Nee, dat een hurk bij voorbaat al zijn voorbarige ongefundeerde conclusies trekt bij de dood van vriend/familielid, dat trekt niemand.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker heeft hij gelijk, kan me vanuit de nabestaanden wel weer voorstellen dat ze niet op dergelijke opmerkingen zitten te wachten.
dat is te confronterend waarschijnlijk
eensch met margera, eerst wachten tot het onderzoek klaar is.quote:
Idd, maar met zo`n levensstijl is dit natuurlijk wel te verwachten een keer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef Asgard het volgende:
RIP.
Laatst nog Jackass 3D gekeken, hij was toch wel een van de leukere uit Jackass.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou toch op. "Waarom hij van alle?". Alsof het mother fuckin' Theresa is. En tegenwoordig amuseer je mensen al met een dinky toy in je reet kennelijk, nou whooptiefuckindoo!
Staal al vast dat zijn promillage te hoog was dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Darklight het volgende:
Die Roger heeft natuurlijk wel gewoon gelijk
Of het nu waar is of niet, het is gewoon uitermate ontactvol en smakeloos om zulke aanvallen te doen op iemand die nog niet eens koud onder de grond ligt. Beetje respect voor de nabestaanden mag er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Staal al vast dat zijn promillage te hoog was dan?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Of het nu waar is of niet, het is gewoon uitermate ontactvol en smakeloos om zulke aanvallen te doen op iemand die nog niet eens koud onder de grond ligt. Beetje respect voor de nabestaanden mag er ook wel zijn.
Hoe zou jij je voelen als je favoriete artiest,filmster of iemand waar je echt fan van bent komt te overlijdenżquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom we om het 'verlies' van deze man zo rouwig moeten zijn.
Waarom? Bij dodelijke ongevallen in het verkeer wordt heel vaak nagelaten om het alcoholpromillage van het slachtoffer te meken. Uit "respect" voor de nabestaanden, is de verklaring. Ondertussen vegen we de realiteit gewoon onder het vloerkleed: mensen die zo dom zijn om onder invloed te gaan autorijden én de gevolgen die dat heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of het nu waar is of niet, het is gewoon uitermate ontactvol en smakeloos om zulke aanvallen te doen op iemand die nog niet eens koud onder de grond ligt. Beetje respect voor de nabestaanden mag er ook wel zijn.
Ongeveer zoals hier beschreven. Geschokt, verdrietig, etc. Maar sommige mensen hebben hun dood wel aan zichzelf te danken. Dat geldt voor deze Jackass-man, die ook nog een ander de dood heeft ingejaagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef wise het volgende:
Hoe zou jij je voelen als je favoriete artiest,filmster of iemand waar je echt fan van bent komt te overlijdenż
precies, en dan doet het er even niet toe dat iemand anders ook dood isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongeveer zoals hier beschreven. Geschokt, verdrietig, etc.
Het is toch niet vreemd dat het overlijden van iemand die je kent (zo ver je daar van kan spreken als je die persoon nooit face-to-face gesproken hebt) je meer doet dan het overlijden van een totaal onbekende?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom we om het 'verlies' van deze man zo rouwig moeten zijn. Dagelijks gebeuren er verkeersongelukken waarbij mensen omkomen. En vaak genoeg zijn dat mensen die nergens schuld aan hebben. Hier wijst alles erop dat de man met te veel drank op is gaan rijden - wat sowieso al hartstikke fout is - en vervolgens ook nog veel te hard.
Heeft ie misschien ook, maar ik vind het wel erg respectloos om dan zulke uitspraken te doen. Ook tegenover de nabestaanden enz. Er is ook zoiets als rekening houden met de gevoelens van anderen. En dat deed deze botte zak dus duidelijk nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Darklight het volgende:
Die Roger heeft natuurlijk wel gewoon gelijk
Ook dat ja. Over de verse doden niets dan goeds.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heeft ie nogal veel aan nu of watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:45 schreef Pallas-Athene het volgende:
Die Dunn had wat meer respectvol moeten zijn tegenover de nu nabestaanden.
Tuurlijk niet, maar dat is ook niet wat ik beweer. Ik geef alleen aan dat ik het absurd vind om een taboe te maken van de omstandigheden waarin deze man zichzelf (en een ander) de dood injoeg. Omdat het een 'ster' is en omdat hij nog maar net dood is, mag er niet worden gesproken over drankgebruik en de gevolgen van rijden met drank op?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
Het is toch niet vreemd dat het overlijden van iemand die je kent (zo ver je daar van kan spreken als je die persoon nooit face-to-face gesproken hebt) je meer doet dan het overlijden van een totaal onbekende?
Het ligt er maar net aan op wat voor manier. Als jij zegt "goh, het was erg dom van hem om te rijden met drank op. Maar wel sneu dat dit gebeurd is!" vind ik dat heel anders klinken dan roepen "dat het zijn eigen stomme schuld is en dat het net goed is dat ie dood is".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar dat is ook niet wat ik beweer. Ik geef alleen aan dat ik het absurd vind om een taboe te maken van de omstandigheden waarin deze man zichzelf (en een ander) de dood injoeg. Omdat het een 'ster' is en omdat hij nog maar net dood is, mag er niet worden gesproken over drankgebruik en de gevolgen van rijden met drank op?
Owzo, ben ik met je eens. Maar of hij dronken was en veel te hard reed, dat zijn nog voorbarige conclusies en op dit moment dus ongepast en/of niet van toepassing. Begrijp me niet verkeerd, ik heb de indruk dat van beide spraken wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar dat is ook niet wat ik beweer. Ik geef alleen aan dat ik het absurd vind om een taboe te maken van de omstandigheden waarin deze man zichzelf (en een ander) de dood injoeg. Omdat het een 'ster' is en omdat hij nog maar net dood is, mag er niet worden gesproken over drankgebruik en de gevolgen van rijden met drank op?
Ik vind ook niet dat het een taboe moet zijn. Zal het meer dan terecht vinden als mensen schrijven in columns (of wat dan ook) over hoe stom en debiel het is van Dunn om met drank op te gaan rijden en dat het z'n eigen schuld is. Maar daar kan je ook best wel even mee wachten tot de man onder de grond ligt en de nabestaanden hun eerste grote verdriet hebben verwerkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsof de nabestaanden hier op Fok! meelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat het een taboe moet zijn. Zal het meer dan terecht vinden als mensen schrijven in columns (of wat dan ook) over hoe stom en debiel het is van Dunn om met drank op te gaan rijden en dat het z'n eigen schuld is. Maar daar kan je ook best wel even mee wachten tot de man onder de grond ligt en de nabestaanden hun eerste grote verdriet hebben verwerkt.
Als je dat niet begrijpt dan is er iets mis met jouw inlevingsvermogen.
Precies. Als ik direct met zijn familie in contact zou staan, zou ik me tactvoller uitdrukken. Maar wie kiest voor een leven als beroemdheid (ook al is het omdat jouw talent is dat je speelgoedautootjes in je reet douwt), dan weet je ook dat er overal over je wordt gepraat. Nabestaanden zijn echt niet verplicht om alle nieuws- en discussiewebsites af te struinen om de reacties te lezen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
Alsof de nabestaanden hier op Fok! meelezen.
Het is niet dom maar gewoon een enorm egoïstische daad om met drank achter het stuur te zitten en dan ook nog eens veel te hard gaan rijden. Jezelf in gevaar brengen is een ding, maar anderen hier bij betrekken is gewoon ongelofelijke naaiactie. Kan me daarom ook niet druk maken..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan op wat voor manier. Als jij zegt "goh, het was erg dom van hem om te rijden met drank op. Maar wel sneu dat dit gebeurd is!" vind ik dat heel anders klinken dan roepen "dat het zijn eigen stomme schuld is en dat het net goed is dat ie dood is".
Als iemand in jouw naaste omgeving zichzelf dood rijdt, door drank/te hoge snelheid achter het stuur roep je toch ook niet tegen de familie dat het zijn eigen stomme schuld was? Het heeft allemaal met een beetje tact en respect te maken
Ik heb het over die twitter van die Roger Ebert natuurlijk. Als publiek persoon die iets in de openbare ruimte zegt (wat twitter is voor mij) heb je meer verantwoordelijkheid over wat je zet. Want dan sta je imo in een soort van direct contact met die nabestaanden. Als mensen het hier op Fok willen zeggen moet dan kunnen van mij. Heb ik zelf ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alsof de nabestaanden hier op Fok! meelezen.
Wel grappig dat je steeds met dat autootje terug komt. Ryan Dunn is zoals ik laatst in een interview zag samen met die Bam de grondleggers van JackAss, dat de scene met het autootje toevallig een scene is wat bij jouw is blijven hangen betekent niet meteen dat dit zijn enige talent was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Als ik direct met zijn familie in contact zou staan, zou ik me tactvoller uitdrukken. Maar wie kiest voor een leven als beroemdheid (ook al is het omdat jouw talent is dat je speelgoedautootjes in je reet douwt), dan weet je ook dat er overal over je wordt gepraat. Nabestaanden zijn echt niet verplicht om alle nieuws- en discussiewebsites af te struinen om de reacties te lezen...
Er is hier maar één iemand die meer respect voor de nabestaanden had moeten opbrengen en dat is Ryan Dynn zelf. Dat respect had hij kunnen tonen door niet te drinken, normaal te rijden en veilig thuis te komen zodat zij geen verdriet om zijn dood hadden hoeven te voelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ik naar bagger-tv als JackAss kijk? Nee, die opmerking over dat autootje komt gewoon uit de nieuwsberichten. Dit is hoe die man straks herinnerd zal worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef Syd het volgende:
Wel grappig dat je steeds met dat autootje terug komt. Ryan Dunn is zoals ik laatst in een interview zag samen met die Bam de grondleggers van JackAss, dat de scene met het autootje toevallig een scene is wat bij jouw is blijven hangen betekent niet meteen dat dit zijn enige talent was.
Jij kijkt gewoon de hele dag naar 'Shownieuws' , hoe een poesje uit de boom wordt geredquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ik naar bagger-tv als JackAss kijk? Nee, die opmerking over dat autootje komt gewoon uit de nieuwsberichten. Dit is hoe die man straks herinnerd zal worden.
Ik keek als muziekliefhebber graag naar MTV, toen ze nog muziek uitzonden. Tegenwoordig is het alleen nog maar bagger en flauwe onderbroekenlol. Wat mij betreft knikkeren ze MTV van de kabel en uit de digitale pakketten; mis je niks meer aan anno 2011.
Je hebt zeker geen gezellige vrienden? Jackass is lachen met paar maten jointje erbij wat bier en lachen maar. Maar als ik je reactie zo leesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ik naar bagger-tv als JackAss kijk? Nee, die opmerking over dat autootje komt gewoon uit de nieuwsberichten. Dit is hoe die man straks herinnerd zal worden.
Ik keek als muziekliefhebber graag naar MTV, toen ze nog muziek uitzonden. Tegenwoordig is het alleen nog maar bagger en flauwe onderbroekenlol. Wat mij betreft knikkeren ze MTV van de kabel en uit de digitale pakketten; mis je niks meer aan anno 2011.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen gezellige vrienden? Jackass is lachen met paar maten jointje erbij wat bier en lachen maar. Maar als ik je reactie zo lees
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef arucard het volgende:
http://www.mtv.com/news/articles/1666086/ryan-dunn-not-intoxicated-car-crash.jhtml
Dus we hebben een barmedewerker die zegt dat Dunn maar een paar biertjes (waarschijnlijk pints, want dat schenken ze veel in de VS) op had en niet dronken leek. Zegt dus helemaal niets. Een paar pints is al gauw 1 a 2 liter bier. De titel in de link "Ryan Dunn Not Intoxicated Car Crash" slaat dus nergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef arucard het volgende:
http://www.mtv.com/news/articles/1666086/ryan-dunn-not-intoxicated-car-crash.jhtml
Mocht het je geruststellen: de kans ik naar JackAss kijk, is nog zeker dubbel zo groot dan de kans dat ik Shownieuwsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Micson het volgende:
Jij kijkt gewoon de hele dag naar 'Shownieuws' , hoe een poesje uit de boom wordt gered
Humorloze kneus![]()
Het is maar wat je leuk vindt. En ook om jou gerust te stellen: ik heb vrienden, ik heb lol, ik drink ook m'n biertje. Maar aan kansloze bagger-tv als JackAss heb ik echt nog nooit behoefte gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:33 schreef Syd het volgende:
Je hebt zeker geen gezellige vrienden? Jackass is lachen met paar maten jointje erbij wat bier en lachen maar. Maar als ik je reactie zo lees![]()
Okay daar ben ik het wel met je eens over MTV hoort inderdaad gewoon muziek uit te zenden ipv al die uitgemolken reality showsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
En nog erger is het dat het de plaats van muziek op MTV heeft ingenomen. Was het op Comedy Central of Veronica uitgezonden, dan lag ik er geen seconde wakker van. Maar dit soort flauwe onderbroekenlol verdringt muziek van de tv.
Door de mensen die em alleen van jackass kennen jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef Darklight het volgende:
Hij wordt nu herinnerd als de man die speelgoed auto's in zn reet propt, tof hoor
vanavond even beluisterenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen gezellige vrienden? Jackass is lachen met paar maten jointje erbij wat bier en lachen maar. Maar als ik je reactie zo lees
Door mensen die hem alleen vanuit de nieuwsberichten kennen misschien....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef Darklight het volgende:
Hij wordt nu herinnerd als de man die speelgoed auto's in zn reet propt, tof hoor
Een andere getuige zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef arucard het volgende:
quote:But according to another person who was inside the bar that night, Dunn was "wasted" -- and "had a lot to drink."
bronquote:Jackass Star Ryan Dunn's DUI History
Tragic Jackass star Ryan Dunn was charged with DUI six years before he drove his car off the road and died RadarOnline.com can exclusively reveal.
The 34-year-old posted pictures of himself in a bar with a drink in his hand on Sunday - just hours before he fatally crashed his Porsche 911.
Now RadarOnline.com can confirm that in 2005 Dunn was charged with drinking and driving.
"In 2005, Dunn was charged with driving under the influence of alcohol and entered a first offender's program that allowed him to clear his record after a certain period of good behaviour," said Patrick Carmody, Assistant District Attorney in Chester County.
Dunn - who was famous for his daredevil personality - careened off the highway in West Goshen Township in Pennsylvania at 2.38am Monday morning.
bronquote:Other Victim In 'Jackass' Car Crash Was Newly Married Iraqi War Vet & Navy Seal
Zachary Hartwell, the 30-year-old passenger killed in Jackass star Ryan Dunn’s sports car, was a former Navy Seal who had been on three tours of Iraq, RadarOnline.com has exclusively learned.
Tragically, the two friends had been out celebrating clinching a new deal together before Dunn’s powerful Porsche crashed while he was giving Hartwell a ride home.
Both men were killed instantly when the car went off the road and burst into flames around 2:30 am Monday on Route 322 and New Street in West Goshen Township, Pennsylvania.
A source close to Zachary’s family told Radar Online.com: “It is a complete tragedy Zachary was one of the best. He only got married to his wife Rachel last October.
“She is absolutely devastated, nobody knows why Ryan was driving so fast, they were out celebrating winning some kind of deal together.
“That is them and another friend toasting one another in the last Twitter photograph. We do not think they were drunk or anything like that. Zachary was not a big drinker at all.
“Ryan’s girlfriend Angie was a bridesmaid at Zachary and Rachel’s wedding; now they are both widows, it is too sad for words.
“The family is angry that the accident happened and they want to find-out exactly what went wrong.
“Zachary and Rachel went to high school together before they started dating later-on. She is currently working as a waitress while going to college and they did not have any children.
“At the moment she is being comforted by her family, but this is obviously a terrible time for her after losing her husband in such a horrific accident.”
Tuesday morning, the Coroner’s Office released that that the other victim was Zachary Hartwell, 30, of West Chester County, Pennsylvania.
Dunn – who appeared in all three of the Jackass movies - tweeted a photo of the three men in at a bar in the Philadelphia area just hours before the crash.
Both men were pronounced dead on the scene. While police have said that speed probably contributed to the accident, at this time, they are not saying alcohol played a role. Toxicology tests are now being performed.
Wel kewl dat er in Amerika schijnbaar nog bars zijn waar je mag roken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Uren voor het ongeluk postte Ryan nog een foto van zichzelf en twee vrienden met, wat lijkt op, glazen alcohol in hun handen op Twitter:
[ afbeelding ]
RIP
Zo zie je nog maar eens dat roken dodelijk is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel kewl dat er in Amerika schijnbaar nog bars zijn waar je mag roken.
Alsof je in Nederland geen bars hebt waar je mag rokenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel kewl dat er in Amerika schijnbaar nog bars zijn waar je mag roken.
Hij is nu wel uitgerookt ja....tenzij er nog een crematie volgt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je nog maar eens dat roken dodelijk is.
Ik had het niet over Nederland, Bulgarije of Ruanda, maar over Amerika.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alsof je in Nederland geen bars hebt waar je mag roken
Dit nummer is ook een internethit aan het worden door dit ongeval:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef Reuzelbek het volgende:
Kon geen toepasselijker nummer vinden voor dit bericht:
Live fast, die in a crash!
ryan "random hero" dunnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dit nummer is ook een internethit aan het worden door dit ongeval:
Niet zo verwonderlijk natuurlijk, en ook een steengoed nummer btw.
Had je een specifieke foto in gedachten, of..?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bestaat er nog een foto van die Porsche 911 waarop hij 'm 'showt'?
Zonde en triest in ieder geval, want prachtige autoquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had je een specifieke foto in gedachten, of..?Hier is er in elk geval wel eentje met de boel nog intact:
[ afbeelding ]
En alleen de auto:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:45 schreef roos85 het volgende:
‘Ryan Dunn stierf een vreselijke dood’
van onze redactie
AMSTERDAM - Ryan Dunn en zijn medepassagier Zachary Hartwell stierven een verschrikkelijke dood. Dit is de uitkomst van het autopsierapport die de lijkschouwer van Chester County op dinsdag bekend heeft gemaakt.
Dit meldt TMZ. Volgens het rapport overleden Ryan en Zachary aan zowel hun verwondingen als aan het feit dat de auto volledig uitbrandde, als gevolg van een geëxplodeerde brandstoftank.
Door de enorme impact en ravage is het voor de lijkschouwer onmogelijk vast te stellen of de twee op slag dood waren. Wel is duidelijk dat Ryan en Zachary absoluut geen schijn van kans hebben gehad.
De Jackass-ster reed volgens de plaatselijke politie te snel en ook zou hij alcohol gedronken hebben. Of dit boven de wettelijk toegestane norm is geweest, is nog onbekend. Dit hangt af van het de resultaten van het toxicologisch onderzoek, dat over ongeveer 4 tot 6 weken beschikbaar is.
fuuuquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.myfoxphilly.co(...)after-tragedy-062111
Bam begint bij 02:00
inddquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelooflijk dat er mensen komen bij de crashsite om allerhande spullen van Dunn en de auto te verzamelen om te verkopen op Ebay, how low can you go...?
Ja daar was ik gewoon benieuwd naar, bedankt...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had je een specifieke foto in gedachten, of..?Hier is er in elk geval wel eentje met de boel nog intact:
[ afbeelding ]
En alleen de auto:
[ afbeelding ]
Ach de een zijn dood... Er komen ook journalisten om foto's te nemen van het wrak waar zij dik aan verdienen, waarom klaag je daar niet over?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelooflijk dat er mensen komen bij de crashsite om allerhande spullen van Dunn en de auto te verzamelen om te verkopen op Ebay, how low can you go...?
Inderdaad, foto's maken is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ach de een zijn dood... Er komen ook journalisten om foto's te nemen van het wrak waar zij dik aan verdienen, waarom klaag je daar niet over?
Wat is er nou leuk om naar iemand te kijken die verdrietig is omdat z'n vriend dood is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet leuk, maar gewoon menselijk. Bam zie je nooit huilen. Dus indrukwekend filmpjequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk om naar iemand te kijken die verdrietig is omdat z'n vriend dood is?
Behalve toen hij geconfronteerd werd met slangen. Hij gaf het toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
niet leuk, maar gewoon menselijk. Bam zie je nooit huilen. Dus indrukwekend filmpje
ja toen ook, maar das soort van uit een film. Deze maakt meer indruk iigquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve toen hij geconfronteerd werd met slangen. Hij gaf het toe.
Wat vraagt men nou voor zo'n stukje Porsche op E-bay?..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat was toch al een tijdje bekend?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die sekte heeft ook echt geen greintje respect...
Klopt man, interviews neem je af omdat het leuk is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk om naar iemand te kijken die verdrietig is omdat z'n vriend dood is?
Gohquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb het niet over de interviewer, maar de mensen die er naar kijken. Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat iemand verdrietig is als een bekende dood gaat.
Laat ze maar ''protesteren''. Denk dat het niet lang duurt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
http://www.myfoxphilly.co(...)-dunn-funeral-062111
Iedereen behalve jij waarschijnlijk... je komt namelijk vrij dom over.quote:
Knap van je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij waarschijnlijk... je komt namelijk vrij dom over.
Die idioten beginnen zo onderhand een karikatuur van zichzelf te worden. Ze zijn een beetje heel erg aandachtsziek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
http://www.myfoxphilly.co(...)-dunn-funeral-062111
quote:"Ryan Dunn scheurde veel te hard"
Ryan Dunn,die maandag bij een auto-ongeluk in Pennsylvania omkwam, reed volgens de politie veel te hard. De 34-jarige Jackass-ster reed op een weg waar 80 kilometer was toegestaan, 210 kilometer per uur.
Hoe Dunn en zijn passagier Zachary Hartwell zijn overleden, is nog niet bekend. Nadat Dunns Porsche van de weg raakte,vloog de auto in brand. Omdat de crash zo heftig was, is het onmogelijk vast te stellen of de twee door de klap of door de brand zijn omgekomen. Een politiechef beschrijft de crash als volgt: "Ik heb nog nooit een auto gezien die zo in puin lag als deze."
Inderdaad, denk dat ze dan terecht in elkaar getrimd worden door een paar van Dunn's vrienden. Stelletje aandachtshoeren, beetje liggen geilen op de dood van iemand, hoe triest kun je zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Laat ze maar ''protesteren''. Denk dat het niet lang duurt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Bam Margera Brought a News Team to Ryan Dunn’s Crash Site
Here’s what we know today about Ryan Dunn’s death:
1. Police have now determined his Porsche was traveling approximately 130 mph after an accident reconstruction team examined the crash site.
2. The “three beers and three shots” story along with Ryan looking “fine” before he left is the bar’s official talking point because Pennsylvania has a dram shop law making them liable if they continued to serve Ryan while he was visibly intoxicated.
3. Guests at the bar said he was wasted. Sort of like in this photo. At the bar.
Yesterday, Bam Margera visited the crash site and brought a news team with him for an exclusive interview because he doesn’t dress like a hobo version of the lead singer of HIM for his own benefit. From there he proceeded to let the cameras film him crying before claiming to have been psychically moved by Ryan’s death to rip apart a van before he even knew about it. You can’t make this shit up. Via Fox 29:
“I was in Arizona with best friends having the best time with friends,” Margera said.
“He was the happiest person, the smartest guy with so much talent.”
Margera said on Sunday night he started to rip out parts of a van for no apparent reason. It turned out that incident happened at the same time Dunn died in a crash.
“It is not right,” Margera told us as he was in tears.
“It was the worst phone call I got in my life,” Margera said.
Look, I’m not expecting Bam Margera to make some statement about Ryan Dunn’s behavior because, yes, he grew up with the guy and is probably still processing all this. But to bring a goddamn news team to make a spectacle of your loss is pretty fucking macabre, and yet anyone who mentioned Ryan Dunn could’ve killed innocent people are being tasteless. To put things in perspective, if Kim Kardashian saw this, she’d start taking notes. Or tell Kris Humphries to fire up the floor waxer because her ass is looking dull. I’m not a psychic van mechanic.
Ziek van die mensen die onderdelen van de auto en spullen vanuit de auto meenemen en op ebay verkopen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]Bam charterde dus gewoon een crew om hem te filmen
Met veel te veel alcohol op 210 per uur scheuren in je porsche....logisch dat zovelen hem als held zien...de jeugd van tegenwoordig is slimmer dan we denken!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef arucard het volgende:
Nu wordt er gezegd dat hij twee keer de toegestane promillage in zijn bloed had.
Toxicologie zou toch 6 weken duren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef Mylene het volgende:
Wat hierboven gezegd wordt, van TMZ.
Cops: Ryan Dunn Was VERY DRUNK During Crash
52 minutes ago by TMZ Staff
"Jackass" star Ryan Dunn was extremely intoxicated at the time of his fatal crash Monday morning ... with a blood alcohol level of more than TWICE the legal limit ... this according to cops.
West Goshen Police Chief Michael Carroll told the Daily Local News ... Dunn's B.A.C. was .196 ... nearly two-and-a-half times the legal limit in Pennsylvania, which is .08.
Carroll added, "No other substances were found in his blood other than the alcohol."
As TMZ reported, Dunn and his passenger were killed when Dunn lost control of his Porsche, crashed in a wooded area and his car exploded in flames.
UPDATE: Now cops are saying Dunn was traveling between 132 and 140 MPH at the time of his crash.
Ja, snap ik ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toxicologie zou toch 6 weken duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |