Ik ben bang dat dat niet werktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Om_nomnom het volgende:
Anders zeg je gewoon dat jullie allebei goed uitziende mensen zijn en waarom jullie dus nog niet geneukt hebben.
Z'n vermoeden had ik ook al, maar waarom zou dat 3de meisje dan steeds mij in bescherming nemen? En zijn vrouwen zo dom om niet eens de reden naar me toe te sturen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef LastRequest het volgende:
Please, geen verhalen sturen over missen of over hoe ze vroeger was... "Vroeger" heb je haar niet eens gekend, je kent haar alleen zoals ze in de afgelopen drie weken was.
Mijn vermoeden is dat er op dat feestje iets besproken is wat jij fout hebt gedaan. In de categorie dat je beide meisjes tegelijk nog sms'te een keer ofzo. Snap je? En je hoeft het niet per se echt gedaan te hebben, er zal gewoon iets zijn waarover ze heel boos is.. Aandacht vragen enzo. Kan inderdaad van dat derde meisje komen, als dat zo'n stoker is.. Misschien heeft ze wel gezegd dat je met haar gezoend hebt ofzo? Dat die Merel er ook boos om geworden is nadat ze het hoorde.
Als je al iets wilt sturen, stuur dan gewoon: Gefeliciteerd! Ik heb geen idee waarom je niets meer van je laat horen, maar ik hoop toch dat je een fijne verjaardag hebt. x Jeroen
Dat meisje neemt jou niet in bescherming, dat zegt ze tegen jou. Misschien vindt zij jou wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Z'n vermoeden had ik ook al, maar waarom zou dat 3de meisje dan steeds mij in bescherming nemen? En zijn vrouwen zo dom om niet eens de reden naar me toe te sturen?
Dat is stoken, en ik schat in dat ze dat nu weer gedaan heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Jeroen92 het volgende:Die derde persoon had naar mijn ex gezegd dat ik veel contact met haar had en wou afspreken met haar, terwijl ik der 1x gesproken had.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat meisje neemt jou niet in bescherming, dat zegt ze tegen jou. Misschien vindt zij jou wel leuk.
Oh en als ze flink pissig is kan ik me voorstellen dat ze niet eens zin heeft je te laten weten waarom, dan moet je dat zelf maar uitzoeken enzo![]()
[..]
Dat is stoken, en ik schat in dat ze dat nu weer gedaan heeft.
Toen ik met mijn ex had en ze tussen ons wou stoken, had ze al een vriend. En onze gesprekken zijn nou niet echt boeiend, vaak zijn ze van korte duur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat meisje neemt jou niet in bescherming, dat zegt ze tegen jou. Misschien vindt zij jou wel leuk.
[..]
Dat is stoken, en ik schat in dat ze dat nu weer gedaan heeft.
Mijn ex en die derde persoon zijn altijd vriendinnen geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:51 schreef LastRequest het volgende:
Het heeft bijzonder weinig zin je dat af te vragen, dat gebeurt nou eenmaal. Of ze nou zelf een vriend heeft of niet, sommige vrouwen (én mannen!) gunnen elkaar überhaupt het licht in de ogen niet.
En dat iedereen zegt dat iemand lief, leuk, schattig is zegt natuurlijk helemaal niks, in eenieder schuilt een kreng. Ik zou voor haar maar een beetje oppassen, en die andere twee gewoon laten afkoelen.
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef LastRequest het volgende:
Wil je nu nogmaals horen dat het om jou gaat en dat ze jou leuk vindt?
Ik weet het namelijk niet ik gok maar wat, ik dacht misschien kun je er iets mee. Maar als je enkel blijft benadrukken dat ze het alleen bij jouw relaties/flings doet, hoef ik niet te blijven zeggen waarom ik denk dat ze dat doet
Soms zijn meisjes, maar ingewikkeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk meer dat ze je ooit leuk gevonden heeft of gewoon wat interessanter dan normaal, en dat ze daarom andere meisjes in jouw buurt niet zo ziet zitten.. Denk dat je er niet meer achter moet zoeken.
Overigens is dit wel gebaseerd op wat jij vertelt nu hè, want dat had ik er in het oorspronkelijke verhaal niet uitgehaald. Kan gestuurd zijn dus..
Sowieso niet doen.. ik ben er eigenlijk voor dat je alleen op Facebook ofzo iets van "Gefeliciteerd x" stuurt, en meer niet. Het komt nooit over zoals je bedoeld hebt en het heeft nooit het effect dat je bedoeld had.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Soms zijn meisjes, maar ingewikkeld.
En een kaart of sms met dit erop?:
Hey nog gefeliciteerd, jammer dat je me negeert, maar je wast toch maar een 6/10 xP .
En niks sturen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sowieso niet doen.. ik ben er eigenlijk voor dat je alleen op Facebook ofzo iets van "Gefeliciteerd x" stuurt, en meer niet. Het komt nooit over zoals je bedoeld hebt en het heeft nooit het effect dat je bedoeld had.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef joppie_saus het volgende:
Niks sturen is het beste. Negeren die handel. Ze moet met een heel goed excuus komen wil ze door jou weer in genade worden aangenomen. Hoewel jij waarschijnlijk na de eerste 'hoi' al weer kwijlend alles vergeven hebt wat ze heeft gedaan.
Zeker waar. Maar ik vrees dat wat Joppie_Saus wel kloptquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat niks sturen of gewoon gefeliciteerd zonder rare cryptische of juist te expliciete boodschappen evenveel uithaalt.
Ze is om een of andere reden even helemaal klaar met je, of het nou terecht is of niet. Het is aan haar om jou uit te leggen waarom, zolang ze dat fatsoen ook niet heeft (wanneer ze terug komt bijvoorbeeld) moet je haar al helemaal links laten liggen. Dan heb je er ook in een relatie niks aan, stel dat ze je 3 maanden niet wil zien omdat je op Valentijnsdag een te klein cadeautje hebt gegeven
Als je iemand leuk vindt is het moeilijk om logisch na te denken, vandaar dat ik het maar aan jullie vraag die heel anders kijken. Voordat ik overhaaste beslissingen ga nemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ja. En dat kon je niet zelf bedenken? Je voelt je niet verneukt door haar? Kweek eens ballen
Het waren er ook weer niet zoveelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:25 schreef joppie_saus het volgende:
Die overhaaste beslissingen heb je al gemaakt door haar inbox vol te spammen op één dag met jou smsjes. En daar heb je het echt niet beter op gemaakt voor jezelf.
Ik ga niet te snel conclusies trekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:38 schreef Sir_Pepper het volgende:
dus chantal bleek een kuthoer te zijn, pics?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |