Wat DV zegt. Jij hebt de contacteng en kunt daar vast wel een locatie vinden.quote:
Als het goed is hebben we Eventtravel kunnen regelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
Jullie al vervoer geregeld T-Force/Claudia?
Wij hebben via Ridehere.nl iets kunnen hosselen. Stonden nog meer mensen op die carpoolplaatsjes aanboden.
Ook zonder DV8 is het gewoon een boutplaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zany moet gewoon geen Dv8 meezingers meer maken, dan is het al goed
Doe je goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Levitas het volgende:
Zooo.. Dit is wel echt insane nice! Mijn interview staat gewoon vermeld op de Scantraxx.com homepage!![]()
Dat staat buiten kijf, maar over het algemeen zijn de Zany platen waar Dv8 niet bij betrokken is vetter dan de platen waarbij hij wel de mic RRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIPT.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook zonder DV8 is het gewoon een boutplaat.
Oke, DV8, kom er maar inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef 16meter het volgende:
Die plaat is RIIIIPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ouwe, gewoon rippin'.
Prima plaat, als je de vocals weg denkt imo!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Zany mag ook wel een keer met wat nieuws komen...dit is echt helemaal niks![]()
twitter:DJZatox twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 17:37:49Im working with a new track with my Friend Tatanka!! I really hope to have a demo for Defqon !! I wanna play it!! Fuck what a trackkkkk !!! reageer retweet
Beide remixesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zany moet gewoon geen Dv8 meezingers meer maken, dan is het al goed
of
Ik kan beiden ondanks de zangbreak toch wel waarderen
en 2003-2007
Tatanka produceert een hoop de laatste tijd, leuk om te horen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
twitter:DJZatox twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 17:37:49Im working with a new track with my Friend Tatanka!! I really hope to have a demo for Defqon !! I wanna play it!! Fuck what a trackkkkk !!! reageer retweet
A-M-E-Nquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die No Turning Back-platen zijn beide vet, al is die Machine Remix wel een stukkie beter natuurlijk
Ja togquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef 16meter het volgende:
Die plaat is RIIIIPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ouwe, gewoon rippin'.
Het is ook een goed interview. Goede vragen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Levitas het volgende:
Zooo.. Dit is wel echt insane nice! Mijn interview staat gewoon vermeld op de Scantraxx.com homepage!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |