quote:Neuk jij alleen hoeren ofzo?
Op maandag 24 juni 2002 20:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind niet persé en doe het eigenlijk ook hoogst zelden, wat vinden jullie daarvan? Zoen jij je vriend(in) meer dan op de wang tijdens de sex?
quote:ROFLMAO
Op maandag 24 juni 2002 20:32 schreef -IDivinity- het volgende:
Neuk jij alleen hoeren ofzo?
quote:Idd, waarom denk je dat hoeren niet willen zoenen (gezien op Tv, dus kom niet met de opmerking.......ervaring??)
Op maandag 24 juni 2002 20:33 schreef qntal het volgende:
Tuurlijk hoort dat erbij...kan me geen sex zonder voorstellen...behalve dan sex dat me geld kost
quote:Flauw en bovendien onzin. Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
Op maandag 24 juni 2002 20:32 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Neuk jij alleen hoeren ofzo?
Maar ook bij andere vriendinnen had ik er meestal niet echt zin an... alleen af en toe op de lip, maar niet smerig constant tongen en al helemaal niet als ze rookt..
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk
quote:hahaha leuk grapje
Op maandag 24 juni 2002 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Flauw en bovendien onzin. Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
Maar ook bij andere vriendinnen had ik er meestal niet echt zin an... alleen af en toe op de lip, maar niet smerig constant tongen en al helemaal niet als ze rookt..
quote:Je mag best inhoudelijk reageren hoor,
Op maandag 24 juni 2002 20:41 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
hahaha leuk grapje
Was het maar vast woensdag...
quote:mmm.. rare gedachtegang, althans, dat vind ik. Ik vind intimiteit van alle tijden, niet alleen voor na het huwelijk. En de intimiteit tijdens de sex wordt juist zo vergroot door het zoenen, het maakt het allemaal net ff iets mooier, intiemer, warmer.
Op maandag 24 juni 2002 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Flauw en bovendien onzin. Zoenen is meer iets voor na het huwlijk vinden we beiden eigenlijk, na het huwlijk ben je pas één en dus moet eigenlijk pas echt intiem worden dan.
Wat is er nu mooier om na tijd nog wat na te knuffelen en zoenen?
quote:Idd, goede sex is meer dan alleen lompweg pompen, besides daar komt het meisje bijna toch nooit van klaar dus voor haar lust heeft het zoiezo geen zin. Maar goed dat is mijn mening en als jij er een andere op na houdt, is dat ok
Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Heerlijk hoor, tongen tijdens het vrijen :)en over elkaars lichaam likken/kussen...Was het maar vast woensdag...
Ien questione: doen jullie ook niet aan orale sex (pijpen, beffen) voor het huwelijk?
quote:Vind het een beetje een vreemd principe van je.. wel neuken, maar niet zoenen. Dan zit er toch geen liefde in de sex
Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je mag best inhoudelijk reageren hoor,
het is gewoon een serieus issue. jij doet dit dus niet? Ik voel dit gewoon zo, echt zoenen vind ik niet dat je met iedereen moet doen.
quote:Goed gezegd
Op maandag 24 juni 2002 20:54 schreef motown het volgende:
NATUURLIJK HOORT DAT BIJ DE SEX, ONROMANTISCHE TROL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |