E-romancequote:
sssstttquote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt! De eer gaat naar Koekjestrommel1!
[..]
Jordy en Etsu..
Wees blij dat je daar niet voor hoeft te leren.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Ezell het volgende:
O ja, morgenochtend heb ik een herprofilering. Nogmaals een Duits examen maken.
Duitsquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Ezell het volgende:
O ja, morgenochtend heb ik een herprofilering. Nogmaals een Duits examen maken.
Ik moet nog wel even een examen oefenen én vroeg uit bed. Ik kwam na het inschrijven er pas achter dat het geen effect zal hebben op in welke lotingsklasse ik kom. Ik ben dom.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wees blij dat je daar niet voor hoeft te leren.
Dan hoef je toch niet op komen te dagen? Of wil je wel een hoger cijfer?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een examen oefenen én vroeg uit bed. Ik kwam na het inschrijven er pas achter dat het geen effect zal hebben op in welke lotingsklasse ik kom. Ik ben dom.
Hé bah, ik zal voor je duimenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een examen oefenen én vroeg uit bed. Ik kwam na het inschrijven er pas achter dat het geen effect zal hebben op in welke lotingsklasse ik kom. Ik ben dom.
Gaat Keauning ook herkansen?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé bah, ik zal voor je duimen
EN VOOR JOU OOK ETSU
EN VOOR KEAUNING
Ik wil ook een hoger cijfer. Alleen heb ik echt geen motivatie om nu nog te gaan leren. Gvd, Ik heb net een tafel in elkaar gezet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet op komen te dagen? Of wil je wel een hoger cijfer?
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé bah, ik zal voor je duimen
EN VOOR JOU OOK ETSU
EN VOOR KEAUNING
Een tafel van de IKEA.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoger cijfer. Alleen heb ik echt geen motivatie om nu nog te gaan leren. Gvd, Ik heb net een tafel in elkaar gezet.
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |