Ja, misschien, maar ik heb bij kippenkuikens die tip nog niet gezien dus ik ga niet zomaar extra vitamines gevenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat al zijn broertjes en zusjes niet zijn uitgekomen lijkt een vitamineprobleem me wel een waarschijnlijke?
Volgens moj zou voor dit prob vit d gebruikt moeten worden wat ik las. Het kippenforum zullen ze het wel weten.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef sigme het volgende:
Vitamine-B gebrek kan zowel niet-uitkomende eieren als pootafwijkingen veroorzaken. Bij de boerenbond / Welkoop / ACM kan je een pot biergist (voor duiven) kopen voor 5 euro.
Karnemelk waren mijn kuikens niet tuk op.
Ja, het wordt gewoon een houtje-touwtje-kipquote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
Oh met het touwtje zie je amper dat ie gek loopt meer inderdaad
Ja, dat hoorde ik ook netquote:Wat ben je lekker door het eerste filmpje heen aan het kwekken
Nooitquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Die gaat nog ff niet in de soep zo te zien
Ook niet als het een haantjespeuk is? Wat doe je er dan mee?quote:
Dan knip ik kam, lellen en staart eraf en doe ik alsof het een hen isquote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook niet als het een haantjespeuk is? Wat doe je er dan mee?
Peuk krijgt gewoon aangepaste schoenen, nou jij bent heel handig dus dat komt goedquote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik weet niet meer zo goed hoe het nou gaatZe hinkt nog steeds me zijstap, komt overal gewoon goed bij maar het blijft strompelend
Biergist gehaald en voer (want die krengen vreten me arm!) en meteen advies gevraagd aan de dierenwinkelmeneer. Na de optie opeten (
) noemde hij de mogelijkheid om na wol idd spalken van ijzerdraad te proberen of een soort van schoentjes (
) van karton maken en de voetjes daarop tapen en die aan elkaar binden zodat meteen de scheefstand opgelost kan worden
Dusssssssssssss ik ga zo maar even karton zoeken
Ben ik het helmaal mee eensquote:Op maandag 27 juni 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Therapeut Tombo.![]()
![]()
Wat van belang is (denk ik) is dat je nagaat in hoeverre hij mobiel blijft als hij groter wordt. Die rode katten bij DTH vinden hun zwabber helemaal niet erg (want ze weten niet beter en krijgen extra aandacht), het kitten met zwemmerspootjes wat ik laatst had moest ik laten inslapen omdat hij er nooit goed op zou kunnen lopen.
![]()
Als Peukie mobiel blijft met een zijstapje, dan wordt het evengoed een gelukkige Peuk denk ik, lekker hapjes eten en scharrelen met de vriendinnen. Maar als Peuk van de poot zou raken, dan is het een ander verhaal.![]()
En zolang het nog een klein Peukie is, stug blijven doorrevalideren. Je doet het goed!![]()
Als je ooit een carrièreswitch wil maken zou ik denken aan prothese- en orthesemaker.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik blijf het gewoon aankijken hoe het gaat, of ze nog blij is (dat kan ik merken, want ik merk hoe ONBLIJ ze is als ik haar pak)
Net even haar maat genomen () en ze was haar wolletje alweer kwijt, dat gaat echt niet dus
Volgende stap
quote:
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Wat lijm eronder en je hebt een 3D poëzieplaatje.
Ik laat haar even een dagje wennen, morgenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Twinky het volgende:
wahahaha ik wil een filmpje van peuk met schoentjeskan me het moeilijk voorstellen maar moet hilarisch zijn!
Maar dan kun je jezelf niet verwijten dat je je best niet hebt gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, dit even aanzien, als het voor mn vakantie niet goed is gaat ze in mn vakantie toch weer met stiekies (dat is nog wel te doen voor 12 dagen dan hoeft mn moeder er niet aan te kloten en als het dan niet over is dan kijk ik wel hoe ze loopt met niks.
En anders is het jammer helaas
Tape zit heel los en om de schoentjes dus het zit eerder te onstrakquote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kun je jezelf niet verwijten dat je je best niet hebt gedaan.![]()
Wel regelmatig controleren of de tape niet te strak om de teentjes zit he.![]()
Hopelijk schopt ze de schoentjes dan niet uit, verwend kind dat ze is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tape zit heel los en om de schoentjes dus het zit eerder te onstrak
Tja dan is het meteen weer elastiekquote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk schopt ze de schoentjes dan niet uit, verwend kind dat ze is.
Vast wel, alles wat goed voor je is is irritantquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahaahahha die schoenenIs dat niet irritant?
Dood is irritanter denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahaahahha die schoenenIs dat niet irritant?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik laat haar even een dagje wennen, morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |