderdaad, ik ging juist 4-3-2-1 spelen omdat die wel betaalbaar waren maar nu zijn die ook fucking duur geworden ;(
pi_98513149
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:

[..]

ik kan vanaaf na 10en wel.

Gister was ik mijn vp ana het trainen. Toen schoot ik deze er in: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78982128 :D
Die zit er goed in.

We kregen gister 2 van zulke goals tegen :')
★★★
pi_98513367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Kamikazie het volgende:

Zolang er geen dode link omheen zit dan zit je sowieso goed. Als je bijvoorbeeld kijkt naar mijn LB en mijn RF: Allemaal donkergroene links, geen felgroen, maar toch 9 chem vanwege formatie en positie.

Moet alleen mijn CB nog een formatiekaart geven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98513675
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Die zit er goed in.

We kregen gister 2 van zulke goals tegen :')
Tering zeg, die zaten ook wel goed in de kruising hoor :P
pi_98513726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef laucas het volgende:

[..]

Tering zeg, die zaten ook wel goed in de kruising hoor :P
Was wel een mooie wedstrijd. Komen met vet goed spel op een 2-0 voorsprong. Maakt hij 2 vrije trappen ... 2-2.

Met een gelukje werd het 2-3 voor hun. Dus wij risico's nemen .. werd het 2-4 :(
★★★
pi_98513915
Er is een nieuw team of the year vanaf vanavond..rest of the wolrd (non-European) :o
First XI:
GK - Fabio 79>83
CB - Jamison Olave 71>74
CB - Dario Veron 74>81
CB - Lucky Lekgwathi 57>64
RB - Jean 72>79
CM - Koo Ja Cheol 764>72
CAM - Walter Montillo 78>83
CAM - Thomas Broich 70>74
CAM - David Ferreira 73>74
ST - Yoo Byung Soo - 68>74
ST - Chris Wondolowski 67>74

Subs
GK - Jesus Corona 75>80
CB - Luke DeVere 60>64
LB - Fabian Monzon - 63>64
RM -Angel Reyna - 72>80
LF - Mauricio Molina 73>74
CF - Sebastien Le Toux 72>74
ST - Humberto Suazo 77>82
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98513941
Here is the team of the week for June 22-29 and will be available at 6pm London Time.

I will update the link when it comes in. It may take awhile.

First XI:
GK - Rogerio Ceni 78>82
LB - Choi Chul Soon 65>73
CB - Sergio Rodriguez Garcia 71>74
RB - Tom Hoegli 70>74
LM - Austin da Luz 59>64
CM - Fabricio 73>79
CAM - Per Ciljan Skjelbred 75>80
RM - Alexandr Samedov 71>74
ST - Anthony Ujah 67>74
ST - Kleber - 78>82
ST - Thierry Henry 81>83

Subs
ST - Danny North 56>64
ST - Mathias Ranegie 64>72
CF - Joao Soares Da Mota Neto - 71>74
LW - Ki * Yeom - 67>74
RM - Rafael Cretaro 59>64
CB - Ragnar Sigurdsson 68>74
GK - Sean Johnson 64>72
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98513950
We begonnen uitstekend ja, maar na de 2-0 zakte het compleet in :P

M'n pro reageert aan de bal zo traag he, onmogelijk om fatsoenlijk te kappen wat me in FUT met gemak lukt en ook heel vaak effectief is.

@TIM: toch wel henry dus! Maar hij was al 83 IF? ...
pi_98514005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zolang er geen dode link omheen zit dan zit je sowieso goed. Als je bijvoorbeeld kijkt naar mijn LB en mijn RF: Allemaal donkergroene links, geen felgroen, maar toch 9 chem vanwege formatie en positie.
[ afbeelding ]

Moet alleen mijn CB nog een formatiekaart geven.
Heel erg bedankt alvast, maar nog een vraag. Stel naast jou LB staat iemand uit bijvoorbeeld frankrijk is dan dat ene linkje met je CM genoeg voor 9 chem of dat niet?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98514020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef laucas het volgende:
We begonnen uitstekend ja, maar na de 2-0 zakte het compleet in :P

M'n pro reageert aan de bal zo traag he, onmogelijk om fatsoenlijk te kappen wat me in FUT met gemak lukt en ook heel vaak effectief is.

@TIM: toch wel henry dus! Maar hij was al 83 IF? ...
Re-release vrees ik..Dan is je oude Henry niet veel meer waard ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98514068
Toch maar 12k voor betaald. In 41212 vond ik 'm wel heel erg duur dus maar in 5-3-2 gekocht :P
pi_98514198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Heel erg bedankt alvast, maar nog een vraag. Stel naast jou LB staat iemand uit bijvoorbeeld frankrijk is dan dat ene linkje met je CM genoeg voor 9 chem of dat niet?
Nee, dan valt hij terug naar 7 chem (net even gekeken). Als er 1 felgroene link bij zit dan blijft hij wel op 9.

Als ik hetzelfde bij mijn RF doe en dus in dit geval Drogba vervang door een Nederlander dan houdt mijn RF wel 9 chem valt me op. Hij heeft dan 1 dode link en 2 donkergroene.

Conclusie is dus (als het goed is): Een speler moet 2 lijnpunten hebben voor 9 chem. Een donkergroene lijn is 1 punt, felgroen is 2. Omdat de LB maar 2 mogelijke spelers heeft om mee te linken is het dus moeilijker om hem op 9chem te krijgen (of 1 felgroene, of 2 donkergroene nodig)

Dit zeg ik op basis van bevindingen van net, correct me if I'm wrong :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98514241
Oke dankje :) Zal nog is even gaan kijken hoe ik dat nu ga doen dan haha
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98514274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
Oke dankje :) Zal nog is even gaan kijken hoe ik dat nu ga doen dan haha
Met welke spelers ben je bezig precies, dan kan ik het evt nog wel checken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')