Tamelijk aan de oppervlakte, en het lijkt op een of andere manier vast te zitten aan mijn bijbal.quote:
ditquote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef Bill_E het volgende:
niet gewoon een verstopte talgklier ? en hoezo zit het vast?
In de zin van : 'het is er niet afgevallen"?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef Bill_E het volgende:
niet gewoon een verstopte talgklier ? en hoezo zit het vast?
Ik heb niet het idee dat het veel groter is geworden, maar van 1 mm naar 2 zou misschien wel kunnen. Zo'n groei is procentueel wel veel, maar dit verschil is natuurlijk moeilijk te voelen over een periode van 5 jaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef Messina het volgende:
Je zegt dat je al vijf jaar "weet" dat het er zit, of begrijp ik je verkeerd?
Teelbalkanker is een van de snelst groeiende kankers die er is, geloof ik. Is het bultje in de afgelopen vijf jaar groter geworden?
Een symptoom dat vaak voorkomt bij teelbalkanker is het opzwellen (en weer slinken) van de balzak. Last van?
Wat het natuurlijk ook prima kan zijn. Een balzak is crazy like that.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het veel groter is geworden, maar van 1 mm naar 2 zou misschien wel kunnen. Zo'n groei is procentueel wel veel, maar dit verschil is natuurlijk moeilijk te voelen over een periode van 5 jaar.
Dat symptoom herken ik wel een beetje. Als ik in bad lig voelt het soms alsof mijn balzak in grootte veranderd. Ik dacht altijd dat dat gewoon door de warmte kwam. Ook zou het best kunnen dat het op het ene moment allemaal wat strakker zit dan op een ander moment, maar ook dit heb ik altijd met temperatuurverschillen geassocieerd.
Veel succes. Houd rekening met het ergste, maar als het er al jaren zit en er nooit last van hebt gehad en pas bij het Google-en dacht "oh nee", dan is het vast minder erg. Ik had namelijk ook gehoord dat teelbalkanker één van de snelst groeiende soorten kanker is en volgens mij kan het maanden duren tussen leven en dood [zonder behandeling] (maar dat weet ik niet zeker).quote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef Micson het volgende:
Bedankt voor het advies allemaal ! Ik stop inderdaad maar met googlen, want daar word je niet vrolijk van..
Ik laat donderdag nog wat weten
Heb je hier een bron voor? Dan zou ik alweer een hoop meer gerust zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef QBay het volgende:
Teelbalkanker zit toch OP de bal en niet AAN de bal vast zoals de TS beschrijft?
Nouja, ik probeer eigenlijk juist niet rekening te houden met het ergste, want dat maak je jezelf ook een beetje gek. Ik wil morgen gewoon ontspannen een biertje gaan drinken in de kroeg, zonder die molensteen om mijn nekquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
Veel succes. Houd rekening met het ergste, maar als het er al jaren zit en er nooit last van hebt gehad en pas bij het Google-en dacht "oh nee", dan is het vast minder erg. Ik had namelijk ook gehoord dat teelbalkanker één van de snelst groeiende soorten kanker is en volgens mij kan het maanden duren tussen leven en dood [zonder behandeling] (maar dat weet ik niet zeker).
En, hoe is het afgelopen? Niks om zorgen over te maken, hoop ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef Micson het volgende:
Bedankt voor het advies allemaal ! Ik stop inderdaad maar met googlen, want daar word je niet vrolijk van..
Ik laat donderdag nog wat weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |