Sterker nog:quote:
En er was nog een kopspijkers team (Doen dit jaar weer mee?!), die hadden een matzwarte 9000.quote:Hallo,
Wij doen ook mee aan de Carbagerun, en ik was een beetje aan het surfen op de site,
En kwam jullie site tegen.
Nu zag ik echter dat bij jullie post van 21 april jullie ervoor gekozen hadden om als thema Spyker: Le mans te kiezen.
Nu zijn wij al ingeschreven onder deze naam: Spyker le mans, met inschrijfnummer 7741
En is onze auto een Saab 9000 uit 1991 en is ook al oranje met zilver gespoten.
Misschien waren jullie hiervan nog niet op de hoogte (wij hebben natuurlijk ook niet zo’n mooie site als jullie).
Ik denk ik mail jullie toch even, dan zijn jullie op de hoogte, mochten jullie namelijk de auto lekker apart willen hebben,
Dan is er nog iemand die hetzelfde heeft.
Ik hoor het wel…
Groeten en succes met de saab
Jij vindt het gewoon een toffe gelegenheid om je grote vriend te bashen, lambalquote:
Grote vriend? Waar heb je het over?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon een toffe gelegenheid om je grote vriend te bashen, lambal
Dat is dan wel weer sympathiekquote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sterker nog:
[..]
En er was nog een kopspijkers team (Doen dit jaar weer mee?!), die hadden een matzwarte 9000.
Mwahquote:
Wij doen ook mee met een Saab-thema: alle activiteiten stakenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mwah
Wij hadden zoiets van prima, dan doen wij het beter
Ik zag ook al een ander spyker team in de lijst staan, dus ben benieuwd of er weer een andere oranje saab meerijdt
LOLquote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij doen ook mee met een Saab-thema: alle activiteiten staken
Waarom zou ik daar foto's van moeten hebben?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Wel jammer dat dat ook inhoudt dat de fabriek niet toegankelijk is
Had jij nog ergens foto's van de saabfabriek? Ik kan er online niet zoveel vinden, afgezien van wat mensen die hun auto voor de hoofdingang neergezet hebben.
En lukt ze dat? Want het reglement was er bijzonder strikt over, over doorverkopen/overschrijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Paladijn het volgende:
Er zijn trouwens naast jullie ook al drie andere teams die niet meedoen en hun deelname te koop aanbieden... erg jammer
Bij jou zou ik dat wel verwachtenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar foto's van moeten hebben?
[..]
En lukt ze dat? Want het reglement was er bijzonder strikt over, over doorverkopen/overschrijven.
Verder vind ik het niet zo vreemd met die absurd vroege inschrijving.
hij mag wel ergens tegen kunnen, heb je zijn posthistorie gezien?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ja nokken met bashen aub, nergens voor nodig
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef Dingest het volgende:
Zo'n liefhebber van het merk ben ik nou ook weer nietIk hoef er niet met alle geweld naar toe in ieder geval.
Je weet precies waar ik het over heb schurkjequote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Grote vriend? Waar heb je het over?
Ik vind het leuk om franse rotzooi af te zeiken.
I know, maar hij probeert dat in PTA weer goed te maken; hij probeert best veel mensen te helpen, en heeft er nog redelijk wat kaas van gegeten ook. Maar da's ook een beetje de reden dat ik niks met die TR deed; zodra hij een beetje tegengas krijgt begint ie op dat knoppie te rammen, moet ie maar tegen kunnen. Maar bashen is weer meteen het andere uiterste hequote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
hij mag wel ergens tegen kunnen, heb je zijn posthistorie gezien?
95% is baggeren in ONZ
ja bij ieder probleem roepen, dat ze naar de Officiele merkdealer moeten gaan, kan ik ook wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet precies waar ik het over heb schurkje
[..]
I know, maar hij probeert dat in PTA weer goed te maken; hij probeert best veel mensen te helpen, en heeft er nog redelijk wat kaas van gegeten ook. Maar da's ook een beetje de reden dat ik niks met die TR deed; zodra hij een beetje tegengas krijgt begint ie op dat knoppie te rammen, moet ie maar tegen kunnen. Maar bashen is weer meteen het andere uiterste he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |