Maandagmiddagstress, ken gebeuren, begin van de week!quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zit met mijn hoofd in de paardenvoedingssuplementen. Dan krijg je dat.
Nee das een advocaatquote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaaf die foto's, wat voor functie is dat oh-oh?
En is dat de Griek op die ene foto?
PJ Harvey was om 22.00 klaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Oke Thomás, het AM concert begint om 20:30, hoelaat denk je dat ze klaar zijn? Want de treinen naar Brabant zijn zoals altijd niet zo gunstig.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zit met mijn hoofd in de paardenvoedingssuplementen. Dan krijg je dat.
Werken voor diverse kranten en spul als journalist.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Wat doe jij eigenlijk psies if I may ask?
Oh echt?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werken voor diverse kranten en spul als journalist.
ik was wel zoiets van plan ja, en dan met de eerste trein pleitosquote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
Haha oké, nouja, als de AM lang doorgaan wordt dat een bankje in het vondelpark zoeken.
Mijn eerstvolgende trein gaat om 3.45, dus dat is op zich oke. Lekkurrr levend op het randje ergens in Amsterdam bikkelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was wel zoiets van plan ja, en dan met de eerste trein pleitos
Haha is goed, toen klonk ie al heel goed, ben benieuwd nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
bella, je moet woensdag m'n koptelefoon met nieuwe kussentjes echt eens uitproberen
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende trein gaat om 3.45, dus dat is op zich oke. Lekkurrr levend op het randje ergens in Amsterdam bikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |