Awh...quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb oogpijn en hoofdpijn van alles.
Ik wou dat het donderdag was.
Tja ouders he.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Zeggen m'n ouders net : Waarom ga jij ook niet naar school dan om je examens na te kijken? Kun je kijken wat je fout deed.___!! /care wat ik fout deed, want ik ben geslaagd.
Wat stelde je vorige eigenlijk voor?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zijn de vakken waar ik het beste in ben.
[..]
Hallo Kikkertje. Touwtjespringen met een giraffe is cool, daarom.
Ik KAN niet eens soggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh...Nog eventjes volhouden en dan heb jij ook vakantie. Niet te veel soggen hoor, anders gaan we het in de SC de hele tijd over Vietnam hebben.
vietnamquote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh...Nog eventjes volhouden en dan heb jij ook vakantie. Niet te veel soggen hoor, anders gaan we het in de SC de hele tijd over Vietnam hebben.
Vietnam =quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vent met een sigaret.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat stelde je vorige eigenlijk voor?
Wauw, vier dagen. R.I.P. Etsu... Ik dacht dat het drie dagen was.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik KAN niet eens soggen.4 dagen fulltime geschiedenis bezig zijn.
Woensdagochtend om 9 uur meteen examen
Respect.! Dat is meer dan je voor de andere vakken geleerd hebt bij elkaar?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik KAN niet eens soggen.4 dagen fulltime geschiedenis bezig zijn.
Woensdagochtend om 9 uur meteen examen
Jeweet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Respect.! Dat is meer dan je voor de andere vakken geleerd hebt bij elkaar?
Nja, veel feitekennis = goed cijfer.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Maar toch ben ik ergens bang dat ik woensdag weer keihard ga falen hoor.
Je haalt makkelijk alles door elkaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, veel feitekennis = goed cijfer.
Yup en beetje geluk met de bronnen en je haalt zo een goed cijfer.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, veel feitekennis = goed cijfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |