Ja neutraliseren zou je ook punten moeten krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Scoring in de zin dat je voor neutraliseren geen zak krijgt en als je op 90% neergeschoten wordt dan heb je voor jan lul naast de vlag gezeten.
En stiekem vind ik het jammer dat er weer voor rush en tdm gekozen is, al heeft rush zijn charme nog
Mensen waren een paar jaar terug helemaal WW2-moe, en ik ben dat nog steeds behoorlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef obsama het volgende:
Ben ik de enigste die er van baalt dat het weer Modern Era is?
Dat klopt inderdaad. Maar met 2 Bad Company's,Modern Combat, een paar Call of Duty's en een Medal of Honor gaat het wel heel rap. Jammer dat al die ontwikkelaars als stelletje schapen achter elkaar aanlopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mensen waren een paar jaar terug helemaal WW2-moe, en ik ben dat nog steeds behoorlijk.
Je snapt me punt toch ?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Want dat doen ze nooit idd... Overigens was BF2 de eerste met een Modern Warfare setting.
Ik heb er geen moeite mee mits er gewoon aandacht is voor afwerking en gameplay.
Ga hier geen internet held uithangen....quote:Op maandag 11 juli 2011 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ten eerste: me puntMIJN! punt.
Ten tweede: je zeurt. Wil je WW2 shooters? speel oudere spellen. Fixed.
Ga hier geen noob uithangenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:08 schreef obsama het volgende:
[..]
Ga hier geen internet held uithangen....
'k koop 'm toch altijd in de winkel!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:04 schreef CantFazeMe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)niet-naar-steam.html
Dit ga je niet menen...
denk dat het meer op bc2 gaat lijken.. opzich wel handig systeem hoe het werkt, maar dan moet het wel goed werkenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou het leuke is dat je wellicht ook Origins moet hebben om BF3 te spelen. Retail of niet.. Althans EA kennende zou het mij niet verbazen.
Dat is dus maar de vraag. Als ze die streek flikken dan laat ik hem wel even links liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou het leuke is dat je wellicht ook Origins moet hebben om BF3 te spelen. Retail of niet.. Althans EA kennende zou het mij niet verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |