verdomme nu wil ik naar huis en stacey films kijkenquote:
pas paar wekenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef lipjes het volgende:
sec ff OP fixen, blijkbaar staat de oude er in
jammer dat ze niet verder ging. ze had de nieuwe kim holland kunnen worden manquote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verdomme nu wil ik naar huis en stacey films kijken
je moet stoppen op je hoogtepuntquote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat ze niet verder ging. ze had de nieuwe kim holland kunnen worden man
ik stop liever na mn hoogtepuntquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet stoppen op je hoogtepunt
van kimmetje kan ik niet echt vrolijk worden
hmm ik moet juist enorm lachen om kim holland.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet stoppen op je hoogtepunt
van kimmetje kan ik niet echt vrolijk worden
ik heb werkelijk echt geen idee, ik vindt bijv die wijven van kim holland niet echt lekker.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef gianni61 het volgende:
is er nog geen nieuw nederlands talent? stacey is ook alweer wat jaartjes van het toneel verdwenen..
foto's en filmpjes die tegenwoordig verboten zijn om hier te postenquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foto's en filmpjes die tegenwoordig verboten zijn om hier te posten
UI van WL is stacey, vandaar deze hele discussie.quote:
Hahaha. Ziet er wel geil uit ja..quote:Op maandag 20 juni 2011 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja Stacey is altijd een genot voor het oog haha
zit je nu al in het huis van die maat van je ? of heb je nog geen vakantie ?
ja we hadden liever NBT materiaal gehad, maar ja, je fobo is leegquote:
Lipjessssssssssssssssssss!quote:
Kippiequote:
das best vet, waar treden ze op ?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kippie
ik ben weer helemaal vrijgezel, maar toch....
en ohja, ik zoek misschien nog iemand die meegaat naar metallica, megadeath, slayer & nog 1tje
2 juli in duitsland, hotel * kaartjes zijn al geregeld.
maar dat hangt er vanaf he
Heerlijk dat vrijgezelle levenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kippie
en ohja, ik zoek misschien nog iemand die meegaat naar metallica, megadeath, slayer & nog 1tje
Ja want nieuw topicquote:
Maar je was zo dolblij met je chickquote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kippie
Ja het gaat vooral om echte tieten, ontbloot enzulksquote:
gelsekirchen, duitslandquote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das best vet, waar treden ze op ?
mja lijkt me idd ook wel weer even lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heerlijk dat vrijgezelle levenik geniet volop hoor haha.
Oef, niet echt mijn smaak, sorry.
mwa, laatste tijd niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je was zo dolblij met je chick
Mag jou UI dan nog welquote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het gaat vooral om echte tieten, ontbloot enzulks
waar ? wanneer ?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het gaat vooral om echte tieten, ontbloot enzulks
Die zijn niet ontblootquote:
Ja want die zitten verstopt in shirtjesquote:
dan is het goedquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want die zitten verstopt in shirtjes
ik sla ff overquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan is het goed
maarja, nu misschien nog iemand zoeken die meekan dat weekend
Dat gaat je vast wel lukken tochquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan is het goed
maarja, nu misschien nog iemand zoeken die mee kan dat weekend
pics van nbt haar blote tieten ?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zijn niet ontbloot
NBT had een tijdje blote tieten![]()
Nog maar een uurtje, dat overleef ik welquote:
ik moet nog bijna 2 weken zwoegen..... nou ja , hopelijk is het dan wat beter weer.quote:
Ik ook.quote:
kun je zien als je een abo hebt. zijn notities van admins / moderatorsquote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef AwesomeSauce het volgende:
Wat zijn usernotes ? Ik schijn er 15 te hebben, maar ik weet niet eens wat het is
Die krijg je vooral als je iets doet wat tegen de regels is.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je zien als je een abo hebt. zijn notities van admins / moderators
Ja maar wat zijn hetquote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je zien als je een abo hebt. zijn notities van admins / moderators
Stel jij gaat iemand uitschelden dan zetten ze dat in je notes, dan als er een banaanvraag voor je komt kijken ze of je idd een etter bent die een ban verdientquote:
Ja, ook kijken mods bij het zetten van een note of het vaker is voorgekomen en of ze je al een keer een waarschuwing hebben gegeven. Dan melden ze het aan de (F)A's en krijg je eventueel een straf.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel jij gaat iemand uitschelden dan zetten ze dat in je notes, dan als er een banaanvraag voor je komt kijken ze of je idd een etter bent die een ban verdient
Dat is de simpele uitleg
Waarom doe je het dan?quote:
mja iddquote:
Ik heb zaterdag mijn zus geholpen met verhuizen maar echt leuk was het niet ..quote:
Betere kamer. Hij is iets kleiner en duurder, maar daarentegen heb ik nu 2 inbouwkasten (1 met planken en 1 met een kledingrails), daartussen bovenaan een groot schap waar mijn schoenencollectie op staat, en aan 1 wand heel veel schappen om de wasbak heen. Dus heb veel meer opbergruimte en geen kasten meer nodig, dus ik heb nu 2 banken, een tafel en een bed in mijn kamer, ipv een bank, een bed, 2 tafels en heul veel kasten.quote:
Oke oke oke oke oke oke.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betere kamer. Hij is iets kleiner en duurder, maar daarentegen heb ik nu 2 inbouwkasten (1 met planken en 1 met een kledingrails), daartussen bovenaan een groot schap waar mijn schoenencollectie op staat, en aan 1 wand heel veel schappen om de wasbak heen. Dus heb veel meer opbergruimte en geen kasten meer nodig, dus ik heb nu 2 banken, een tafel en een bed in mijn kamer, ipv een bank, een bed, 2 tafels en heul veel kasten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oke oke oke oke oke oke.
Dus..Moet ik foto's voor je maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Haha yea is goequote:
Hiquote:
Morgen!quote:
Goodmorning!quote:
quote:
ik wel. ik ben een zelda fan. heb oot denk 3x uitgespeeld, op verschillende systemen.quote:
Ik heb OoT uitgespeeld op de gamecube, omdat mijn pa mijn N64 toendertijd verkocht heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel. ik ben een zelda fan. heb oot denk 3x uitgespeeld, op verschillende systemen.
Klopt..quote:
Mag het ook een lolly zijn?quote:
Kusje op jouw lolly? OK!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Klopt..
[..]
Mag het ook een lolly zijn?
Was aan het werk, dus kon dan niet hier wezen.quote:
* DevilsWhore geeft kusjequote:
hahaha.. hmm.. maybe. someday.quote:
hier ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Was aan het werk, dus kon dan niet hier wezen.
beter een banner dan een banquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef NBT het volgende:
Erg rustig hier vandaag. WTF ik heb weer een banner, gelukkig valt hij zo goed als buiten beeld
True that..quote:
Hi Gianni!quote:
lastige collega is weg en komt 7 juli pas weerquote:
Haha okee beterrr dan. Even rustquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lastige collega is weg en komt 7 juli pas weer
bijna tijd om naar huis te gaan.
straks pizza
op zich alles goed dus.
en met jou?
ik denk een "verse" pizza van de jumbo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha okee beterrr dan. Even rust
Nice pizzawat voor één?
Met mij ook prima. Wel erg moe en net even op de bank geslapen
Straks naar muziekles.
Ah oke lekker hoor. Ik heb ook nooit zin om te kokenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk een "verse" pizza van de jumbo.
moet nog boodschappen doen en heb dan geen zin meer om aardappels te schillen en veel te gaan koken. dus ik ga me er makkelijk van af maken
ook lekker, maar heb met vaderdag al chinees gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ah oke lekker hoor. Ik heb ook nooit zin om te koken.. word voor mij denk ik even wat Bami opbakken
ik snap het nut van die filmpjes nooitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
Muhuhahahah ben nu een video aan het uploaden waarin ik mijn 3DS collectie show en DOA unboxIN HD!!
het doet me denken aan de N64 kid. ken je dat filmpje ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap het nut van die filmpjes nooit
ik ken captain nintendo nog van vroeger..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het doet me denken aan de N64 kid. ken je dat filmpje ?
Toedels!quote:
OKEEEEE SNELquote:
Pics or it ain't true!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKEEEEE SNEL
ik ga binnenkort een geil jurkje kopen, hubba hubba.
Misschien.quote:
mogguh soliquequote:
its aliiiiive!quote:
Ja, gaat wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
its aliiiiive!
alles goed appeltje ?
Kloptquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
KSC is wel drukker altijd hoor, hier is soms helemaal niemand.
Hoi giann!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
Appeltje!
En iedereen uiteraard: goeiemorgen
goed hoor, en met jou?quote:
Ohjee, zo lang praat ik daar nog niet mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neh, ksc vind ik soms te overbevolkt en vind ik de laatste tijd wat minder leuk, vandaar.
Met mij gaat het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed hoor, en met jou?
ik mis je een beetje
Oke, wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, wat ik volgend jaar ga doen. Want dan wil ik graag weer beginnen.
ja, nu welquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohjee, zo lang praat ik daar nog niet mee.Maar soms gaat het mij ook iets te hard ja.
[..]
Met mij gaat het wel.Druk bezig met nadenken over school.
Je hoeft me niet te missen, ik ben er toch!
5 VWO, toen geestelijk ingestort en nu zit ik al meer dan een halfjaar thuis.quote:
Nee, denk niet dat dat erin zit. Heb niet echt zin in een terugval, zegmaar.quote:
Okequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
5 VWO, toen geestelijk ingestort en nu zit ik al meer dan een halfjaar thuis.
Volgend jaar waarschijnlijk MBO of VAVO.
oke, maar waarom dan niet gewoon de havo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat dat erin zit. Heb niet echt zin in een terugval, zegmaar.
VAVO is Jong Volwassenen Havo.
Ja, life is a bitch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okeerg vervelend
ik heb er ook een hafljaar uit gelegen
![]()
En VWO kun of wil je niet meer oppakken?
Weet je ongeveer wel welke opleiding je wil?
Omdat middelbare school kut is. Ik ga liever niet terug.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar waarom dan niet gewoon de havo?
Geen idee, ik ben/was aan het werk.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
Succes met je keuze appeltje![]()
Ik weet dat het moeilijk is, ik moet straks ook weer een keuze gaan maken.
oke, dat is natuurlijk voor iedereen verschillende. ik vond de middelbare school geweldig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat middelbare school kut is. Ik ga liever niet terug.
Ik moet eerst mijn opleiding afronden in december.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Waar moet jij tussen kiezen dan?
dat lijkt mij een makkelijke keuze.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn opleiding afronden in december.
Pas in december omdat ik dat halfjaar achterloop.
Als ik dan mijn diploma heb kiezen tussen werk en studie.
Werken zie ik niet zo zitten omdat ik niet verder wil met wat ik mijn huidige opleiding doe.
Maar ik zou graag een studie autotechniek doen
Dat zou dan pas in september volgend jaar kunnen.
Ja, die keuze heb ik ondertussen wel gemaakt na een hele tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt mij een makkelijke keuze.
opleiding afmaken.
half jaartje geld verdienen met een hersenloos baantje en dan autotechniek gaan doen
wat is daarmee? Naakt mag niet meer.quote:
daarom.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat is daarmee? Naakt mag niet meer.
LMN heeft hem zelf voor mij gecensureerdquote:
Yes pleasequote:
die ken ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LMN heeft hem zelf voor mij gecensureerd
Oke. LMN is geil. Ik ben verliefd op haar.quote:
Ik voel me weer geliefdquote:
Kom je even knuffelen dan?quote:
hmm, je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. LMN is geil. Ik ben verliefd op haar.
Ik meot over een half uur pas werken.quote:
Dat zijn mooie tijdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik meot over een half uur pas werken.
Ik ben er al sinds 11 uur hequote:
vast wel, maar ik lees.luister niet altijdquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, had ik al verteld dat ik binnenkort m'n eerste koophuis mag betreden?
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
ik had het idd al gelzenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, maar ik lees.luister niet altijd
mooi man!
in de rampstad?
Heb nog twee slaapkamers, een zolder, kruipruimte en een inloopkast over!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Ik wil verhuizen, heb jij nog een kamer over?
dat is toch wel randje rampstad jaquote:
elk weekend zwarte markt ?quote:
hee chick.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
Iemand een Sony VAIO VPCEB2Z1E kopen?
Sorry nee, alleen die laptop.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee chick.
nee, wil geen laptop.
heb je niet toevallig een goeie desktop te koop?
Hoi schatjequote:
Lieverd! Ik wil slapen, kom je me in slaap knuffelen?quote:
Ben onderweg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieverd! Ik wil slapen, kom je me in slaap knuffelen?
okequote:
Ik knuffel naakt dus no worries.quote:
Gaan we lepeltje lepeltje liggen?quote:
Ja prima.. maar weet niet of ik dat lang volhou zonder je te pokequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaan we lepeltje lepeltje liggen?
Maakt niet uit. Als je me maar knuffelt en streelt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja prima.. maar weet niet of ik dat lang volhou zonder je te poke
That I can doquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je me maar knuffelt en streelt.
Kan wel zijn dat ik geil word dan hoorquote:
Dat is de bedoelingquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat ik geil word dan hoor
Oke. Ga je daarom poken?quote:
Perhaps..quote:
Ga je dan mijn baarmoeder poken?quote:
Wie weetquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je dan mijn baarmoeder poken?
Je ballen?quote:
Ook ja..quote:
Oeh dan kan ik er weer aan likken zonder mijn tong te scrubbenquote:
LOLquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik er weer aan likken zonder mijn tong te scrubben
En eraan zuigenquote:
appeltjequote:
quote:
Oef, ik ga nog niet slapen hoor.. maar pffoew.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke ik zal lief doen. I kbegon toch lief, met knuffelen.
lekker slapen kippie
Vlaai is sowieso lekkerder dan taart.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oef, ik ga nog niet slapen hoor.. maar pffoew.
Met vrouwen is het serieus ook nooit goed.
Had een zeker persoon chocolade taart beloofd mjah het is vlaai. What's the fucking difference?
Zeik niet en eet het gewoon kut!
Gaat goed ik moet alleen plassen en ik ben moe. En ik ben aan t kutten met mijn huisgenoot. Hoe gaat het met mijn mooie meisje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u, mooie mevrouw?
Ja godverdomme!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vlaai is sowieso lekkerder dan taart.
bedoel je wie ik denk dat je bedoeld?
Lieverdquote:
Ik word toch wel heel erg gek van d'r. Blij als ze zo weer pleite is.quote:
je vriendin ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik word toch wel heel erg gek van d'r. Blij als ze zo weer pleite is.
Morgen..
morge broem broemquote:
Gefeliciteerdquote:
is ie jarig ?quote:
Jaquote:
Gefeliciteerd 60jarige manquote:
Bij deze een kadotje,quote:
beetje stilletjes de laatste tijd..quote:
o das kutquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
ja ik ben er niet he
wat wij weer hebben... is de bruidswinkel waar mijn vriendin haar jurk had gekocht failliet gegaan.
was dinsdagavond op HvNL. Wat we nu weten is dat de jurk 'af' is en bij de leverancier hangt. hij moet dus nog worden vermaakt worden. waarschijnlijk is de jurk nooit betaald door de winkel en moeten we nu de helft van het bedrag nogmaals betalen om de jurk te mogen ontvangen... en dat zou dan maximaal voor 15 juli zijn... een week voordat we gaan trouwen![]()
maja nog maar 29 dagenwordt nu wel extra spannend gemaakt.
zal heel goed zijn voor de stress van de aanstaande bruidquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
ja ik ben er niet he
wat wij weer hebben... is de bruidswinkel waar mijn vriendin haar jurk had gekocht failliet gegaan.
was dinsdagavond op HvNL. Wat we nu weten is dat de jurk 'af' is en bij de leverancier hangt. hij moet dus nog worden vermaakt worden. waarschijnlijk is de jurk nooit betaald door de winkel en moeten we nu de helft van het bedrag nogmaals betalen om de jurk te mogen ontvangen... en dat zou dan maximaal voor 15 juli zijn... een week voordat we gaan trouwen![]()
Dat is mooi kut danquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
ja ik ben er niet he
I KILL YOUquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bij deze een kadotje,
had niet genoeg geld om een hele mini te geven, maar hopelijk ben je hier ook tevreden mee:
[ afbeelding ]
jaaaaaah nog 1 dagquote:
ambtenaarquote:
quote:
Die in KPD?quote:
in je fobo staat wel weer een erg mooie nbtquote:
Dat is DWquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in je fobo staat wel weer een erg mooie nbt
uhhuh, dw is ineens blank gewordenquote:
Dat ben ik joh gek. Goede lichtinval.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhhuh, dw is ineens blank geworden
wat jij wilquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ben ik joh gek. Goede lichtinval.
Ik heb ook titties.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij wil
het blijven toch Nice Big Titties
Merci.quote:
weet ik, ik kom ook af en toe wel eens in kpd.quote:
Nee m'n ex.quote:
Mijn boobs staan niet meer in KPD.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik, ik kom ook af en toe wel eens in kpd.
ik heb een fotografisch geheugenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn boobs staan niet meer in KPD.
Geloof er niks van.quote:
geloven doe je maar in de kerkquote:
Ik doe niet aan kerken.quote:
alleen aan kerkers?quote:
Nee, ik doe ook weleens aan de BG. Of iets hoger, mag ook somsquote:
dat is het zeker nu maar afwachten op wat we kunnen doen om de jurk te krijgenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal heel goed zijn voor de stress van de aanstaande bruid
sinsd vanmorgen je ex ?quote:
Na de dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |