abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:41:15 #76
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_98455250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef 16meter het volgende:
Wel een leuk plaatje om mee te openen.
Zeker! Net als deze!

pi_98455627
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Deze is ook vet!

Ik heb dat altijd een apart nummer gevonden. Lyrics zijn vrij depressief, melodietje is superhappy :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:57:28 #79
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_98455895
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Om terug te komen op die Tweet van mij gisteren, hij staat nu online!

PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45 Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
Goed voor elkaar :)

Meteen doorgemaild naar een vriendin die groot fan van die jongen is geworden.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_98456395
quote:
Deze is ook vet!

Zeker ja :9
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_98456402
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Goed voor elkaar :)

Meteen doorgemaild naar een vriendin die groot fan van die jongen is geworden.
Haha nice, thanks! Vind het zelf ook echt heel vet. Er staan toch een aantal dingen in die ik nog niet wist, en wellicht meerdere mensen met mij. Hopelijk gaat de website met dit interview een beetje lopen (voor zover het dat nog niet deed -> 300+ unique views in de eerste week online)
pi_98456595
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Levitas het volgende:

[..]

Haha nice, thanks! Vind het zelf ook echt heel vet. Er staan toch een aantal dingen in die ik nog niet wist, en wellicht meerdere mensen met mij. Hopelijk gaat de website met dit interview een beetje lopen (voor zover het dat nog niet deed -> 300+ unique views in de eerste week online)
Leuk interview! Over de site, mag wel wat persoonlijker wat mij betreft, komt nu heel zakelijk over. Doe je dit in je eentje of met een team?
pi_98457046
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Leuk interview! Over de site, mag wel wat persoonlijker wat mij betreft, komt nu heel zakelijk over. Doe je dit in je eentje of met een team?
Ik doe het op dit moment alleen. Het doel was om op een professionele manier (dus net taalgebruik, punctualiteit, enzo) feesten te reviewen en nu dus ook te interviewen. Maar ik kan natuurlijk ook proberen om op een goede manier het wat persoonlijker te maken. Dat ga ik zeker meenemen voor het volgende artikel! Thx!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:35:51 #84
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_98457230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik doe het op dit moment alleen. Het doel was om op een professionele manier (dus net taalgebruik, punctualiteit, enzo) feesten te reviewen en nu dus ook te interviewen. Maar ik kan natuurlijk ook proberen om op een goede manier het wat persoonlijker te maken. Dat ga ik zeker meenemen voor het volgende artikel! Thx!
Leuk interview en leuk initiatief voor de site. Wellicht dat Sethje je kan helpen met de reviews aangezien hij daar ervaring mee heeft.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_98457559
quote:

PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45 Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
Erg leuk interview, met veel plezier gelezen. :)

Erg benieuwd naar zijn set op Defqon, hopelijk niet alleen maar Ran-D tracks.
pi_98459048
Vazard - G.I.R _O_

tu
tu-tuw
tu-tu-tuw tuw oO<
pi_98459742
Vette site Levitas! Ik ga hem zeker volgen.

In dat interview met Adaro stonden eigenlijk best wel wat dingen die ik mij al afvroeg. Dus ik ben wel blij dat ik die nu weet. :D
gr gr
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:46:37 #88
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_98460073
quote:

vet man! succes met je site nog. Bookmarked!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_98460995
Ik ben blij dat het hier goed wordt ontvangen, voor een eerste interview :)
Het feit dat de link ook op Hardtraxx is gepost en door een aantal mensen op Twitter en Facebook doorgelinked zijn, vind ik tof! :)

Feedback is van harte welkom natuurlijk. Dan kunnen de volgende artikels alleen maar beter worden ;)
pi_98462782
Ik zou wel je layout wat unieker te maken, door zelf iets in elkaar te knutselen (zijn programma's voor zoals Artisteer) in plaats van zo'n standaard Wordpress layout. Een een pagina-site is voor zoiets ook wat beter dan een blog-site lijkt me.
pi_98463404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou wel je layout wat unieker te maken, door zelf iets in elkaar te knutselen (zijn programma's voor zoals Artisteer) in plaats van zo'n standaard Wordpress layout. Een een pagina-site is voor zoiets ook wat beter dan een blog-site lijkt me.
Vind ik een hele goede van je, en heb daar zelf ook al over nagedacht, maar dat is nog iets voor later. Ik wil eerst uitvinden of het concept opzich loopt, voordat ik geld steek in het ontwerp. Ontwerpen is iets wat ik echt niet goed kan.
Geloof me, met Wordpress kun je zó veel. Het is eigenlijk niet alleen nog maar een blog-site, je kunt er echt álles mee. Voor reviews enzo, is dit CMS wat mij betreft prima geschikt.
Een goede editor, overzichtelijk en uitgebreid admin-panel en het is te integreren in élk ontwerp.

Maarrr.. Ik kaap op dit moment het hardstyle topic. Ik stel voor dat feedback via PM gestuurd wordt, en eventuele inhoudelijke gesprekken gewoon in dit topic. Het blijft immers een hardstyle topic, en geen hoe-verbeter-ik-mijn-website-topic (hoewel ik het natuurlijk erg op prijs stel dat jullie meedenken! ^O^ )
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:09:54 #92
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98464134
Iemand die naar HQ gaat vrijdag in Melkweg? :Y

Het is meer handdance maar je weet maar nooit.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:16:52 #93
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_98467379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Levitas het volgende:

[..]

Vind ik een hele goede van je, en heb daar zelf ook al over nagedacht, maar dat is nog iets voor later. Ik wil eerst uitvinden of het concept opzich loopt, voordat ik geld steek in het ontwerp. Ontwerpen is iets wat ik echt niet goed kan.
Geloof me, met Wordpress kun je zó veel. Het is eigenlijk niet alleen nog maar een blog-site, je kunt er echt álles mee. Voor reviews enzo, is dit CMS wat mij betreft prima geschikt.
Een goede editor, overzichtelijk en uitgebreid admin-panel en het is te integreren in élk ontwerp.

Maarrr.. Ik kaap op dit moment het hardstyle topic. Ik stel voor dat feedback via PM gestuurd wordt, en eventuele inhoudelijke gesprekken gewoon in dit topic. Het blijft immers een hardstyle topic, en geen hoe-verbeter-ik-mijn-website-topic (hoewel ik het natuurlijk erg op prijs stel dat jullie meedenken! ^O^ )
Ik kan best een aardig handje ontwerpen :Y Programmeren en omzetten van een design naar wordpress thema is echter niet mijn ding. Maar als je hulp nodig hebt in design hook me up :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: Leuk interview ^O^
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:36:47 #94
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_98468350
quote:
Deze is ook vet!

Ik ken de vocals wel, maar de rest eromheen niet! Is er ook een remix van dit nummer (ik kan op internet geen remix vinden :N ) of misschien een nummer met dezelfde vocals? :?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_98468764
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ik ken de vocals wel, maar de rest eromheen niet! Is er ook een remix van dit nummer (ik kan op internet geen remix vinden :N ) of misschien een nummer met dezelfde vocals? :?
Volgens mij niet... Ken je die echt niet??? :@
pi_98470566
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:32:25 #97
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_98470631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Volgens mij niet... Ken je die echt niet??? :@
Denk het ook niet. Zijn van die typische Slim Shore vocals, hij huurt toch altijd hetzelfde mannetje in om die vocals in te spreken?
pi_98472313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ik kan best een aardig handje ontwerpen :Y Programmeren en omzetten van een design naar wordpress thema is echter niet mijn ding. Maar als je hulp nodig hebt in design hook me up :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: Leuk interview ^O^
Kiek 'm 's, oons zakenmannegie. :P

Ziet er strak uit!
pi_98474074
Waarom zijn zulke dikke basses niet meer?

* T-Force wil echt naar een 2004-2007 party ;(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:09:08 #100
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_98474388
Ik ook! Die periode is zo superieur
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')