Dat is het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou brave Joost hebben geklikt bij meester Breukink?
De sleutel is 'af en toe' en waarom hij hard reed is inmiddels toch wel bekend. Dekker is geen Basso die voor zijn schorsing al liet zien dat hij in de voor hem belangrijke wedstrijden een constant niveau kon halen of zelfs maar een Millar die hoe dan ook de kwaliteiten heeft om een goede tijdrit af te leveren. Dekker was vooral wisselvallig en ik denk dat hij zonder doping misschien minder wisselvallig is maar dan vooral de uitschieters naar boven zal missen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Lol, soort 'Ronde van Polen'...
Ik twijfel ook of hij niet nogmaals in de fout zal gaan, vooral als het 'tegenzit' maybe... Als hij het op kan brengen zoals David Millar om even te nemen om op niveau te komen geef ik hem wel kans, want gedoped of niet, hij reed af en toe best hard... Maar door z'n ongeduld kan het ook zo fout gaan denk ik...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zoveel fouten hij maakt bij het formuleren van zinnen.
Mbt zinsformulering: ik had het over Thomas Dekker lol.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:16 schreef DeeBee het volgende:
Die promo trouwens: hoe hij dat ene klimmetje aan het opharken was zag er nou niet zo legendarisch uit, misschien is dat dam toch al een vaag teken, met Dynepo was het daar vast buitenblad geweest!
Het merendeel van de mensen kan niet goed formuleren of articuleren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zoveel fouten hij maakt bij het formuleren van zinnen.
Cunego? Boonen?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef Evertjan het volgende:
als renners zoals Cunego, Basso, Vino en Boonen een 2e kans krijgen en hem ook pakken. Dan kan TD ook nog gewoon een mooie carriere maken de komende 6 a 8 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |