" alhier draait de game namelijk op 60 frames per seconde op een 1080p resolutie."quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:21 schreef Roces18 het volgende:
Hahah ik ben een consolegamer maar ik blijf lekker hier. Net alsof ik met hun opgescheept wil zitten. No thx
[..]
720p is ook al niet zo standaard op een console, althans de resolutie waarop de game daadwerkelijk gerenderd wordt is vaak lager dan 720p.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
" alhier draait de game namelijk op 60 frames per seconde op een 1080p resolutie."
Weten die mensen werkelijk niets van PC gaming? Het draait niet op 60 fps in 1080p, het kán draaien met 60 fps in 1080p, en zelfs in hogere resoluties ook. Hangt af van je PC.
Ikm snap hoe dan ook al die ophef niet over de consoles, natuurlijk draaien die op 720p en natuurlijk op 30 fps, dat is met zo'n beetje alle games zo! Mensen die boos worden omdat de PS3 versie er minder goed uitziet dan de PC-versie hebben echt hen hoofd in hun reet zitten.
Ik vind het maar irritantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
[PS3&X360] Battlefield 3: Wachten tot september!![]()
30 FPS voor battlefield 3 is voldoende, gameplay is veel trager dan bijvoorbeeld Call of Duty waarbij het vooral close-combat is en je dus zeker 60fps nodig moet hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
" alhier draait de game namelijk op 60 frames per seconde op een 1080p resolutie."
Weten die mensen werkelijk niets van PC gaming? Het draait niet op 60 fps in 1080p, het kán draaien met 60 fps in 1080p, en zelfs in hogere resoluties ook. Hangt af van je PC.
Ikm snap hoe dan ook al die ophef niet over de consoles, natuurlijk draaien die op 720p en natuurlijk op 30 fps, dat is met zo'n beetje alle games zo! Mensen die boos worden omdat de PS3 versie er minder goed uitziet dan de PC-versie hebben echt hen hoofd in hun reet zitten.
Volgens mij is 36 fps het maximale wat je oog kan waarnemen. Alles daarboven is dus zinloos, als ik het me goed kan herinneren...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef mash_ het volgende:
AL dat gezeur over fps. Zolang het maar 24 fps is is alles goedvanaf 24 heb je vloeiend beeld.
Nope, even een filmpje erover zoeken. Er was een duidelijk verschil tussen 30, 60 en 120.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is 36 fps het maximale wat je oog kan waarnemen. Alles daarboven is dus zinloos, als ik het me goed kan herinneren...
Volgens mij is dat toch echt 60 fps. Dat is de norm voor FPS games, 60 FPS. Ik kan geen eenduidige informatie vinden op teh interwebz. Iedereen lult maar wat volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is 36 fps het maximale wat je oog kan waarnemen. Alles daarboven is dus zinloos, als ik het me goed kan herinneren...
Nee, alleen met een grote hoop motion blurring wordt het dan soepel, bioscoopfilms zijn in mijn ogen nog steeds schokkerig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef mash_ het volgende:
Ik heb geen idee wat het maximale is etc. Weet alleen dat het vanaf 24fps je vloeiend beeld hebt.
Wordt alleen vloeiend met behulp van motion blur, kijk hier maar voor verschil tussen 15, 30 en 60 fps zonder enige vorm van motion blur (zoals spellen vroeger waren zeg maar)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef mash_ het volgende:
Een animatie word toch echt vloeiend met 24 fps hoor. niet voor niks worden dit soort dingen altijd in 24fps gerenderd.
ik zie amper verschil tussen die 30 en 60, die 30 is gewoon helemaal vloeiend hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wordt alleen vloeiend met behulp van motion blur, kijk hier maar voor verschil tussen 15, 30 en 60 fps zonder enige vorm van motion blur (zoals spellen vroeger waren zeg maar)
http://www.boallen.com/fps-compare.html
Verschil is mega zichtbaar hier op een 120hz scherm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wordt alleen vloeiend met behulp van motion blur, kijk hier maar voor verschil tussen 15, 30 en 60 fps zonder enige vorm van motion blur (zoals spellen vroeger waren zeg maar)
http://www.boallen.com/fps-compare.html
NOU DOE JIJ EENS EVEN NORMAAL GEKKE BOI! BFBC2 Is zeker wel baas hoor! Je moet gewoon de goede servers opzoeken of in een clan gaan zitten. BF2 had op het laatst ook alleen maar sniperbois die lekker gek deden. (op zoen gebouw kruipen en dan een claymore achter je neerplaatsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Jongens wat intereseert ons die console specs/fps/graphics nouEchte bazen weten dat je de battlefield series (dus niet derp troep zoals bad company, die hebben alleen battlefield in de titel voor de marketing) alleen op de pc moet spelen
Wat mij betreft ziet het er als stront uit en lopen ze door verlaten maps met 24 spelers (iedereen is 1337 sniper natuurlijk)
Voor films wil je circa 24/25 fps hebben. Daarboven wordt het lelijk. Games kan het menselijk ook met maximaal 58/59 fps waarnemen. Daarom is de cap 60.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOU DOE JIJ EENS EVEN NORMAAL GEKKE BOI! BFBC2 Is zeker wel baas hoor! Je moet gewoon de goede servers opzoeken of in een clan gaan zitten. BF2 had op het laatst ook alleen maar sniperbois die lekker gek deden. (op zoen gebouw kruipen en dan een claymore achter je neerplaatsen)
Ik vind het wel tof dat je gebouwen kan mollen. Er is niets vervelender dan een laffe sniper die telkens achter muurtjes verschuilt. Daarom moet je hit-and-run tactieken doen zoals ik. Men noemt mij niet voor niets "Guerilla Coño Ricko" in deze communities jullie weten.
nah, meer dat de meeste platte schermen maar 60/75 HZ doen, en als er geen V-sync aanstaat zie je dat dat soms botst (maar MET v-sync stiekem nog meer, oh ironie) waardoor je nog steeds af en toe het idee hebt dat het niet vloeiend verloopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Voor films wil je circa 24/25 fps hebben. Daarboven wordt het lelijk. Games kan het menselijk ook met maximaal 58/59 fps waarnemen. Daarom is de cap 60.
Alles daarboven is fijn, maar niet voor het oog waarneembaar. De enige reden waarom je meer FPS wilt hebben is omdat in sommige (oude) spellen je daardoor iets beter kan bewegen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |