Dat gevoel van sympathie kan ik totaal niet opbrengen, terwijl ik hem zijn rentree absoluut niet misgun, iedereen heeft recht op een tweede kans. Wat me wel in hem tegenvalt is dat hij nog steeds zwelgt in zelfmedelijden en uitblinkt in verongelijkt kijken. Ik zie hem niet meer succesvol terugkeren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef Jester65 het volgende:
Mooie documentaire, ergens gun ik hem gewoon een nieuwe start.
Denk ik ook, zijn woorden over zijn "leverancier" waren tekenend.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
en toch denk ik dat de Rabo hem een grote zak met geld heeft gegeven om zijn mond te houden
Zoiets lijkt me ook wel. Maar ik denk ook niet dat hij zich er heel populair op had gemaakt bij het Nederlandse wielerpubliek als hij Boogerd, Dekker en de hele andere Rabo-kliek had opgegeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
en toch denk ik dat de Rabo hem een grote zak met geld heeft gegeven om zijn mond te houden
Denk het niet, Sven is echt zichzelf geblevenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef danos het volgende:
Ik hoop dat ie het gaat halen, is gewoon heel moeilijk zonder koersen om dat niveau weer te halen, deels lichamelijk en deels qua moraal. Dus hoe dat gaat zal het uitwijzen.
Elke topsporter beschikt deels over zijn karaktereigenschappen die voor ons niet topsterren moeilijk te begrijpen zijn. Maar ook vaak juist de eigenschappen zijn waardoor iemand tot grote prestaties in staat is.
Ga maar eens een docu maken over sven kramer, zullen grootendeels gelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |