Dankjewel.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé bah, ik zal voor je duimen
EN VOOR JOU OOK ETSU
EN VOOR KEAUNING
Daar reed ik gisteren langs, politie en ambulance en alles.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, goed van mij he
Heb je geluk dat je niet in Delft woont
Daar was gisteren een bommelding bij de IKEA, kon je 5 uur wachten![]()
En er was niks....quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar reed ik gisteren langs, politie en ambulance en alles.
Uhu. Gelukkig staat er in Haarlem ook een IKEA.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, goed van mij he
Heb je geluk dat je niet in Delft woont
Daar was gisteren een bommelding bij de IKEA, kon je 5 uur wachten![]()
Ik heb een vijf gehaald voor het Duits CSE.quote:
Beter dan mijn cijfers voor de talen in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Gelukkig staat er in Haarlem ook een IKEA.
[..]
Ik heb een vijf gehaald voor het Duits CSE.
Voor Engels is het ook best wel makkelijk na te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Flitskikker het volgende:
NE 5,2
EN 5,0
LA 5,2
Ik had die cijfers trouwens precies goed gegokt
Iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, ik lees nu dat hij is overleden na een auto-ongeluk. Zo onverwacht.
Er wordt nu gezegd dat het een grap is..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, ik lees nu dat hij is overleden na een auto-ongeluk. Zo onverwacht.
Wat een bosmongool danquote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er wordt nu gezegd dat het een grap is..
[ afbeelding ]
Sommige vakken hebben heel weinig verschil qua inhoud (geschiedenis/aardrijkskunde/m&o/de talen), maar aan sommige vakken moet je echt wel aandacht aan besteden (wiskunde/economie). Maar het is opzich te doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Ezell het volgende:
Etsu, wat vind jij van de overstap van havo naar vwo?
Dat zou echt een k*tgrap zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er wordt nu gezegd dat het een grap is..
[ afbeelding ]
Ik zit eraan te denken... Mijn plan B moet voor mijzelf duidelijk zijn, anders ga ik me ontzettend k*t voelen als ik niet word ingeloot.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommige vakken hebben heel weinig verschil qua inhoud (geschiedenis/aardrijkskunde/m&o/de talen), maar aan sommige vakken moet je echt wel aandacht aan besteden (wiskunde/economie). Maar het is opzich te doen.
Wil je 't gaan doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |