Daar denk ik nog maar niet over naquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat nou als Peuk een haantje blijkt te zijn, willen ze hem dan ook niet?
Pasen all over againquote:
Ik had via marktplaats zó een paar gezelschapskuikens voor mijn eenzame kuikentje gevonden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar denk ik nog maar niet over na
Ik kan niet eens kuikens vinden voor erbij!![]()
Ja, dat lazen we al iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had via marktplaats zó een paar gezelschapskuikens voor mijn eenzame kuikentje gevonden.
Goed ontwikkelde maar niet uitgekomen kuikens kan liggen aan weinig vitamine B bij de kippen.
Gezellig voor Peuk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Vandaag 2 advertenties op marktplaats met kuikens waarvan 1 echt best dichtbij!
Vriendinnen voor Peuk!
En dan hopelijk een zijdehoentje erbij
Gesexte kuikentjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Vandaag 2 advertenties op marktplaats met kuikens waarvan 1 echt best dichtbij!
Vriendinnen voor Peuk!
En dan hopelijk een zijdehoentje erbij
Een deel is gesext en een deel niet, wat haan wordt mag terugquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Gesexte kuikentjes?
En mag het zijdehoen dan de broedmachine vervangen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een gesext kuiken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het is niet lastig hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke![]()
Ik snap dat nooit zo met eieren en bevruchten enzo.
Ik ben altijd blij dat als ik een eitje tik, er gewoon zooi uitkomt en geen dood kuiken
Wordt er dan nu nog weer verder gebroed met de broedmachine dan? Ik dacht ook aan een zijdehoenkuiken, en dan om die volgend jaar in te zetten als broedstoofje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een deel is gesext en een deel niet, wat haan wordt mag terugEn ik bedoelde eigenlijk een zijdehoenkuiken, maar ze hebben ook broedende kippen dus wie weet
Nee, de broedmachine is terug naar de kennissen van wie hij isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef sigme het volgende:
En een bebroed onbevrucht ei is een stuk smeriger!
[..]
Wordt er dan nu nog weer verder gebroed met de broedmachine dan? Ik dacht ook aan een zijdehoenkuiken, en dan om die volgend jaar in te zetten als broedstoofje.
Oh, nou: een zijdehoen wordt broeds. Gegarandeerd. Zelfs zonder eieren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de broedmachine is terug naar de kennissen van wie hij isEn misschien dat we weer eens gaan laten broeden als een van de kippen broeds wordt, maar niet meer machinaal
Ik vind een zijdehoen gewoon cool
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, nou: een zijdehoen wordt broeds. Gegarandeerd. Zelfs zonder eieren.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:08 schreef sigme het volgende:
Als je er zo een neemt kan je ze wel makkelijk terugvinden als ze ergens in een hoekje verstopt zitten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |