Doe dat toch maar wel.En luister naar joppie_saus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik ga niet te snel conclusies trekken.
Toen ik wist dat ze me negeerde, heb ik Chantal geen smsjes of andere berichtjes gestuurdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Zet haar (Chantal) aan de kant, je hebt je als een deurmat laten behandelen bij haar - op pootjes nog wel. Altijd achter haar aan, als een wulpse puppy.
Laat die Merel ook maar hangen. Zoek gewoon een nieuwe meid en pak het daar beter aan.
Luister maar naar Panzermaus, dit is zijn vakgebiedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Toen ik wist dat ze me negeerde, heb ik Chantal geen smsjes of andere berichtjes gestuurd.
Doe ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Zet haar (Chantal) aan de kant, je hebt je als een deurmat laten behandelen bij haar - op pootjes nog wel. Altijd achter haar aan, als een wulpse puppy.
Laat die Merel ook maar hangen. Zoek gewoon een nieuwe meid en pak het daar beter aan.
Hehe.We komen er wel.quote:
Ik heb sinds ze me negeerde en ik dat weet geen berichten meer gestuurd...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Tering ouwe. 500 berichten sturen als je toch niks terugstuurt werkt alleen maar averechts.. Duurde wel lang voordat het duidelijk werd zeg..
Ach, natuurlijk vind ik het wel jammer, maar als ze nu al zo doet, is ze me niet eens waardquote:
Exactly my thoughts.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef Fascination het volgende:
Ze zal op het feest wel een andere jongen zijn tegengekomen die ze nu leuk vindt en probeert door je te negeren gezeik te voorkomen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er zijn leukere meisjes die jouw aandacht meer verdienen dan deze 2 kutjes.
slimme jongenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Jeroen92 het volgende:
Nogmaals. Ik luister naar jullie, zal geen contact meer opzoeken, genoeg andere meiden op de wereld
. En inderdaad een leermoment.
Dat maken we hier ook niet vaak mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Jeroen92 het volgende:
Nogmaals. Ik luister naar jullie, zal geen contact meer opzoeken, genoeg andere meiden op de wereld
. En inderdaad een leermoment.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Quibo het volgende:
Vertel (later) maar hoe het is afgelopen =p
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef HalvinCarris het volgende:
TS wat ben jij stalkerig bezig zeg. Laat jezelf nakijken. Mijn God.
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Quibo het volgende:
Vertel (later) maar hoe het is afgelopen =p
Ik vraag het niet voor niks aan julliequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maken we hier ook niet vaak mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |