Edit: Oh snap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Rivalo het volgende:
DICE executive producer Patrick Back:
[..]
BFBC3?
Dit is slecht nieuws.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Rivalo het volgende:
DICE executive producer Patrick Back:
[..]
BFBC3?
Omdat dat het niet voelt als bf2. En Bf 2 was goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik snap het gezeur niet zo, BFBC2 is een fantastische game en het lijkt erop dat BF3 alleen maar beter wordt!
Wat is er zo kut aan BFBC2 dan dat jullie je zo zorgen maken en terug verlangen naar de dagen van BF2?
BFBC2 is ook goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat dat het niet voelt als bf2. En Bf 2 was goed.
Waarom wil je dan dat BF 3 op bc2 lijkt dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
BFBC2 is ook goed.
Heb dit echt nooit gesnapt, als je alleen maar wil dat het de oude game is dan speel je toch gewoon de oude game? No probs!
Zelfde is gebeurd met Tribes, iedereen was helemaal verslaafd aan Tribes 2 en groot gelijk want topgame, toen kwam Tribes Vengeance uit, die was iets anders maar speelt nog steeds heerlijk en iedereen BOOOO HIIIISSS HET IS NIET HETZELFDE BOYCOTT!!!!
quote:One final question for you, Lars: Battlefield 3 obviously has the broadest scope yet in the series. How are you balancing that with catering for the hardcore Battlefield 2 fans?
-- I take on the task humbly. I have the utmost respect for our Battlefield 2 fans, and I know that any feature I scrutinize in the game can be one of their darlings I’m messing with.Most of all, I’m excited we are finally returning to the core Battlefield series after a six year wait. I was Lead Designer on Battlefield 2 back then, and with Battlefield 3 I think we have the ability and the tools to create something truly amazing.
Van mij moet het ook helemaal geen BFBC2 worden, wat mij betreft maken ze er weer net iets anders van, iets halverwege BFBC2 en BF2, prima! Zolang de game maar goed in elkaar steekt!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom wil je dan dat BF 3 op bc2 lijkt dan.
Ik vind dat de ontwikkeling van bf2 naar bc2 geen goede is. Dus ik hoop dat ze iets meer teruggaan naar bf2.
Amen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Van mij moet het ook helemaal geen BFBC2 worden, wat mij betreft maken ze er weer net iets anders van, iets halverwege BFBC2 en BF2, prima! Zolang de game maar goed in elkaar steekt!
quote:
Most likely, iig grotere en spannender maps.quote:
Nu ik een jaar BC2 heb gespeeld moet ik weer helemaal wennen aan de technische beperkingen van TTV release van BF2 als ik die game speel. Ergens tussen BC2 en BF2 in vind ik wel lekker denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef Captainp00face het volgende:
Lachen dat MW3 een MW2 kloon wordt, huilen als BF3 geen BF2 kloon wordt.
Ja oké maar bij EA zeggen ze nog wel meer. De beste man praat hier over het "naar de core" terug gaan van de BF series, en in een interview later staat er een statement dat BC2 in de goeie richting zat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Mday het volgende:
Wat spanks zegt. besides, ontwerper heeft echt gezegd BF3 te zullen maken. Dat BC2 veel erop lijkt kun je niet omheen, en ik vermoed dat er wat invloeden overhevelen. maar dat hoeft niet per definitie een slecht ding te zijn.
beetje vaag dit maar misschien dat het helpt in de geruststelling
[..]
Goed, maar dan moet je me even uitleggen wat er nu zó slecht is aan BC2. Dat het niet de allerbeste allertijden is, okay, maar zo bar en boos kan het toch niet zijn?quote:
scoring heb ik nooit een probleem gevonden, spawnbug is idd kut, zoombug heb ik pas onlangs last van maar de compacte maps vind ik idd ontzettend irritant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Enige wat er aan BC2 schort is de scoring, wat bugs zoals zoombug, spawnbug (1 selecteren en de ander spawnen, WTF) en wat andere schoonheidsfoutjes, naast de maps die veel compacter ontworpen zijn dan de BF games van hiervoor.
Wat een onzin, die kaart hoort nog bij de beste bij het betaalbare segment.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Idd valt me mee, maar met een 6850 ga je hem echt niet hoog kunnen spelen..
40 fps zuigt, want dips.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat een onzin, die kaart hoort nog bij de beste bij het betaalbare segment.
Of ben jij er zo'n eentje die 40 FPS vind zuigen?
Zelf met een single 6970 ga je hem waarschijnlijk niet op ultra kunnen spelen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat een onzin, die kaart hoort nog bij de beste bij het betaalbare segment.
Of ben jij er zo'n eentje die 40 FPS vind zuigen?
Ik heb persoonlijk geen probleem met 'klonen' zolang logische vooruitgang als betere graphics, betere matchmaking, dat soort spul er in zit, en er voldoende tijd tussen de releases zit. Op een gegeven moment sterft een online game gewoon uit als het ware, dan heb je zo'n rerelease nodig om weer spelers te lokken. Dat is wat anders dan de zoveelste COD of FIFA, waar je elk jaar weer mag dokken als je mee wilt blijven gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef Captainp00face het volgende:
Lachen dat MW3 een MW2 kloon wordt, huilen als BF3 geen BF2 kloon wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |