quote:Neuk jij alleen hoeren ofzo?
Op maandag 24 juni 2002 20:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind niet persé en doe het eigenlijk ook hoogst zelden, wat vinden jullie daarvan? Zoen jij je vriend(in) meer dan op de wang tijdens de sex?
quote:ROFLMAO
Op maandag 24 juni 2002 20:32 schreef -IDivinity- het volgende:
Neuk jij alleen hoeren ofzo?
quote:Idd, waarom denk je dat hoeren niet willen zoenen (gezien op Tv, dus kom niet met de opmerking.......ervaring??)
Op maandag 24 juni 2002 20:33 schreef qntal het volgende:
Tuurlijk hoort dat erbij...kan me geen sex zonder voorstellen...behalve dan sex dat me geld kost
quote:Flauw en bovendien onzin. Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
Op maandag 24 juni 2002 20:32 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Maar ook bij andere vriendinnen had ik er meestal niet echt zin an... alleen af en toe op de lip, maar niet smerig constant tongen en al helemaal niet als ze rookt..
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk
quote:hahaha leuk grapje
Op maandag 24 juni 2002 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Flauw en bovendien onzin. Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
Maar ook bij andere vriendinnen had ik er meestal niet echt zin an... alleen af en toe op de lip, maar niet smerig constant tongen en al helemaal niet als ze rookt..
quote:Je mag best inhoudelijk reageren hoor,
Op maandag 24 juni 2002 20:41 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
hahaha leuk grapje
Was het maar vast woensdag...
quote:mmm.. rare gedachtegang, althans, dat vind ik. Ik vind intimiteit van alle tijden, niet alleen voor na het huwelijk. En de intimiteit tijdens de sex wordt juist zo vergroot door het zoenen, het maakt het allemaal net ff iets mooier, intiemer, warmer.
Flauw en bovendien onzin. Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
Wat is er nu mooier om na tijd nog wat na te knuffelen en zoenen?
quote:Idd, goede sex is meer dan alleen lompweg pompen, besides daar komt het meisje bijna toch nooit van klaar dus voor haar lust heeft het zoiezo geen zin. Maar goed dat is mijn mening en als jij er een andere op na houdt, is dat ok
Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Heerlijk hoor, tongen tijdens het vrijen :)en over elkaars lichaam likken/kussen...Was het maar vast woensdag...
Ien questione: doen jullie ook niet aan orale sex (pijpen, beffen) voor het huwelijk?
quote:Vind het een beetje een vreemd principe van je.. wel neuken, maar niet zoenen. Dan zit er toch geen liefde in de sex
Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je mag best inhoudelijk reageren hoor,
het is gewoon een serieus issue. jij doet dit dus niet? Ik voel dit gewoon zo, echt zoenen vind ik niet dat je met iedereen moet doen.
quote:Goed gezegd
Op maandag 24 juni 2002 20:54 schreef motown het volgende:
NATUURLIJK HOORT DAT BIJ DE SEX, ONROMANTISCHE TROL!
quote:Volgens mij deed hij je geen voorstel hoor
Op maandag 24 juni 2002 20:59 schreef -Wepeel2- het volgende:
Sex ZONDER zoenen? Nee dank je...
quote:
Op maandag 24 juni 2002 21:03 schreef Mokke het volgende:[..]
Volgens mij deed hij je geen voorstel hoor
quote:Pardon?
Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Heerlijk hoor, tongen tijdens het vrijen :)en over elkaars lichaam likken/kussen...Was het maar vast woensdag...
hehe nee.. maar sex zonder zoenen vind ik geen echte sex.. maarja.. ieder zijn mening
quote:You know what I mean
Op maandag 24 juni 2002 21:43 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Pardon?
hehe nee.. maar sex zonder zoenen vind ik geen echte sex.. maarja.. ieder zijn mening
Als het een heel leuk meisje is dan gaat het vooral om de intimiteit en het knuffelen. Eigenlijk maakt het me dan weinig uit WAT er precies gebeurt, als het maar fijn en intiem is.
Alleen neuken en niet zoenen, daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Volgens mij is dat net alsof je naar de hoeren gaat ofzo.
quote:Weinig passie bij jou en je vriendin dan..zoenen is juist dat wat de rest van de machine echt goed in werking stelt...en werkt dus lubricatie bevorderend..
Wat een kille bedoeling..neuken en niet zoenen...
dat is iets wat je bij de hoeren vindt.
quote:Hou jij het nog maar even bij een kusje op de wang, meid...
Op maandag 24 juni 2002 20:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind dat zoenen er gewoon bij hoort, dat is lekker gezellig
quote:ik zoen met iedereen...
Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je mag best inhoudelijk reageren hoor,
het is gewoon een serieus issue. jij doet dit dus niet? Ik voel dit gewoon zo, echt zoenen vind ik niet dat je met iedereen moet doen.
quote:Juist heerlijk een potje tongen!!
Als je het niet wilt, houdt het op.Ieder heeft zijn voorkeuren natuurlijk.
En beffen doe je dat wel??
Kom op zeg.
quote:Wat weet jij nou van mij af?
Op maandag 24 juni 2002 22:22 schreef Reintje het volgende:[..]
Hou jij het nog maar even bij een kusje op de wang, meid...
quote:Hoort dit niet thuis in het onzin forum?
Op maandag 24 juni 2002 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
quote:'Harde plasser'
Op dinsdag 25 juni 2002 11:44 schreef Kwaruteru het volgende:
Als je een vaste vriendin hebt, en je bent dan aan het zoenen, en dat doe je een beetje op een sensuele manier, kan dat echt wel een 'harde plasser' gehalte hebben..
Maar het is zeker waar wat je zegt.
Zoenen roels
quote:Geniaal
Op maandag 24 juni 2002 20:32 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
quote:Op afstand bestuurbaar
Op dinsdag 25 juni 2002 17:29 schreef N.o.F.i het volgende:
Tssss... sex zonder zoenen!Da's net zoals autorijden zonder stuur...
zoenen hoort na het huwelijk en het hele neukgebeuren kan dan wel??? uhhhhhmzzz....don't get the point here?
ennuh sex hoeft niet alleen uit lust voor te komen, heeft ook heel erg veel met liefde te maken in sommige gevallen...als je iemand oppikt in de kroeg misschien niet, maar sex met je vriend of vriendin vind ik toch iets wat je doet met liefde en tuurlijk daar komt ook lust bij kijken...
maja ik vind zoenen er echt helemaal bijhoren, maar is mijn mening!
quote:ik vind het idioot zelfs
Op dinsdag 25 juni 2002 23:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus jullie vinden het raar dat ik de vrouw waarmee ik volgende maand trouw nog nooit gezoend heb..
quote:Mijn god man! het eerste waar ik aan dacht was 'waarom bloodhoundfromhell nemen?' je klinkt meer als een 'KittenFromTheChurchOfTrueChristians'
quote:Ja, 'k kan me uberhaubt niet voorstellen iets te hebben met iemand die ik niet gezoent heb, al mijn relaties zijn met een tongzoen begonnen. (of dat is het punt dat je allebei heel zeker weet dat je goed zit)
Dus jullie vinden het raar dat ik de vrouw waarmee ik volgende maand trouw nog nooit gezoend heb..
En sex zonder te zoenen? 'k zou niet weten hoe te beginnen.
Sex is het ontdekken van elkaars lichaam, zeker in een langdurige relatie dus daar horen aanrakingen, kusjes en dus ook zoenen zeker bij.
quote:well duhuh
quote:
quote:Ja dat vinden wij raar. Verklaar je nader?!
quote:Dat vinden wij inderdaad raar ja.
quote:jA!!
Maar bij zoenen hoort niet vanzelfsprekend sex
Hoe kan je in hemelsnaam de vrouw waar je mee gaat trouwen nog nooit hebben gezoent?
Jullie kwamen elkaar tegen en begonnen meteen te neuken ofzo? En het zoenen bewaren jullie voor na het huwelijk?
Als het andersom was geweest, dan had ik het nog kunnen snappen, maar dit...?????????
ik vind het juist leuk als hij op die manier zijn genegenheid toont. Ik vind de sex zelf (puur de daad) daarvoor minder geschikt.
quote:Daarvoor heb je toch een kussen?
Op maandag 24 juni 2002 20:54 schreef Vampier het volgende:
Zoenen onderdruk ook de geluiden van je partner
/ontopic:
Zoenen is sex.. Echt wel dus
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:59 schreef -Wepeel2- het volgende:
Sex ZONDER zoenen? Nee dank je...
jij: gefeliciteerd
Jarige: krijg ik geen drie zoenen?
Jij: nee, sorry alleen als we zouden trouwen, maar neuken is geen probleem hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door BDisOKE op 02-07-2002 01:50]
quote:Ik bedoel natuurlijk niet DAT zoenen.
Op maandag 01 juli 2002 23:25 schreef BDisOKE het volgende:
Wat doe je als je iemand feliciteerd dan?jij: gefeliciteerd
Jarige: krijg ik geen drie zoenen?
Jij: nee, sorry alleen als we zouden trouwen, maar neuken is geen probleem hoor!![]()
Gewoon intiem zoenen op de mond. Zij wil dat bewaren voor na het huwlijk en ik respecteer dat. Ik begrijp het ook wel, zoenen is iets intiems tenslotte, dat je alleen met de ware doet.
Dat zou ik knap vinden, maar ik zou het niet kunnen/willen.
quote:Hoezo niet kunnen? Ik heb ook geen sex voor het huwelijk, maar ik ben dan ook niet van plan te trouwen
Op dinsdag 02 juli 2002 06:29 schreef GizartFRL het volgende:
Mag ik er stiekum ook vanuit gaan dat jullie ook geen sex hebben voor he thuwelijk?Dat zou ik knap vinden, maar ik zou het niet kunnen/willen.
quote:Ik zei al, wel sex, maar niet zoenen.
Op dinsdag 02 juli 2002 06:29 schreef GizartFRL het volgende:
Mag ik er stiekum ook vanuit gaan dat jullie ook geen sex hebben voor he thuwelijk?Dat zou ik knap vinden, maar ik zou het niet kunnen/willen.
Zoenen hoort bij sex vind ik, het kan het geheel nog lekkerder maken dan het al is. Een geile tongzoen, een zoen in haar nek, allemaal om het nog leuker en lekkerder te maken.. Yummie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |