hoezo?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
Het is maar goed dat 'lieve' in de TT erbij staat.
Hij kan halfgevuld zijn aangezien je niet compleet de inhoud daarvan ziet.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij kan halfgevuld zijn aangezien je niet compleet de inhoud daarvan ziet.
Sharrquote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
Zo, het wordt de HTC Desire. En dat poesje. Over vier weken.
Met geen 1000 paarden.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die radio heeft ook alweer een nieuwe naam gekregen zo te zien, beter dan X-Gaydio iig, maar mij krijgen ze toch niet terug daar
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo piraten.
Ik las iets over sharr's lieve poesje? Graag pics.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo piraten.
Ik las iets over sharr's lieve poesje? Graag pics.
quote:
Zo in de lucht houden en dan SIMBAAAAA roepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
Foto's gevonden
[ afbeelding ]
^Die wordt het
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo in de lucht houden en dan SIMBAAAAA roepen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
Foto's gevonden
[ afbeelding ]
^Die wordt het
[ afbeelding ]
lekkr hoowrr lekkr brokolli met aardappeleh en volges mij saucijs of het was worst maar weet nie zeker ;$;$;XDquote:
hoe kon ik jou nou vergetenquote:
Op zoek naar een lekkere milfquote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wanhopige vrouwtjes van middelbare leeftijd hosselen.
.Dat van vriespop ziet er toch lekkerder uit, al zal dit ook heerlijk smaken, het is volgens mij wel gigantisch vetquote:
Gewoon een keertje proberen, is echt hemelsquote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef dralion13 het volgende:
kapsalon heb ik nou nog nooit gehad
Ik vind lamacum met kebab veel te lekker
Doner Kebabquote:Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gewoon een keertje proberen, is echt hemels
Ik zie de meerwaarde van de patat niet boven een broodje of een lamacum eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gewoon een keertje proberen, is echt hemels
Ok dat kanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van de patat niet boven een broodje of een lamacum eigenlijk
Het begint al, Fok! faillietquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:)
Die is liev.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
Ik heb geen kleintjeeeeee.
[ afbeelding ]
gr van mijn poes
Dit ziet eruit als een poesje waar Doerak bang voor zal zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
Ik heb geen kleintjeeeeee.
[ afbeelding ]
gr van mijn poes
Doerak is een mietjequote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een poesje waar Doerak bang voor zal zijn
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doerak is een mietje
Ik had ook zo'n poes vroegerdie is 20 geworden ofzoiets, liep altijd achter me aan als ik buiten ging spelen vroeger toen ik nog klein en lief en onschuldig was
Wat gemeen van Henkiequote:
Hij is toch ook raarquote:
En wie ben jij?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Whuuttt.. mijn enige en laatste bijdrage aan deze thread voor vandaag:
''IK GA SLAPUHHH.. om er morgen vervolgens weer om 6 uur uit te moeten..''.. schijtklasgenoten die allemaal wel lekker vakantie hebben (en nee, ik ben niet gezakt).
Schatje, take it easy. Zo haal je het nooit, je moet slapen. Brains need to restquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment precies_! 20 uur wakker, slaapgebrek door fucking stress
Jawel weet ik ook wel, maar ik raak maar niet moe. Dan lig ik alleen maar te draaien en en te draaien en wakker liggen dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Schatje, take it easy. Zo haal je het nooit, je moet slapen. Brains need to rest
Stress is kut ja, maar ga denken aan wat je wil gaan doen graag. Vakantie ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel weet ik ook wel, maar ik raak maar niet moe. Dan lig ik alleen maar te draaien en en te draaien en wakker liggen dus
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Stress is kut ja, maar ga denken aan wat je wil gaan doen graag. Vakantie ofzoVal je vanzelf wel in slaap.
Dat is ook kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik word trouwens met misselijkheid wakker, vanwege de stress
Dit dus, kusjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Daarna een weldiende vakantie voor iedereen
En nu slapen!
Wie meeten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:55 schreef Oceanview het volgende:
Ik wou vandaag gaan meeten en zag gister 20 graden en zon
Ik ga ook gewoon, alleen gisteren zeiden ze van het wordt 20 graden en zon.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon, alleen gisteren zeiden ze van het wordt 20 graden en zon.
Wilde eerst gaan slapen omdat ik moe was, toen niet moe meer. Uiteindelijk toch in slaap gevallen, wakker geworden om half 6 denk ik, toen uit bed om te pissen.. klaarwakker en Bloem moest om half 8 op, dus toen ook weer wakker en ik denk vanaf 8 uur tot 11 uur nog even geslapen.quote:
Ik dacht ik ga vroeg slapen om ritme terug te brengen dus ik om 12 uur slapen word ik om 5 uur klaarwakker wakker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wilde eerst gaan slapen omdat ik moe was, toen niet moe meer. Uiteindelijk toch in slaap gevallen, wakker geworden om half 6 denk ik, toen uit bed om te pissen.. klaarwakker en Bloem moest om half 8 op, dus toen ook weer wakker en ik denk vanaf 8 uur tot 11 uur nog even geslapen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:06 schreef Oceanview het volgende:
Je kleine broertje van 9 maanden die je uitknop indrukt van de pc
Aan je UI te zien nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die goed geslapen heeft?
haha je zei kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik slaap altijd goed, alleen het wakker worden is kut.
Oh, dat is nog best fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wilde eerst gaan slapen omdat ik moe was, toen niet moe meer. Uiteindelijk toch in slaap gevallen, wakker geworden om half 6 denk ik, toen uit bed om te pissen.. klaarwakker en Bloem moest om half 8 op, dus toen ook weer wakker en ik denk vanaf 8 uur tot 11 uur nog even geslapen.
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is nog best fijnmaar wat een ruknacht zeg
tot nu toe is er nog niks goeds aanquote:
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
En Bloempje lag helemaal in coma en had niks door
Dat is idd niet leuk werken danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:33 schreef gianni61 het volgende:
2 dagen per week moet ik samenwerken met een oudere collega. die samenwerking loopt de laatste tijd steeds moeizamer.
word af en toe gek van die vent
wat haat jij mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Beatles het volgende:
Als je het niet weet dan ga je weer, simple as that
okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:43 schreef Beatles het volgende:
Ik haat je niet ik attendeer het je alleen maar
hoi okequote:
neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:44 schreef Beatles het volgende:
En jij bent hier de grootste hater, wieber maar op
daarvoor ben ik hier helemaal niet, ik ging gewoon even kijken hoe gezellig het hier was, maar ik word gelijk weggejaagdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef Beatles het volgende:
Als je hier bent om te zuigen en trollen kun je beter weg blijven
omdat jijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
daarvoor ben ik hier helemaal niet, ik ging gewoon even kijken hoe gezellig het hier was, maar ik word gelijk weggejaagd
oh dus iedereen tegen wie ik nooit aardig heb gedaan haat mij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Beatles het volgende:
[..]
je hebt nooit aardig gedaan tegen mij. Vandaar
das eigenlijk wel een logisch gevolg..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
oh dus iedereen tegen wie ik nooit aardig heb gedaan haat mij?
Hallo madam!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
Fuck yeah, een tentamen ging echt heel goed! Andere minder
Heyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
Fuck yeah, een tentamen ging echt heel goed! Andere minder
Dankje, dit maakt mij zeer gelukkig. En ik moet er nog 1 nu... En dan nog eventuele herkansingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
1 Gaga pony voor Bloempje haar prestaties.
jij jaagt hier toch altijd de mensen weg?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij jaagt hier toch altijd de mensen weg?
nou, waar heb je ze allemaal naartoe gepest dan? haal er eens een paar terug!quote:
Nah, de piraatjes heb ik niet weggepest. Alleen die wannabe's die opeens hier komen posten en die ik niet lief vindquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, waar heb je ze allemaal naartoe gepest dan? haal er eens een paar terug!
Check en dubbel checkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nah, de piraatjes heb ik niet weggepest. Alleen die wannabe's die opeens hier komen posten en die ik niet lief vindIk ben slecht.
ik ben ook geen echte piraatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nah, de piraatjes heb ik niet weggepest. Alleen die wannabe's die opeens hier komen posten en die ik niet lief vindIk ben slecht.
dat jij een slecht en onverdraagzaam persoon bent die snel klaar staat met een oordeel over andere mensen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat jij een slecht en onverdraagzaam persoon bent die snel klaar staat met een oordeel over andere mensen.Heul niet, als mensen niet lief doen tegen mij en ook een oordeel klaar hebben over mij, waarom mag ik dat dan niet terug doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee wie ben jy?quote:Living is easy with eyes closed
Patjequote:
the man, the legend..quote:
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kennen jullie Dragon Naturally Speaking?
Is dat niet zoiets dat je je computer met je stem kan besturen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kennen jullie Dragon Naturally Speaking?
Ik ookquote:
Ik kan nu best gaan zeggen van niet doen en denken dit dat zus zo maar dat helpt toch niet. Zoek echte hulp als je vindt dat je een echt probleem hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:32 schreef Beatles het volgende:
Nou dat je er helemaal klaar mee bent enzo.
ja ik denk daar was je helemaal klaar mee lekker duidelijk weer D:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:19 schreef Beatles het volgende:
[..]
omdat omdat
[..]
school ofzo D:
[..]
eetse daoie
school komt nooit klaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja ik denk daar was je helemaal klaar mee lekker duidelijk weer D:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |