OBDII in je carPC inbouwen is ook heel tof.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef Paladijn het volgende:
kabel? knopjes?
bluetooth obd ftw
zoiets voor de Saab bijvoorbeeld
Meer dan er hier ooit zullen staan denk ik.quote:
Vrij weinigquote:
Paard boeit me niet, wel wat er op zit. Maar kan weinig zien. Beetje jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
een halve kilometer achteruit rijden over een slingerweg in dit ding was niet grappig![]()
[ afbeelding ]
Een paar kilometer vooruit in deze was dat welMaar dat was niet achter het stuur, maar op de bijrijdersstoel
![]()
[ afbeelding ]
En voor Paladijn nog een paard op de foto gezet
Erg tof jaquote:
dat meisje is elf, creepquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Paard boeit me niet, wel wat er op zit. Maar kan weinig zien. Beetje jammer.
Volgende keer beter je best doen!
Ja, kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daarbij: mensen die vragen of een atmosferische 1.6 8v van 15 jaar oud kan worden gechipt
Ja hoe gaaf is dat. Toen was SAAB nog echt SAAB.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef Duvel het volgende:
Overigens: SAAB 900 Turbo's met APC kunnen worden gechiptuned met een andere APC-box. Dan hebben we het over wagens van 25 tot 30 jaar oud.
Ja, vroeger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hoe gaaf is dat. Toen was SAAB nog echt SAAB.
Lada en chiptunen in 1 zinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
Mijn Lada stationwagon was gechiptuned :-)
dat is kut, 90 + 3 pilsjes wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
Kutje, net aangehouden. Door donker oranje gereden![]()
Heb heel die kutzak niet gezien, stond ergens in de bosjes denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |