abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:49:20 #276
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_98764344
Waar ik echt geen bal van snap is dat iemand die een topsporter is zo absurt slecht eet. Cola WTF, banaan na zo'n enorme inspanning WTF, een fucking chocoladebroodje als ontbijt! Nu let ik misschien erg op eten omdat ik zelf fanatiek bezig ben met krachttraining, maar het is mij een raadsel hoe je kunt herstellen als je zo eet.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_98764548
Cola wordt veel gedronken door wielrenners tijdens koers, banaan ook (gegeten dan :') ) en een chocoladebroodje vanwege de suikers neem ik aan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_98764550
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar hij scoorde al onvoldoende in zijn conditie/krachttest die werd afgenomen.
Hij denkt zelf dat ie pas in wedstrijden niveau kan opdoen (althans dat maakte ik op uit het gesprek in de auto na het eerste gesprek met Vaughters). En in dit specifieke geval heeft ie misschien ook nog wel een beetje gelijk.
pi_98766561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef honda1990 het volgende:
Waar ik echt geen bal van snap is dat iemand die een topsporter is zo absurt slecht eet. Cola WTF, banaan na zo'n enorme inspanning WTF, een fucking chocoladebroodje als ontbijt! Nu let ik misschien erg op eten omdat ik zelf fanatiek bezig ben met krachttraining, maar het is mij een raadsel hoe je kunt herstellen als je zo eet.
weet je hoeveel suikers daarin zitten, en dat heb je nodig bij zo'n inspanning!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:02:32 #280
127004 maril
Smeetsfan
pi_98767865
Ik vind TD een verwend jongetje, en die door en door zijn omgeving verwend word, Sapje hier gebakken eitje daar, Leer eerst het zelf te doen. "mam geef eens wat te drinken" Moeder kijkt en wil zeggen .....Maar staat op en geeft hem zijn zin.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:06:10 #281
127004 maril
Smeetsfan
pi_98768054
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
Het meeste moest ik nog lachen om dat stukje waar hij bij Rabo fietst en hij naar een juwelier of iets dergelijk reed na afloop wedstrijd :')

Snap alleen niet waar hij het financieel allemaal van doet? Heeft hij die paar jaren echt zoveel bij elkaar gefietst?
Dat huis in Lommel moet toch bij het miljoen hebben gezeten.

Maar goed. Zoals ik al zei; hoop dat hij snel een ploeg vind.
Aangezien hij helemaal niets over de doping zei en daardoor een half jaar langer was geschorst. zou het ook zo maar kunnen dat hij zwijggeld kreeg.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:08:14 #282
127004 maril
Smeetsfan
pi_98768155
Maar goed even resumerend de titel van de docu was "niemand kent mij" en dat is nog steeds zo.
Ik denk dat het niet meer goed komt en dat hij beter een ander baan kan zoeken.
pi_98768245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef maril het volgende:
Ik denk dat het niet meer goed komt en dat hij beter een ander baan kan zoeken.
De zin daarvoor zeg je nog dat niemand hem kent, dus een beetje onlogisch te stellen dat hij niet meer terug gaat komen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_98770237
quote:
Krachttraining is heel wat anders dan wielrennen.
pi_98770757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Deze documentaire over Dekker was erg interessant. Ik hoop dat ik er naast zit maar het geeft me geen positief gevoel dat het met de carriere van Dekker nog wat wordt.

Het lijkt me overigens wel moeilijk om tijdens zo'n lange schorsing gemotiveerd te blijven. Ik kan me voorstellen dat je wel eens een uurtje langer in bed blijft liggen of een training laat schieten. Daarom snap ik niet goed waarom hij zoveel in Italië gaat zitten en niet gewoon in Noord-Holland in de buurt van familie en vrienden. Of in Brabant/België in de buurt van trainingsmaatjes.
Hij zal ook wel trainingsmaatjes in Italië hebben. Je ziet hem ook nog trainen met een Italiaan van ISD-Neri (Procontinentale ploeg in 2010). Ben benieuwd of hij mentaal sterk genoeg is om weer helemaal onderaan de ladder te beginnen.
Get it and Bet it
pi_98770910
quote:
Wielrenners zijn heel erg bezig met hun voeding. Alleen wat wel zo is, dat er discussie is over of het uitmaakt hoe je je koolhydraten neemt. Sommigen zeggen dat geraffineerde suikers taboe zijn anderen zeggen dat het niks uitmaakt. Dus een banaan mag wel, maar een taartje dus niet. Bij Rabo stond er jaren geleden een bak Red Band in de bus voor na de etappe. Suiker = suiker was het motto.
pi_98770999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:53 schreef marcodej het volgende:
Cola wordt veel gedronken door wielrenners tijdens koers, banaan ook (gegeten dan :') ) en een chocoladebroodje vanwege de suikers neem ik aan.
Cola meestal alleen als het erg warm is zoals tijdens een lange Touretappe. Dat Dekker daar in de Alpen een blikje cola neemt is geen probleem. Hij hoefde niet 2 jaar lang fit te zijn. Oke, hij had misschien serieuzer kunnen trainen, maar 2 jaar lang op goed gewicht zijn is zinloos.
pi_98771076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Aalbers het volgende:

[..]

weet je hoeveel suikers daarin zitten, en dat heb je nodig bij zo'n inspanning!
De discussie is steeds meer wat voor suikers je mag. Tom Boonen is heel extreem maar begonnen met een macrobiotisch dieet en voelt zich veel beter in zn vel zitten. Placebo of niet, geraffineerde suikers zijn troep, maar met mate niet ongezond.
pi_98771224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef maril het volgende:
Ik vind TD een verwend jongetje, en die door en door zijn omgeving verwend word, Sapje hier gebakken eitje daar, Leer eerst het zelf te doen. "mam geef eens wat te drinken" Moeder kijkt en wil zeggen .....Maar staat op en geeft hem zijn zin.
Dat komt omdat Thomas Dekker nog een klein kind is. Dat zie je aan hem. Het is waarschijnlijk ene hele lieve jongen voor de mensen die hem kennen.
pi_98771293
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Krachttraining is heel wat anders dan wielrennen.
Ja, maar bodybuilders en duursporters zijn beiden maniakaal met voeding bezig. Andere voeding maar wel dezelfde toewijding.
pi_98773775
Boek van Dekker is binnen hoor. Even snel ingekeken en het is zeer vermakelijk.
pi_98774624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Lagrinta het volgende:
Boek van Dekker is binnen hoor. Even snel ingekeken en het is zeer vermakelijk.
Ik ga em morgen ff halen :)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_98776124
Zeer interessante docu!
Ik kan me in heel veel dingen best voorstellen hoe hij zich voelt en hoe hij zich gedraagt..

Was al jong een mega talent, veel geld.. Grenzen niet goed kennen..
Geen goede combinatie maar wel begrijpelijk dat het zo gegaan is.. Hij had wel meer hulp van Rabo kunnen gebruiken misschien maar die jongens zijn ook niet altijd samen..
En dat gedoe over liegen, triest wat verwacht je dan van zo'n jongen.. Tuurlijk is hij daar niet open en eerlijk over.
Ik kan me ook wel voorstellen dat het frustrerend is als jij juist gepakt wordt, en een (hoop???) anderen niet.

Ben benieuwd hoe de toekomst gaat zijn..
Het was zo'n groot talent, maar was dat op EPO of niet?
pi_98778077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zeer interessante docu!
Ik kan me in heel veel dingen best voorstellen hoe hij zich voelt en hoe hij zich gedraagt..

Was al jong een mega talent, veel geld.. Grenzen niet goed kennen..
Geen goede combinatie maar wel begrijpelijk dat het zo gegaan is.. Hij had wel meer hulp van Rabo kunnen gebruiken misschien maar die jongens zijn ook niet altijd samen..
En dat gedoe over liegen, triest wat verwacht je dan van zo'n jongen.. Tuurlijk is hij daar niet open en eerlijk over.
Ik kan me ook wel voorstellen dat het frustrerend is als jij juist gepakt wordt, en een (hoop???) anderen niet.

Ben benieuwd hoe de toekomst gaat zijn..
Het was zo'n groot talent, maar was dat op EPO of niet?
Inderdaad, maar je zag ook wel een depressieve jongen, vrees dat het verkeerd afloopt als hij nooit meer in zijn oude vorm komt, wat gisteren in de docu ook al even naar voren kwam..
pi_98778537
"Hoi mam, met Thomas ja ik heb mn Porsche nog even dubbel geparkeerd bij de Appie, ja daar haalde de Raboploeg ook altijd de Davitamon pillen. Daar reed ik ook hard altijd mee, ben er zo."
pi_98780422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Inderdaad, maar je zag ook wel een depressieve jongen, vrees dat het verkeerd afloopt als hij nooit meer in zijn oude vorm komt, wat gisteren in de docu ook al even naar voren kwam..
Dan kan hij goed instorten ja, of nog erger; weer gebruiken..
Ik had ook het gevoel dat die ouders niet uit volle overtuiging konden zeggen dat hij nooit meer zou gebruiken..

Hoop dat het goed komt, heb toch wel een zwak voor hem.
Wat wel heel irritant was, was die opmerking van die 'stakkers' over die bon die hij kreeg omdat z'n auto heel aso stond..
pi_98802184
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Dan kan hij goed instorten ja, of nog erger; weer gebruiken..
Ik had ook het gevoel dat die ouders niet uit volle overtuiging konden zeggen dat hij nooit meer zou gebruiken..

Hoop dat het goed komt, heb toch wel een zwak voor hem.
Wat wel heel irritant was, was die opmerking van die 'stakkers' over die bon die hij kreeg omdat z'n auto heel aso stond..
Je hoeft ook niet uit volle overtuiging zeggen dat ie nooit meer gebruikt. Ik steek voor niemand 100 % mn handen in het vuur. Die ouders hun mening doet niet terzake. Maar Dekker is ze wel wat verschuldigd.
pi_98802553
Heerlijk trouwens, dat westfriese taaltje van pa Dekker :)
pi_98804051
Ik heb na de docu meer sympathie gekregen voor Dekker, het is een echte westfries en die hebben altijd hun woordje wel klaar en zijn ook vaak koppig, eigenwijs en recht door zee.
Wel vraag ik me af of hij nog de psyche, wilskracht en fysiek heeft om terug te komen, het kwam op mij over dat het huidige leventje hem ook wel beviel (qua niks doen) en daarmee vergeleken is het leven van wielrenner een hel.

Waar ik me overigens wel aan ergerde was aan het feit dat Dekker 100 reed op een landweg ofzo. Vrij asociaal.
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:17:37 #300
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98807806
Ik had wel wat meer van de training willen zien. Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat hij de kantjes er vanaf loopt. Misschien omdat hij met de zilveren lepel in de mond geboren is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')