Ik pak binnenkort een keer de 4uur van de ring als het weer wat slechter is. Ideaal voor die regenachtige weekenden samen met een vriend van mequote:Op donderdag 29 september 2011 12:36 schreef Sant. het volgende:
Er komt vanzelf weer een moment dat ik weer zwaar aan de GT5 ga..
Ik zag hem in metal kleur bij de Gran Turismo dealership, hij verscheen volgens mij na level 30. Je kan daar even kijken. Die TVR lak is wel bruut idd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Hoe bemachtig ik dat ding eigenlijk met de optie om hem zelf te kleuren ? Ben wel benieuwd hoe hij er uitziet in chrome lookOf zo'n TVR cameleon lak.
Cool, maar vind het een dikke schijtwagen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef Dutchguy het volgende:
Gratis X2010 in Vettel kleur.
Om aan te tonen dat Kazuniro Yamauchi een Sebastiaan Vettel fan is heeft hij het volgende, via Twitter, laten weten. Als op 9 oktober 2011 Sebastiaan Vettel voor de tweede keer op rij F1 Gran Prix Wereld kampioen wordt, welke verreden wordt op het circuit van Suzuka, dan krijgt iedereen die binnen een week inlogt in GT5 de X2010 in Vettel versie gratis.
Nog geen level 35 of de Vettel Challenge op brons, nu is je kans om dus een X2010 te bemachtigen.
http://www.gthq.nl/nl/home/nieuws/616-gratis-x2010-vettel-kleur
Nice!
Heb hem nog niet geprobeerd, ik ben meer van de tourwagens en Le Mans-wagens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Cool, maar vind het een dikke schijtwagen.
Dusver bevestigd wat er in de Spec II update komt. Beetje olie op het vuur gooien, nu Forza 4 eraan zit te komenquote:Lets see:
1. Simplified interior view added to all standard cars.
2. User control of the weather change feature.
3. Added a setting sheet feature allowing you to save multiple car settings...
4. Spec 2.0 Opening movie
5. Improved UI response and usability
6. Replay front forward/rewind
Netjes, nou nog benieuwd waar de dlc uit bestaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dusver bevestigd wat er in de Spec II update komt. Beetje olie op het vuur gooien, nu Forza 4 eraan zit te komen
Kaz twittert er op losquote:1. Simplified interior view added to all standard cars.
2. User control of the weather change feature.
3. Added a setting sheet feature allowing you to save multiple car settings...
4. Spec 2.0 Opening movie
5. Improved UI (user interface) response and usability
6. Replay front forward/rewind
7. Mid-race save feature for endurance races.
8. Expanded online lounge features (Narrowing down car types, shuffle races)...
9. Expansion of the B-Spec remote race you can play from GT.com (a graph display now shows changes in race rankings.)
10. Expanded Photo travel features / You can now take photo’s of cars together with your avatar..
11. Added a “NASCAR Pit Scene” stage to Photo Travel
12. Added eleven 2011 model NASCAR cars...
13. Added the Nissan GT-R N24 Shulze Motor Sport,
14. Improved physics and AI...
15. Support for the Logitec G25/G27 Steering wheel.
Tussen 9 en 15 oktober.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef Sant. het volgende:
"7. Mid-race save feature for endurance races. "
KIJK! en daarom ga ik weer GT spelen!! heerlijk!!
Wanneer komt deze update???
Wat smerig. Precies in de release window van Forza 4.......quote:
Sja commercie he. Maar volgens mij kwam Forza 3 ook met een carpack precies tijdens GT5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wat smerig. Precies in de release window van Forza 4.......
Oh well, het is voor mij te laat. Ik heb veel lol gehad met GT5 maar het is klaar. Dit soort dingen hadden er al vanaf dag 1 in moeten zitten. Helemaal de simpele dingen als spoelen tijdens een replay, save feature en simpele interieurs.....
Klopt, maar die ontbraken niet. Dat waren extra's. Het gros van de features in deze update hadden nooit mogen ontbreken in een volledig spel. Vooral het saven en doorspoelen vind ik bullshit om pas na een jaar mee aan te komen. Dit hadden ze in de 1e update al moeten doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sja commercie he. Maar volgens mij kwam Forza 3 ook met een carpack precies tijdens GT5.
Het waren extra's maar extra's die wel precies rond GT5 uitkwamen. Nu krijgen ze een plaagstootje terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Klopt, maar die ontbraken niet. Dat waren extra's. Het gros van de features in deze update hadden nooit mogen ontbreken in een volledig spel. Vooral het saven en doorspoelen vind ik bullshit om pas na een jaar mee aan te komen. Dit hadden ze in de 1e update al moeten doen.
Dat snap ik, maar het is allemaal te laat. Komop, 1 jaar na dato pas met de dingen komen waar de community om vraagt.......Ik weet het niet. Hierdoor vraag ik me af wat die gasten allemaal gedaan hebben in de tijd tussen GT4 en 5. Echt niet alleen 200+ auto's modelleren e.d.........quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het waren extra's maar extra's die wel precies rond GT5 uitkwamen. Nu krijgen ze een plaagstootje terug.![]()
Ben het met je eens dat GT5 perfect spel is en dat er nog veel te verbeteren was, maar er zijn steeds kleine updates geweest. Dat ze nu het AI en de handling aanpassen (die ik al perfect vond) maakt mij toch erg enthousiast.
Hij is nog steeds bezig trouwens.
En daar moeten euro's voor neergelegd worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Er komt een Car, Track en Gear pack als DLC.
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
En daar moeten euro's voor neergelegd worden?
Op de bovenste na vind ik het er goed uit zien voor standard cars maar ik speel toch altijd voor het grootste snelheidsgevoel met de laagste viewpoint, ook met premium cars.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interieurs van standaardauto's...
Dan toch maar Forza 4
Apricot Hill zou gaaf zijn idd. Ik zou echt Seattle ook willen. Ben ook benieuwd hoeveel tracks er in die track pack komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef Meike26 het volgende:
Kaz houdt niet van betaalde DLC, dus veel zal het niet zijn. Ik verwacht ¤ 5 tot 8 euro per pack. En dan zal er ook wel een pack komen met alle packs samen en dan een voordeeltje van 4 euro, voor ¤ 19,99 bijvoorbeeld. Ik heb het er eerlijk gezegd wel voor over...
Of het word alleen het Course-pack... met hopelijk Twin Ring Motegi en Apricot Hill ! Spa Francorchamps zal een bonus zijn. Ga ik gelijk met de Gillet Vertigo op pad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |