Als ie zelfstandig zonder elastiekje maar goed genoeg loopt toch. Of ga je hem inzetten als marathon kip.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij loopt wel beter dan eerst hoorMaar niet zo goed als de nieuwtjes zeg maar
![]()
En ik ben allang aan hem gehecht natuurlijk
Maar hij (zij! Hopelijk) loopt nog niet goed zonder stiekjes, das juist het puntquote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als ie zelfstandig zonder elastiekje maar goed genoeg loopt toch. Of ga je hem inzetten als marathon kip.
Mensen die niet helemaal goed lopen spoel je toch ook niet door het toiletquote:Op zondag 26 juni 2011 01:08 schreef Sofi het volgende:
[..]
Maar hij (zij! Hopelijk) loopt nog niet goed zonder stiekjes, das juist het punt
Wat zou jij doen met een kip die niet kan lopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mensen die niet helemaal goed lopen spoel je toch ook niet door het toilet
Wij hebben een keer een kruiper (een parkiet die opeens al zijn veren verliest) gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat zou jij doen met een kip die niet kan lopen.
als ie echt niet goed kan lopen betwijfel ik het. ben geen expert natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een kruiper (een parkiet die opeens al zijn veren verliest) gehad.
Dat was een testikel op pootjes die dus niet kon vliegen, maar hij heeft nog 5 jaar best een leuk leventje in de parkietenboom gehad.
Met veel vallen en opstaan
Als we hem weer (boos) bij de dierenwinkel ingeleverd hadden zouden ze 'em denk ik door de plee gespoeld hebben.
Ik heb overigens geen ervaring met gehandicapte kippen, maar volgens mij moet zo'n beest toch best nog een paar jaar leuk kunnen leven?
/ignorant
Ik weet het ook niet hoor, maar de vleugels kunnen toch ook een beetje helpen om van A (slaapplaats) naar B (voederbak) te bewegen?quote:Op zondag 26 juni 2011 03:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ie echt niet goed kan lopen betwijfel ik het. ben geen expert natuurlijk.
Geen idee, ik las wel een stuk over een haantje dat het ook had maar dat bleef hangen aan alles met zijn elastiek...quote:Op zondag 26 juni 2011 10:03 schreef Greys het volgende:
Denk dat het ook uitmaakt of Peuk een beetje kreupelig loopt, of elke keer gewoon in een spagaat valt zonder stiekie. Want dan moet ze de rest van haar leven met een elastiek, geen idee of dat een beetje houdbaar is eigenlijk, misschien went ze er wel aan?
Heb ik misschien wel bij mn ouders liggen, maar ik ben bang dat ze die draadjes lospikken en opeten!quote:
ik zou het eens met wol proberen zoals eerder gepost. elastiek geeft constant trek, waar wol dat alleen doet als zijn pootjes te ver doorslaan. het zou wel eens een andere uitwerking kunnen hebben. en het wordt blijkbaar al gebruikt, wat de kans op succes groter maakt imo.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
Tsssssssssssss, Peuk heeft (al dan niet met hulp van Shaggie, Saffie, Strootje en Spliff) haar spalkje verwijderd
Ze loopt wel, maar een beetje hinkelend/strompelend... Ze sleept niet met een poot ofzoIk laat het nu even "spalkloos" en straks dus met pijpenragers aan de gang
Ja, maar dat elastiek wordt ook vaak gebruikt alquote:Op zondag 26 juni 2011 12:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou het eens met wol proberen zoals eerder gepost. elastiek geeft constant trek, waar wol dat alleen doet als zijn pootjes te ver doorslaan. het zou wel eens een andere uitwerking kunnen hebben. en het wordt blijkbaar al gebruikt, wat de kans op succes groter maakt imo.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat elastiek wordt ook vaak gebruikt alEn ik ben bang dat wol in haar pootjes gaat snijden
gewoon dikke woldraad gaat heus niet snijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat elastiek wordt ook vaak gebruikt alEn ik ben bang dat wol in haar pootjes gaat snijden
Ik zal het proberen, misschien in combinatie met pijpenragers (die om haar voet weer naar binnen te draaienquote:Op zondag 26 juni 2011 12:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
gewoon dikke woldraad gaat heus niet snijden.
Hoop dat ut werktquote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, misschien in combinatie met pijpenragers (die om haar voet weer naar binnen te draaien)
Ja, maar dat is volgens mij voor nestblijvende vogelsquote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoop dat ut werktOp die site staan trouwens nog wat tips ook iets met vitamines aan ut kieken geven.
omdat al zijn broertjes en zusjes niet zijn uitgekomen lijkt een vitamineprobleem me wel een waarschijnlijke?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij voor nestblijvende vogelsMaar proberen kan geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |