Foto's zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Probability het volgende:
Wie wilde er foto's zijn van mijn huisje?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week een gele kaart omdat mijn kliko niet met de wielen naar de straat stond
Hij stond buitenspelquote:
Hiihihhiihhihihiiquote:
Wel als je daarmee opzettelijk hinder veroorzaakt bij de vuilcontainerleeggooimeneer!quote:
Ohquote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel als je daarmee opzettelijk hinder veroorzaakt bij de vuilcontainerleeggooimeneer!
Haha ja ik verwissel altijd woorden, heel vervelendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto's zijn?.
En als je zien bedoelt ben ik wel benieuwd ja!
Lawyered!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel als je daarmee opzettelijk hinder veroorzaakt bij de vuilcontainerleeggooimeneer!
Omcirkel:quote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Perruche het volgende:
Snap hem niet. Woensdag Iens diner dagen. Wil vriendje bellen om ook vrijdag te gaan maar durf hem niet te bellen want hij is weer weg met dan andere meisje
Wat Tink & sigme zeggenquote:
Ik!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Probability het volgende:
Ik ook!quote:
b en cquote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omcirkel:
omdat je je vriendje wil bellen om ook vrijdag te gaan
omdat je hem niet durft te bellen
omdat hij weer weg gaat met dat andere meisje
En ik ook!quote:
Ik!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Probability het volgende:
Dit dit dit!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het went dus niet?
Pief! Zien! Zien!
'n Rooie als je nog iets mispeuterd (deksel sluit niet, kliko meer dan 75 kilo erin, of nogmaals met de wielen de verkeerde kant op). En dan komen ze hem nooooooooit meer leegmaken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer krijg je dan een rooie kaart, Syrena? En mag je dan twee weken je kliko niet meer bij de weg zetten?.
Ik denk dat Perruche denkt dat vriendje dan denkt dat Perruche belt omdat hij met een ander meisje op stap is, terwijl Perruche eigenlijk om een heel andere reden belt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel apart dat je je eigen vriendje niet durft te bellen. Als jullie nu nog maar een paar weken bij elkaar waren...
Oh eenquote:
Nais!quote:
Nee, maar volgend jaar welquote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh eentuintje
met een serre.
Met twee slaapkamers? Ik zie twee bedden op de foto's. Ben je serieus op zoek?
Netjes!quote:
Het ging toch over Perruche en niet over prob? *Terugleest*quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Prob denkt dat vriendje dan denkt dat Prob belt omdat hij met een ander meisje op stap is, terwijl Prob eigenlijk om een heel andere reden belt.
nivea!
Oh ja! Waar Prob staat bedoelde ik Perr, stop!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ging toch over Perruche en niet over prob? *Terugleest*
Dat klinkt echt heel erg viesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga morgen broccolisoep met makreel en amandelen maken. Nummer 1, 2, en 3 van de lijst!
Klinkt nog steeds viesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, man!![]()
http://www.kokenmetkarin.nl/voor/broccolisoep.html
Lussiknieeeeequote:
Zo heel, heel rijk hoeft hij gelukkig niet te zijn. Twee werkende mensen en tadaaaaaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
dit lijkt mij wel wat http://www.funda.nl/koop/(...)warsstraat-51/fotos/nu alleen nog even een rijke man vinden die het voor me kopen wil
quote:
valt mee he, ik vind het echt een snoezig huisjequote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo heel, heel rijk hoeft hij gelukkig niet te zijn. Twee werkende mensen en tadaaaaa
Kan ik op zich begrijpenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou het niet snel maken als ik het recept tegen zou komen. Nouja, eigenlijk niet eens 'niet snel', gewoon 'niet'.
Echt leuk iddquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
valt mee he, ik vind het echt een snoezig huisjeik bedoelde ook meer dat ik het in mijn eentje niet zou kunnen betalen voorlopig
Ja, balen is dat. Maar Funda afstruinen is wel leukquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
valt mee he, ik vind het echt een snoezig huisjeik bedoelde ook meer dat ik het in mijn eentje niet zou kunnen betalen voorlopig
Bij de tweede poging al!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Probability het volgende:
Zo ik hoop dat iedereen eindelijk de foto's heeft kunnen zien!
Oh, ik hou echt van soepquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik eet dan liever het stronkje geloof ik. Ben niet zo van warm vloeibaar voedsel.
Knap zeg! Maar vond je hele reis al knap zo kort ernaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sporten overleefd!Het was wel weer zwaar en even wennen, èn ik werd door een aantal mensen voor gek verklaard dat ik nu alweer ging sporten, maar het was leuk en tof!
Denk wel dat ik even een schema ga regelen daar om weer helemaal zo snel mogelijk zo fit mogelijk te worden.![]()
Ik wil trouwens ook foto's zien van het huisje van Billy!
Huisje dat Puff postte is ook leuk!Ik wil ook een ander huis!!!!
Heb je ook weer hardgelopen? Goed zeg!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sporten overleefd!Het was wel weer zwaar en even wennen, èn ik werd door een aantal mensen voor gek verklaard dat ik nu alweer ging sporten, maar het was leuk en tof!
Denk wel dat ik even een schema ga regelen daar om weer helemaal zo snel mogelijk zo fit mogelijk te worden.![]()
Ik wil trouwens ook foto's zien van het huisje van Billy!
Huisje dat Puff postte is ook leuk!Ik wil ook een ander huis!!!!
sorry sorry sorry sorry...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager ! Muts!!
Voor het eerst op vakantieveiling (door jou) en nu 1 misgelopen. Nou moet ik een uur wachten.. Willut
Puff ook hoor! Klik maar eens op dequote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Eh Blurred postte een huisje, niet Puff. Wat zijn jullie vergeetachtig vandaag!
psst. puff postte ook een huisje. spuit elfquote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Eh Blurred postte een huisje, niet Puff. Wat zijn jullie vergeetachtig vandaag!
Nee, dat nog niet! Springen voelt nog een beetje raar aan bij mijn linkervoet, dus ik denk dat ik maar gewoon eerst voor een kick ass spieren en conditie terug programma ga en dan daarna als een idioot ga beginnen met hardlopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je ook weer hardgelopen? Goed zeg!!
Zo'n schema wil ik ook (volgen), ondanks dat ik geen over-een-hekje-struikel-ongeval heb gehad
Oh, ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krijg je die promotieplek Mini?Wat tof!
En ik zou Vik even porren. Of Sigme. Of DaD. Of iemand anders die ik nu vergeet.
Of het in het Groningentopic vragen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
screw you _aurum_
Nu willen Mr.Mo en ik allebei zo'n reader
In K&Wquote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag laatst nog een topic van iemand anders die in groningen wat zocht. Daarin werden de voors en tegens van de verschillende wijken besproken. Ik vind Selwerd, Paddepoel of Vinkhuizen voor de hand liggen als je op Zernike gaat werken
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet! Springen voelt nog een beetje raar aan bij mijn linkervoet, dus ik denk dat ik maar gewoon eerst voor een kick ass spieren en conditie terug programma ga en dan daarna als een idioot ga beginnen met hardlopen.
Ik vrees dat het een behoorlijke uitdaging wordt om op 9 oktober een halve marathon te lopen, maar lopen zal ik 'm!
maar we doen het toch niet! Na het vouwen van een papiertje in het formaat van het schermquote:
Ik was nogal een sporadische lezer in de VS.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, ja!Weet ik al een tijdje hoor, maar toen was jij natuurlijk op reis.
Als ik echt iets op het oog heb vraag ik inderdaad wel even advies aan de Slankies uit Groningen!
Een vriendin van me die er gewoond heeft noemde van de week ook een goede wijk, maar ik ben de naam vergeten.Toch nog eens vragen.
Hehehhee, ik wil gewoon heel erg graag de Royal Parks Half Marathon lopen. En aangezien dat een lotingsgebeuren is en ik samen met een vriendin loop, is uitstellen niet echt een opie.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een beetje van jouw wilskracht?
Dat!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Perruche denkt dat vriendje dan denkt dat Perruche belt omdat hij met een ander meisje op stap is, terwijl Perruche eigenlijk om een heel andere reden belt.
nivea!
Herstel![]()
In Groningen? Blijft hij in Stadt?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, wil je iets helemaal voor jezelf, of is een studentenkamer eerst ook ok? De Baard heeft vandaag een tweede bezichtiging bij een huisje gehad en gaat waarschijnlijk een bod doen. Dan gaat 'ie dus uit z'n kamer.
Woonticket middeninkomensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook een betaalbaar huurappartementje in Amsterdam. in een leuke buurt. Iemand ideeën?
Ik vraag me af of ze koppels selecteren op potentiele relatieproblemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het Blok? hoe was de auditie?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze koppels selecteren op potentiele relatieproblemen.
Ja, grappig! Ze zoeken volgens mij wel naar stellen die knallen (hoogoplopende discussies etc), en dat doen wij niet zo. We zijn een behoorlijk relaxed stel (zonder relatieproblemenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het Blok? hoe was de auditie?
Zo'n stel zit er wel altijd tussen als contragewichtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, grappig! Ze zoeken volgens mij wel naar stellen die knallen (hoogoplopende discussies etc), en dat doen wij niet zo. We zijn een behoorlijk relaxed stel (zonder relatieproblemen), dus misschien iets te saai voor tv. Ik hoor morgen meer!
Ooh, ik krijg er warm, fluffy feelings vanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar jullie zijn wel een mooi steldus jullie gaan vast door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal, boel frustiNu maar even douchen...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee helaasquote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef loveli het volgende:
Oh, en lekker laten flippen next time.
Filmpje?
Ik weet niet zo goed of ik wel weer huisgenoten wil, daar was ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, wil je iets helemaal voor jezelf, of is een studentenkamer eerst ook ok? De Baard heeft vandaag een tweede bezichtiging bij een huisje gehad en gaat waarschijnlijk een bod doen. Dan gaat 'ie dus uit z'n kamer.
Klinkt als iemand met wie niet te praten valt.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
Plan de campagne: negeren en als ze zich idioot blijft gedragen misschien nog eens redelijk aanspreken en anders klacht indienen ofzo. M'n Zumba, wat doe je![]()
ik heb een beetje hetzelfde probleem (albeit in een andere stadquote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik wel weer huisgenoten wil, daar was ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.
En een vakje erom héquote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijtje meenemen en je naam op die plek schrijven.
haha en dan een hele grote cirkel eromheen met insertnaamdommetroela-free zonequote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beste oplossing tot nu toequote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat idee begin ik nu ook te krijgen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb een beetje hetzelfde probleem (albeit in een andere stad) ik ben onderhand wel klaar met studentenhuizen/woningen en ik wil gewoon een leuk appartementje oid, maar ik ben bang dat ik mijn eisen toch wat bij zal moeten gaan stellen als ik 1 september uberhaubt iets wil hebben
Oh jeetje Prob, wat zegt hij er zelf over?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Probability het volgende:
Oh ik ben een beetje boos. Ik vind het oprecht héél lief dat mijn boyfriend mij heeft helpen verhuizen.
Maar ik heb hem uitdrukkelijk verboden om mijn dure messenset voor iets anders te gebruiken dan voor het snijden van eten, op hout.
Ik kom er net achter dat hij twee messen heeft gebruikt om het laminaat er uit te slopen en deze zijn nu stuk
Er zijn ook heel dingen beschadigd omdat alles maar in dozen gesmeten moest worden etc. Een lamp die kapot gaat, oké. Kasten die beschadigd zijn: minder oké.
Anyways, op de één of andere manier is een doos oid kwijt geraakt met de helft van m'n make-up er in, dat vond ik al redelijk zuur, maar goed ik koop alles wel opnieuw of zo, dat is maar geld.
Maar die messen heb ik van mijn ouders voor kerst gekregen en ik ben er echt een goed misselijk van eigenlijk.
Ik kan hem wel wurgen nu. Echt.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Mini. het volgende:
Dat is ook vervelend Prob, echt zonde van die messen.
Messen zijn van Sabatier Lion, zijn wel los verkrijgbaar ja..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeetje Prob, wat zegt hij er zelf over?
En die messen, welk merk/los verkrijgebaar?
En kasten die beschadigd zijnkan daar echt niet tegen.
Noop, op sommige momenten moet je even de leiding nemen en dingen laten doen zoals jij het wilt.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef Probability het volgende:
Maar goed ik zal mij wel weer aanstellen of zo.
Klinkt herkenbaarquote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Messen zijn van Sabatier Lion, zijn wel los verkrijgbaar ja..
Ik vond het echt heel vervelend gaan, hij kwam langs, heel lief: ja we gaan nu dozen halen en alles in dozen gooien etc. Terwijl ik liever zorgvuldig alles in pak..
'Ja op jouw manier zijn we over een jaar nog bezig'
En ik heb dan geen zin in ruzie maar ondertussen baal ik wel echt heel erg. En ja ik weet dat hij mee heeft geholpen, maar ik heb liever dat het wat langer duurt en dat mijn spullen heel blijven.
Hij kwam dit weekend langs terwijl ik het laatste aan het verhuizen was, ik was bezig het laatste te schilderen, hij wil helpen, prima. Ik kan verven zonder vies te worden en dat hou ik graag zo. Echt het eerste moment zit ik al onder de verf door klungeligheid. Dan kan ik echt uit mijn vel schieten aangezien het keer 100.000 is dat ik zeg dat ik graag schoon blijf tijdens het verven/klussen/etc. Als je netjes werkt hoef je daarna ook veel minder op te ruimen en blijven je spullen tenminste heel.. Maar goed ik zal mij wel weer aanstellen of zo.
Dat monde hier uit in heel de tijd commanderen en zowat bonjequote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, op sommige momenten moet je even de leiding nemen en dingen laten doen zoals jij het wilt.
Dienstmededeling: ben lichtjes aangeschoten. Heel lichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |